Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 2006 1.9 TDI (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 10277)
Arhitekt
huviline



Registreerunud 12.06.09
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Ühistransport k.a. takso

postitati 31.03.10 20:55 Tsiteeri
Skoda Octavia 2006 1.9 TDI



Tere,
kuna eelmisest skodast aega edasi läinud, tervitusi siinkohal skoda põletajale minu poolt, kes minu masina põlema pani, siis nüüd tekkis vajadus ikkagi masina järgi. Seega, kas keegi teab öelda midagi antud isendi kohta: Skoda octavia 1.9 TDI 2006
Igasugune info on teretulnud ning samuti on teiste skodade pakkumised teretulnud.



Tervitades,
Kristjan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Bobik
huviline



Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL Elegance+

postitati 31.03.10 21:16 Tsiteeri


Sõidan ise sama aasta 1.9 diisliga (AT) ning võin öelda, et tegemist nii automaatkasti kui manuaali puhul täiesti säästuautoga. Olen automaatkastiga maanteel sõitnud üle 90 kmh kütusekuluga 4.2 (80ga 3.9). Manuaal suudab kindlasti veel vähemaga hakkama saada.
Nelja aasta jooksul on lisaks tavapärasele hooldusele vahetatud kojameeste mootor ja see ongi põhimõtteliselt kõik.
Kui ma hetkel muidugi saaks valida, võtaks kaheliitrise mootori. Rohkemat ei oskaks hing tahta. 1.9 ajab täiesti asja ära, ka viis inimest + pagas puhul ei koole ära, kuid veidi särtsakam võiks olla maanteekiirustel.

Konkreetse auto kohta ei oska muidugi öelda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 01.04.10 06:38 Tsiteeri


Hetkel paistis autol broneering peal olema. Sina ise bronnisid?

See auto vist A100st ostetud, sestap mõistlik automüüja käest VIN-kood küsida ning selle järgi saad teada masina hooldusajaloo.

Mul on 2005. a 1.9 TDI ja mina ei kurda ka millegi üle. Igati väärt masin on olnud ning usutavasti saab järgmisedki aastad sama tubli edasi olema. Mul saab juulis 5-aastane liisingperiood läbi ja ma kavatsen seda pikendada. Uue auto vastu väljavahetamine hetkel ei tundu mõistlik ettevõtmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Arhitekt
huviline



Registreerunud 12.06.09
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Ühistransport k.a. takso

postitati 01.04.10 06:46 Tsiteeri


Lähen täna jah seda autot uurima, sai müüjaga räägitud, et oleks äkki võimalik seda autot kinni hoida. Aga mida te kostate selle 150000km läbisõidu kohta, on seda skoda diislile palju või vähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 01.04.10 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arhitekt
Lähen täna jah seda autot uurima, sai müüjaga räägitud, et oleks äkki võimalik seda autot kinni hoida. Aga mida te kostate selle 150000km läbisõidu kohta, on seda skoda diislile palju või vähe?

No diiselmootorite, küll vanema generatsiooni 1.9 kohta teab kõige adekvaatsemaid kommentaare jagada diesel, kuna tema on oma kahe 1. generatsiooni Octaviaga kokku vist mingine miljon kiloversta maha sõitnud.

150tuhat diislil peaks olema alla poole mootori kestusest enne kapitaalremondi tegemist, on mulle kusagilt kõrvade vahele jäänud.

Minul 100tuhat 5-aastasel autol ja kõik välised märgid näitavad, et auto tiksub samamoodi, nagu viie aasta eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 01.04.10 10:38 Tsiteeri


Kunagi üks tark müügimees rääkis sakslaste kohta seda, et alles 300 tuh juures on mootor ennast korralikult sisse sõitnud:D Aga mis puudutab läbisõitu, siis pole väga vahet, peaasi et auto on korras ja hästi hooldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arhitekt
huviline



