pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 22.06.10 08:09
|
|
|
Alarm karjub põhjuseta
Enne kui auto a100-sse läheb paari päeva pärast, küsin , kas keegi oskab selgitada, miks tehasealarm järjekindlalt karjuma hakkab ilma igasuguse
põhjuseta? Kõik uksed-luugid on kinni, kedagi autos ei ole...
|
|
|
hqs
huviline
Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.10 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hqs
minul hakkas eelmisel suvel karjuma (suvalisel hetkel) sellest, et mingi kärbes lendas sees ringi - ise enne ei märganudki, kui A100's näidati |
Omalgi täpselt nii olnud. Esimene kord ajas kärbes auto kisama ja teine kord, uskumatu aga kolm sääske suutsid ikka kah alarmi tööle saada. Kui ukse
lahti tegin olid nagu vabatahlikult nõus koheselt autost väljuma!
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 23.06.10 11:57
|
|
|
minul oli selline olukord ,et peale alarmi pealepanekut andis signa 4 korda märku ,et midagi on lahti või viga. See kestis peaaegu aasta ja keegi
pointi läbi ei hammustanud. Talvel kadusid aga kõik tuled salongist , peale 4 tunnist vea otsimist servises avastati ,et tagumise põrandavaiba all
olevatel juhtmetel mingi ühenduslüli ära oksudeerunud. Peale selle vea kõrvaldamist kadus ka alarmi veateade. Kuna tegemist oli mingi liini pinge
veaga andis alarm ka sellest varakult märku , lihtsalt keegi ei osanud sellest aru saada. Võib olla on sinulgi tegemist mingi pinge kõikumisega!
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 20.08.10 17:00
|
|
|
Üldiselt tundub, et asi oligi salongi jäänud kärbestest vms. Pole ever sellist probleemi kellelgi varem kuulnud aga see selleks.
Abiks niipalju, et sisemisi liikumisandureid on võimalik vähemtundlikumaks reguleerida, lisaks saab need andurid kärbsekahtluse korral enne auto valve
alla panekut välja lülitada ühekordselt.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 20.08.10 18:53
|
|
|
Ja tundlikuse vähendamine tuleb kasuks küll. Lasin just omal 80% peale vähendada ja pärast seda ei ole enam "põhjuseta" karjunud.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 23.08.10 05:03
|
|
|
Olin ka suvel maal käies putukatega ja põhjuseta häiretega hädas. Kasutasin selle vastu RAIDi abi. Õ•htul lasin suraka salongi ja signa peale.
Hommikul enne sõitu minekut tuulutasin natuke ja ei olnud põhjuseta karjumisega probleemi.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
MK
huviline
Registreerunud 01.06.07
Postitusi: 10
Asukoht: Muraste
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia RS
|
postitati 25.10.10 12:36
|
|
|
Eelmine nädal lakks alarm töötamast (tegelikult töötas ilma põhjuseta). Mõtlesin, et järsku mahuandurites viga. Lülitasin siis välja. Aga abi polnud.
Et öörahu mitte rikkuda pidin auto uksed ööseks lahti jätama kuna ei saanud ka võtmega uksi sulgeda. Südamik mingit pahna täis (pole võtmest kunagi
uksi lahti teinud). Pärast manualist lugesin, et kui võtmest uksed lukustada, pidi mõne ajapärast alarm aktiveeruma. Nii, et poleks ka võtmega
lukustamisest abi olnud.
Järgmine päev Auto 100-s leiti viga üles. Nimelt pasun vigane. Uus ca 2500 eeki . Kuna pasuna eest minu arust liiga krõbe hind siis lasin ahelast pasuna kõrvaldada.
Sellest lähtuvalt on mul suurele ringile mõned küsimused.
Kas keegi teab kedagi, kes teab, kas seda pasunat saab parandada või kust saab näiteks kasutatud?
Kas autot saab lukustada ka ilma alarmi aktiveerimiseta?
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 25.10.10 13:35
|
|
|
Pasunaid erinevates autopoodides lademetes müüa. Ei oska öelda, kas Skodal mingi eriline, kuid vanematel autodel väga lihtne. Kinnitus kere külge oli
maanduseks ja klemmi külge läks pluss. Fordil vahetasin seda 2 korda. Esimene kord ei taibanud, et pasun oli suht madalal maa suhtes. Teine kord juba
tõstsin pasuna kõrgemale, siis ei läinud sodi täis.
|
|
|