Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Roomster (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4463)
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 02.09.10 11:11 Tsiteeri
Roomster



Tere!
Roomster on nüüd juba mõned aastad väljas olnud ja kasutajatel võiks ka kogemusi olla. Kaalun 2007 või 2008 väljalaskega auto ostmist ja mida siis peaks kasutatu puhul silmas pidama? Nii palju olen selgeks mõelnud, et nõrgad mootorid jätan valikust välja ehk järgi jäävad sisuliselt 1.6 bensiin ja 1.9TDI. Räägitakse, et diisel on lärmakas ja et Roomsteri kerekuju veel võimendab seda. Kui häiriv see reaalsuses võiks olla, on ta siis teistest diisel-sõiduautodest lärmakam või mis?

autobild on teinud 100000km testi 1.9TDI-ga, kus said keskmiseks kütusekuluks alguse 5.9 ja lõpus 6.3L/100km (http://www.autobild.de/artikel/dauertest-skoda-roomster-1.9-tdi-comfort_929425.html) . See sõltub muidugi 100-st pisiasjast, aga diisli kohta kuidagi palju, kui tehaseandmete järgi on puhas linnakulu 6.1? Üldiselt andis see test hea mulje autost.

Ühesõnaga, kui on soovitusi, siis panen hea meelega tähele.

Lugupidamisega,
Andres


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 02.09.10 14:32 Tsiteeri


Kas 1.6 näol tegemist tavalise MPI-ga? Sel juhul tegu ühe kehvemate omadustega mootoriga - suur kütuse kulu ja selle juures vähe jõudu. Tegu samas jälle töökindla ja lihtsa mootoriga mis ajab asja ära. Kaasaaegsetel Škodadel juba turbomootorid peal, millel kütusekulu oluliselt väiksem sama jõudluse juures - või teistpidi, et sama kütuse kuluga oluliselt suurem jõudlus.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 02.09.10 18:16 Tsiteeri


Jah, tegemist on tavalise MPI-ga. Uusi pakutakse tõesti TSI mootoritega ja eks ma olen ka uue peale mõelnud. Samas 1.9TDI võiks olla ju üsnagi ökonoomne ja töökindel. Ning paar aastat vana väikese läbisõiduga auto on ka ikka mõnevõrra uuest odavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 02.09.10 20:13 Tsiteeri


1,9 diisel on lollikindel ja ökonoomne. Mina igatahes eelistaks seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.09.10 07:51 Tsiteeri


well, 1.9 diisel võib küll lollikindel ja ökonoomne olla, aga kui tegu on pumpdüüsidega versiooniga (ja ilmselt on) siis mina käiks küll suure kaarega mööda.
see pd oli vag-il ikka väga võssa läinud aretis. hääd on vanad kõrgsurvepumbaga versioonid ja siis juba uued cr diislid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 03.09.10 08:01 Tsiteeri


See 6,1 l/100-le on paras ulme. Ilmselt on siin teemaks kiirteedel fööni puhtaks köhimisega ja ka linnavahel ei ole asjale väga armu antud. Rahulikul kulgemisel aga peaks kulu ikka väiksem olema.
Müra oli muidugi omaette teema ja seda ta kahjuks teeb. Vanal octavial see sisse väga ei tulnud, rohkem väljas oli selline traktori hääl.
Aga sa tee kuskil proovisõit ja siis oskad ise müra hinnata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 03.09.10 09:16 Tsiteeri


6 l/100 on 1.6 bensuka rahulikul maantee kulgemisel. Linnas minul stabiilselt 9.2-9.5 l/100, käredal talvel lumes kahlates aga üle 10


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 03.09.10 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
well, 1.9 diisel võib küll lollikindel ja ökonoomne olla, aga kui tegu on pumpdüüsidega versiooniga (ja ilmselt on) siis mina käiks küll suure kaarega mööda.
see pd oli vag-il ikka väga võssa läinud aretis. hääd on vanad kõrgsurvepumbaga versioonid ja siis juba uued cr diislid.

Aitäh, mille järgi ma kindlaks teen auto puhul, et mis versioon sellel on? CR ilmselt ei ole, need on uued 1.6L versioonid, aga 1.9L variante on vist palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 03.09.10 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alk
Aitäh, mille järgi ma kindlaks teen auto puhul, et mis versioon sellel on? CR ilmselt ei ole, need on uued 1.6L versioonid, aga 1.9L variante on vist palju.

