Oleneb kummast otsast vaadata. Lisan siia oma arvamuse, kui ma vaataksin antud case nii sinu kui teeninduse poolt.
Sinu poolt vaadates ei tohiks nad raha küsida, sest sul on veel kehtiv garantii.
Teeninduse poolelt vaadates tunduks mulle asi teisiti. Garantii lõppeb 100 tuhande pealt ja sul on sellest puudu 130km ehk sa läksid nii viimasel
hetkel kui võimalik. Kas nüüd klobinat oli sul kuulda või on asi väljamõeldud põhjuses, et päev enne garantii lõppu saaks omal veel veermiku
kontrollitud ja tasuta korda. Kuna ühtegi viga ei tuvastatud, siis seepärast ehk küsitigi 200 krooni asjatu töö tegemise eest. See võib olla nende
nägemus asjast.
Lihtsalt huvi pärast oleks nüüd hea käia sõltumatus kohas kontrollis ja veermik veelkord üle kontrollida. See välistaks võimaluse, et teenindus
tunnistas veermiku korrasolevaks põhjusel, et sul saab kohe garantii läbi ja edaspidi saavad nad seda sinu raha eest remontida.
Lihtsalt inimlikust seisukohast lähtudes ei oleks minu arust olnud teenindusel õigust sinu käest raha küsida. Isegi kui garantii lõpuni on loetud
kilomeetrid, siis lähtuvalt garantiilepingust peaks olema kliendil õigus lasta oma auto kontrollida ja vajadusel ka remontida kasvõi 1km enne
garantiiaja lõppu. Sest normaalne pole ka see, et näiteks 101 tuhande pealt peaksin esisilla lagunedes hakkama pappi välja käima. Aga olenebki kummast
otsast antud asja vaadata.
OT-na näide kus mul lagunes pesumasin 1 või 2 nädalat pärast garantiiaja lõppemist. Meister ütles selle peale, et see nüüd ka normaalne pole ja mingit
raha ei küsinud remondi eest.
|