Deprecated: Implicit conversion from float 515287.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/viewthread.php on line 167
Eesti Skoda Klubi - CamberTire
Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: CamberTire (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 2705)
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 16.08.10 08:18 Tsiteeri
CamberTire



http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=32617757

päris huvitav, võibolla tõesti on juhitavus parem ja pehmem sõita, aga kas tõesti see kõrgem külg ei kulu kiiremini???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 16.08.10 08:53 Tsiteeri


Et välimine (kõrgem) külg ei kuluks rohkem tuleb panna ka ratta kaldenurk (camber) samasuguseks rehvi kaldega. Ehk kui räägiti, et rehv on 2 kraadise nurga all, siis paned ka ratta sama moodi. Tavavedrustusega seda teha ei saa, kuna amordi kinnitusaugud käändmiku külge on ümmargused. Samas töötavad sellised suured kalded nagu saates juttu oli asfalidil, kruusal kasutatakse väiksemaid kaldeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.7% - SQL: 74.3%]