Roomsteril üksainus võimalus. Kui on enne facelifti versioon, siis on pumpdüüsidega 1,9TDI PD 77kW. Faceliftiga tuli ühisanumpritsega 1,6TDI CR 77kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 04.09.10 10:43 Tsiteeri


Nojah, kui 1.6MPI on mõttetult janune oma võimsuse kohta ja pumpdüüsidega diisel on ka kahtlane, siis jääb vist auto ostmata :( Aitäh kõigile vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 04.09.10 18:37 Tsiteeri


Ei oska öelda, ise nüüd natuke üle kolme aasta Roomsteri rooli keeranud (1,9tdi) , sõitnud väga palju ei ole, nii 40000 km aga kütusekulu poolest on küll mu meelest OK.
Maanteel üle 5,1l saada on suht keeruline. Kui söita rahulikult kolonnis, kisub küttekulu 4,6l peale, nagu on ka manuaalis lubatud. Olen korduvalt saavutanud isegi 4,3l - 4,4l maanteel. Linnas samuti üle 6l liitri on suht keeruline saavutada, kui just ei satu ummikusse.
Loomulikult rehvimüra salongis täitsa olemas, mootorimüra vähemalt mind eriti ei sega, seda kuulda veits kiirendusel.
Samas minek on särtsakas.
Ma ei oska küll midagi muud õelda, kui SOOVITAN SOOJALT.
Igal autol on pisivigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 05.09.10 09:35 Tsiteeri


Aitäh, ets0, reaalse kasutaja arvamuse eest. Ehk keegi ikkagi oskab valgustada, mis sorti probleemid selle pumpdüüsidega diisliga siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.09.10 12:03 Tsiteeri


igapäevases kasutuses on pd põhihäda kole vali hääl.
muud muret polegi, sõidab ja läeb edasi ja puha, kütet võtab veidi paljuvõitu.
a häda tuleb siis kui pead pihusteid vahetama hakkama.
need maksavad täiesti segast hinda ja vahetada tuleb neid võrdlemisi sageli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 05.09.10 18:57 Tsiteeri


Ma ei taha uskuda, et küttekulu vanadel diislitel oleks väiksem. Samas ainult selle peale mõtlemine, et kui nüüd nende pumpdüüsidega midagi juhtuma peaks (ma ei tea küll mida, pole ise mingi eriline spetsialist), võib tõesti hulluks ajada. Aga samas tahaks uskuda, et kaasaja mootorid võiks olla ikka suht OK-d.
Mida negatiivset võin öelda oma isendi kohta, oleks vast see, et juba peale esimest talve, olid tugevad sooned tagumistes piduriketastes, mille kohta A100-s oli kommentaar, et pidurdada ei oska aga see juba eraldi teema.
Aga ikkagi julgen Roomsterit soovitada, mulle isiklikult meeldib just selle välimus, mis on teistest ikka totaalselt erinev.
Ah jaa, üks negatiivne asi oleks ikka veel. Esiakna ja küljeklaaside vaheline piilar (ei tea kuidas seda nüüd õieti nimetada), on ikka ilgelt suur, sinna mahub ikka pääris suur tramm peitu ära aga kui sellega arvestama õpid, siis pole hullu.
Ja pagass on tiba väiksevõitu, selle eest salong on suht suur, mõtlen just tagaistujaid aga samas jälle tagaistujate istumine mu meelest ei ole kõige mugavam.
Kuramus, kus hakkasin nüüd trükkima negatiivseid külgi, ise ka imestan.
Aga ega see nüüd lõpuks nii hull ka ei ole.
Aga kõige lõpuks julgen ROOMSTERIT ikkagi SOOVITADA. Eriti veel 1,9tdi-d.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.09.10 04:29 Tsiteeri


VAG grupi 1,9 pumpdüüsidega diisel oli jupimat aega tootmises ja oli säästlikuse pluss töökindluse etalon. Usun,et on seda siiani. Passatiga keskmist küttekulu alla viie liitri hoida ei olnud probleem. Ennemuiste kaalus passat ka tunduvalt vähem,kui praegu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hqs
huviline



Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,6 '07

postitati 06.09.10 08:34 Tsiteeri


ma pean ikka paar sõna 1,6l bensuka kaitseks ka ütlema :) (noh nii enda valiku õigustamiseks :P)

ma tegelt ei saa aru ütlusest, et on mootor on janune - krt, on jah, kõik mis paaki paned, võtab ära. Samas ei ole mõtet seda diisel või ka uue pisikese turbomootoriga võrrelda.
Peast öeldes oli vist kütusekulu 7,5? maanteel ja 9,2l linnas (ei viitsi netist täpsemat numbrit otsima hakata) ja see on vähemalt minu närvilise sõidustiili juures täiesti ülemine piir. Maanteel on mul õnnestunud selline number saada püsikaga lõuna-eesti kuplite vahel sõites, ise gaasiga mängides on trassi kulu tavaliselt 6,x kandis. ...ja maanteel ma end eriti tagasi ei hoia :P

Linnakulu on (kliima sees) tavaliselt 8,7-9,0 - näiteks täna hommikul Õismäelt-Kesklinna sõites oli kohale jõudes 9,0 koos Balti Jaama juures ummikus istumisega.
IMHO on kulu täiesti normaalne - võrdluseks näiteks Alfa linnakulu, tehase andmetel, on näiteks 12,1 :D.

Kui kütusekulu on tõesti ainuke kriteerium, mille pärast auto ostmata jääb, siis ... :o

PS! pakiruum võib ju "pisike" olla, aga kui istmed kokku klappida, siis on nii mõnelgi kliendil "mokk töllakile" jäänud, kui palju träni sellesse pisikesse masinasse mahub :cool:


O: Antiikset tehnikat (ürg-arvutid, lamptelekad ja -raadiod, sidetehnika jms)
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
alk
huviline



Registreerunud 02.09.10
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 09:32 Tsiteeri


ets0, kas sinu autol on mingi elektriline salongisoojendus ka, praegu vist pannakse kõigile uutele diislitele mingi PTC nimeline jubin kaasa, kas see oli nii ka 2 ja 3 aastat tagasi?

hqs, jah kütusekulu on minu jaoks oluline argument, aga mitte otsustav. 1.6MPI ei ole oma tüübi ja suuruse kohta liiga janune, lisaks on nende hind kasutatult üsna mõistlik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 06.09.10 18:32 Tsiteeri


Jah, selline asi täitsa olemas. Kuskil siin foorumis olen seda teemat samuti uurinud ja juba tundus, et ega keegi sellest vidinast midagi ei tea, kuni lõpuks sain päris täiusliku infi aga enam täpselt ei mäleta (tuhla siin natuke ringi, küll leiad üles).
Aga mulle jäi mulje, et see selline puht teoreetiline elektriline lisasoojendus. Vähemalt mina selle kasutegurist küll pole aru saanud.
Kui keegi oskab PTC kohta midagi targemat öelda, siis palun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 07.09.10 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ets0
Jah, selline asi täitsa olemas. Kuskil siin foorumis olen seda teemat samuti uurinud ja juba tundus, et ega keegi sellest vidinast midagi ei tea, kuni lõpuks sain päris täiusliku infi aga enam täpselt ei mäleta (tuhla siin natuke ringi, küll leiad üles).
Aga mulle jäi mulje, et see selline puht teoreetiline elektriline lisasoojendus. Vähemalt mina selle kasutegurist küll pole aru saanud.
Kui keegi oskab PTC kohta midagi targemat öelda, siis palun.

Kasutegur seisneb selles, et praeguste jahedate ilmadega hakkab sinu auto salongi sooja puhuma mõni sekund pärast auto käivitamist juba, sest PTC elektriradikas hakkab kohe tööle ja soojenema.
Koletu suurte külmadega hakkab PTCst lähtuv pisut soojendatud õhk auto klaase vaikselt jääst sulatama, kuid suurte miinustega on selle efektiivsus väiksem.

Kui seda PTC-d ei oleks kaasaegsetel diiselmootoritega VAG-grupi autodel, siis tuleks salongis sooja saamiseks ikka väga kaua aega autoga enne ringi sõita, kuna ökonoomsed mootorid enam suurt sooja ei tooda ja nad soojenevad aeglaselt.

PTC-lisasoojendist rääkisime mõnda aega tagasi selles teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.6% - SQL: 34.4%]