Registreerunud 12.06.09
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Ühistransport k.a. takso

postitati 01.04.10 11:08 Tsiteeri


Nii, olen nüüd tüki tüki maad targem, nimelt on auto viimane hooldus tehtud 140000km peal, õli vahetatud aga seda mitte enam esinduses vaid kuskil õlivahetuspunktis. Viimane esinduse hooldus tehti kuskil 100000.km peal. Seega viimase esinduse ja õlipunkti vahe on suur (kas siis kasutatud longlife õli). Sai ka testiring tehtud, vaikne masin, ei kolisenud ega kragisenud kuskilt kui aukudest läbisõita. Väljas ja sees enamvähem korras, esikapotil oli kerge muljumis jälg aga ei midagi hullu. Samuti on see auto saanud kaks väikest kõksu, esimene kord eest ja teine kord tagant, vahetati siis välja pamper ja veel nipet näpet. Auto 100 hoolduses on vahetatud tavapäraseid asju, seega tundub korras masin olevat. Müüa poolne tehniline ülevaade tuvastas seda, et tuleb vahetada tagumised piduriklotsid.
Kuna diislitega kokkupuude puudub, siis mootorist ei osanud midagi väga arvata, kui seda, et astus edasi korralikult ja mingeid kahtlaseid helisi ei tekkinud. Kellelgi veel mõtteid ja ettepanekuid on, siis kuulaks neid meeleldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
argo
klubiliige



Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 47

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9 TDI

postitati 01.04.10 12:17 Tsiteeri


1.9TDI tahab 120000 peal hammasrihma vahetust, mis on üsna kallis töö. Seda oleks mõistlik kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arhitekt
huviline



Registreerunud 12.06.09
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Ühistransport k.a. takso

postitati 01.04.10 12:38 Tsiteeri


Rihm on vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 01.04.10 13:45 Tsiteeri


Minu Octavial ilmnes müügieelsel kontrollil, et kolm eelsüüteküünalt neljast olid õhtal.
Mootor käivitus siiski ka ühe elusoleva küünla abil, mistõttu ei osanud teiste läbiolekut kahtlustadagi.
Soovitan ka need enne ostu üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arhitekt
huviline



Registreerunud 12.06.09
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Ühistransport k.a. takso

postitati 01.04.10 14:01 Tsiteeri


Kus kohas sa Enrico lasid teha müügieelse kontrolli? Auto 100-s?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taff
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.10
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal


postitati 01.04.10 16:22 Tsiteeri


Nonii,minul Octavia ,sama aasta masin ning sama mootor:),hetkel läbisõit 90000,kohe kohe peab kontrolli jälle minema ja midagi paha pole öelda.Arvatavasti tuleb rihma vahetus,viliseb siin külmalt.Vahetusse lähevad veel rattalaagrid,undavad päris kõvasti.Salongis siis justkui nagiseb koguaeg midagi,hetkel pole veel põhjalikumalt saanud vaadata mis seda põhjustab.88000 peal läksid mõlemad lähitulede pirnid,kuid ei kujuta ette ,kuidas korraga:DMuidu on tip top masin ikka ning usun,et kestab veel pikka aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karsson15
huviline



Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109

Kasutaja on eemal

Auto: Arbuus

postitati 01.04.10 17:22 Tsiteeri


uuri välja, kas autol on hooratas vahetatud... omast kogemusest võin öelda, et päris kallis oli ning tagantjärele sain teada, et see on tüüpviga või teisisõnu nõrk koht.
(Lisaks soovitus ka teistele disla omanikele, kui autos tekib värin siis mine lase kohe kontrollida. Mina ise ei tundnud, aga teised rääkisid, et värin autos ning kui avastasin, siis oli hilja - hoorattast oli läinud juba mingi tükk oma teed ning ära lõhkunud ka väntvõllianduri ja mingi korpuse.)

eelsüüteküünal maksab minu meelest esinduses koos vahetusega 300.-/tk (parandage kui eksin)
auto oma olemuselt on tegelikult suhteliselt lärmakas- mootorimüra tuleb palju sisse.
Öko on ta kindlasti, minul oli keskmine talvel 5,4-5,5 linnas koos kõigi tulede ja viledega, aga see sõltub sõidustiilist.
Lisaks siit foorumist ka mitu korda läbi käinud turbo probleem, mis võib ka kulukaks minna(isegi kui auto koguaeg korraliku hooldust saanud).
Jõudu ja liikumist on tühjal autol väga hästi, täislastis saab ka kenasti hakkama seni kuni autobahnil ei taha kallile sõsarale tuult alla teha:P (been there, done that).

Kõik see eelnev oma kogemuste põhjal, mitte konkreetse isendi..

