Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia Combi 1.8T - 2005 - Marielle (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3438)
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 10:27 Tsiteeri
Octavia Combi 1.8T - 2005 - Marielle



Hakkasin täna otsima netist samasuguse isendi pilti, aga enda üllatuseks ei leidnudki... Küll oli esivõre vanema mudeli oma ja siis olid tuled teised jne:D Kas selliseid škodasid lihtsalt toodeti siis vähe v mis? Auto mida mina oman, olevat toodetud üldse Soome turule, seoses sellega on mu autoraamat ja muud paberid soomekeelsed ja minu jaoks arusaamatud. Kus kohast võiks leida ingliskeelset tehnilist infot? Veel parem oleks muidugi eesti keeles:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 03.08.10 12:30 Tsiteeri


Võibolla tõesti oled harulduse otsa sattunud. Nüüd oleks õigem auto läikima lüüa ja hea raha eest väljanäitusele viia:D On sellega kuidas on aga tehniline pool peaks autol olema sama, mis teistel mudelitel. See eriti ei loe mis turu jaoks ta toodetud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 12:54 Tsiteeri


Niih nüüd selgus, et mu autol on siiski 1.8 20V-turbo mootor, mitte 1.8 TSI. Oskate äkki lahti seletada mis nende kahe mootori erinevus on ja mitu klappi siis sellel TSI mootoril on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 03.08.10 15:53 Tsiteeri


Pragustel Škodadel olev TSI on tegelikult lühend lühendist TFSI, ehk siis otsesissepritse FSI, millele on ka turbo peale pandud. Sinul aga on klassikaline sissepritsega mootor + turbo.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 15:55 Tsiteeri


Nüüd tahaks teada, mis vahe on otsesissepritsel ja tavalisel sissepritsel :$ ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 03.08.10 21:22 Tsiteeri


Kui inglise keelt oskad, siis saad siin on väga pikalt lahti seletatud:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Kui aga tahad lühidalt, puust ja punaseks, siis vaata siia:
http://www.youtube.com/watch?v=fvysuD5MFow

Eesti keeles seletatuna on vahe selles, et tavamootoril on pihustid sisselaske kollektoris, kuid otsepritse puhul pihustatakse kütus otse silindrisse, mis tagab täpsema doseerimise, väiksema kütuse kulu ja parema võimsuse. Lisa sinna otsa veel turbo ja saadki 1.4 liitrisest mootorist väikese kütusekuluga 100+ HP-d kätte.

VW on teinud ka twincharger versiooni (turbo + supercharger) ja väidab et sellega saab 1.4 liitrisest mootorist kütusekuluga 6.2 l/100 juba 178 HP-d kätte:
http://www.youtube.com/watch?v=aqMySTgUPGo


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.10 10:18 Tsiteeri


Tegelen nüüd enda harimisega ja vastusest saab alguse uus küsimus :D Jube :D
Suur tänu wigry, et viitsid minusugusele seletada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 04.08.10 13:34 Tsiteeri


Tarkus on ikka inimese kõige suurem vara. Sellegipoolest oleks ikka targem enne auto soetamist sellised asjad selgeks teha. Tuleb mulle meelde kui ma oma skodat ostsin salongis üks mees, kes tuli autot ostma ja ütles et tema MPI mootorit ei taha see sööb liiga palju bensiini;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.10 14:56 Tsiteeri


No seda muidugi, et enne oleks võinud uurida, aga mis ma ikka seda mootoriehitust uurin enne ostmist- sellest miskit ei muutu ma arvan ja vaevalt, et ma ka kõike suudan oma pähe mahutada:D Aga nüüd lihtsalt aega rohkem ja uudishimu suurem, et kui on inimesi, kes minuga sellel teemal arutleda viitsivad, siis on mul selle üle väga hea meel:)
Ja arvestades seda, et eelmine auto oli 86 aasta opel ascona, siis pole kahtlustki, et 2005nda aasta skoda octavia näol on tegemist hoopis uue ajastuga:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 04.08.10 15:36 Tsiteeri


Ah, mis mootoriehitus või midagi. Mina ostsin autot rahakoti järgi, isegi vaadata polnud taolist autot ennem kättesaamist võimalik. Läksin poodi, ütlesin, et tahan sellises hinnaklassis autot, ja öeldi, et 5 nädala pärast tuleb esimene partii ja seal peaks üks klappima. 5 nädala pärast siis nägin, milline ta oli :P

Aga MPI moootori asjus oli sellel mehel õigus. Janusemat ja võimetumat mootorit annab leida. Linnas 9.5 liitrit sajale ja selle kõige juures vaid 75 kW. Loodan vähemalt et ta pikalt vastu peab. Et midagi a'la ameeriklaste 7 liitrine mootor ja 150 hp.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.10 17:16 Tsiteeri


Ega škoda puhul ongi suht määravaks hea hinna eest palju kvaliteeti:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 04.08.10 19:39 Tsiteeri


Ei ole sellel 20 klapisel turbo mootoril ka häda midagi. Enda masinal ka selline mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 05.08.10 09:49 Tsiteeri


Marielle ma ei oleks selle hinna ja kvaliteedisuhtega eriti nõus, kuigi olen Skoda omanik ja autoga suht rahul. Ma pole veel omanud 5 aastat vana autot, mis on pooleteise aastaga minult pea 20 tuh. krooni neelanud ja kusjuures ma peaaegu ei sõidagi sellega:) Siit moraal, mida vähem sõidad seda rohkem laguneb;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.10 11:17 Tsiteeri


Ladavaz: mis põhjusel siis nii palju raha selle auto alla läinud on? Ma olen uudishimulik:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 05.08.10 13:47 Tsiteeri


Ju tuli auto juba tehasest välja negatiivne aura küljes:P Pole mõtet pikemalt asjade juures peatuda, jätan memuaaride kirjutamise pensioni ajaks;) Mind eriti see ei häirigi et auto ülalpidamine on kallis vaid see, et seal töökojas valitseb kohati totaalne peata olek aga iga käik sinna ja meistri pilguheit maksab ju:) Loomulikult on seal väga toredaid ja asjalikke inimesi aga üldmulje on selline, et mitte midagi helget ei ole meenutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 05.08.10 20:59 Tsiteeri


Loodan, et see tõrvatilk tervet meepotti ära ei riku.

Minul näiteks on Auto100-sse ikka väga harva asja ning peamiselt korraliste hoolduste tõttu. Läksid siin just eelmisel nädalal mõne päevase vahega 2 aastat vastu pidanud lähitule pirnid läbi ja no tõsine probleem oli leida auto juures veel mingi probleem, et pirnid vahetatud saaks (ise oma suurest laiskusest ei viitsi sellise asjaga tegeleda aga ainult pirni vahetuseks kah nadi esindusse minna).


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marielle
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.09
Postitusi: 16

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.10 12:29 Tsiteeri


Ma olen küll saanud vahetada oma auto juures nii mõnegi asja, aga noo see on mu meelest normaalne, et kõik mis liigub, see ka kulub:)
Peakski huvi pärast kokku arvutama, mis selle auto peale kulunud on:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]