Rohkem ei meenu:cool:

Kui su enda nõudmised väga kõrged lisavarustusele pole (ning tundub korralik auto), siis minu soovitus- võta ära:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taff
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.10
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal


postitati 01.04.10 20:32 Tsiteeri


Karsson,oskad kuidagigi kirjeldada seda värinat?:)Jama värk kui endalgi see jubin kutu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 01.04.10 22:05 Tsiteeri


2.0TDI-l oli nagu hooratta jama.1.9TDI-l pole nagu kuulnud veel:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karsson15
huviline



Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109

Kasutaja on eemal

Auto: Arbuus

postitati 01.04.10 23:52 Tsiteeri


See hooratta "mitte kestmine" pole mitte ainult skodal ette tulnud, teistelgi - ford jpm.
Ühesõnaga kõik, kellel kahemassiline hooratas.

Värin- no kahjuks ma ei oska kirjeldada, kuna ise ma igapäevaselt sõitsin autoga ning harjusin järjest rohkem ära ilmselt.
Siit foorumist võibolla kasutaja Tiffer oskab paremini seletada, kuna tema minu endise auto uus omanik minu arust ning tema enne kui minult auto ära ostis, proovisõidul ütles, et auto väriseb.
Tõenäoliselt sõiduajal seda ei tunne, aga paigalt startides mingi hetk annab tunda, ka tühikäigul peaks olema mingine vibratsioon sees. Igatahes, kui mootori häältes või "värinates" hakkad tundma midagigi teistmoodi, ma läheks ja laseks kontrollida (ma ei taha siinkohal paanikat õhutada)

Nüüd küll väikene OT, aga siiski mainin ära. Peale seda kui Skoda ära andsin, otsin endale asendust, ning hetkel piiran Mondeot, ka diislit. Kuna tuttaval on olemas selline mondeo diisel ning samuti hooratta vahetas ära, siis iga masin mida vaatan küsin selle üle, kas on vahetatud. Üks müüja ütles mulle selle peale: "Info auto isegi ei pea seda veaks, seni võid sõita kuni laiali ei lenda, et kõik on nad natukene vigased ja värisevad, kuid see ei tähenda veel et on vaja vahetada":o, no ma ei tea nüüd.

Fakt on see, et kahemassilised hoorattad olenemata auto margist on diislite nõrk koht:(
üldiseks elueaks olen erinevate allikate põhjal järeldanud - 150-200000km - minul endal läks "natukene" halvemini: 45000km ja kogu lugu.
Kõige rohkem mind häirib see, et käiguga pidurdamine pidi seda "lammutamist" eriti soodustama

Tõenäoliselt Auto100 oskab anda adekvaatset infot selle kohta.

Aga see eelnev jutt on ainult tähelepanu juhtimine ühele veale, mis minu arust on oluline.
Hoolimatta sellest, ei kahtleks ma ühtegi hetke taaskord endale seda autot ostmast (hetkel lihtsalt pean valima odavama lahenduse).:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 02.04.10 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo
1.9TDI tahab 120000 peal hammasrihma vahetust, mis on üsna kallis töö. Seda oleks mõistlik kontrollida.


120 000 on jah kohustus rihm ära vahetada, kuid soovitatakse seda teha ikkagi iga 90 000 tagant. Endal Fabial sama mootor peal (kuigi 96 kW) ja just sai 180 000 pealt hammasrihm teist korda vahetatud. 90 000 sõitnud rihm oli korralik, kuid pingutusrulliku laagril oli väike lõtk sees - sõites aru ei saanud. Ja ei ole see vahetus nii kallis midagi. Jupid (rihm, rullik ja veepump)+ töö läksid maksma 4000.- Samas pole mul õrna aimugi, palju maksab rihmavahetus esinduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taff
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.10
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.10 08:49 Tsiteeri


Asjalik jutt Karsson,oli palju abi:)AItäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 02.04.10 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karsson15


Nüüd küll väikene OT, aga siiski mainin ära. Peale seda kui Skoda ära andsin, otsin endale asendust, ning hetkel piiran Mondeot, ka diislit.


Seoses eelmise põlvkonna Mondeoga- see kõige ebatöökindlam Ford läbi aegade. Hea näeb välja, aga stabiilselt töökorras püsida ei taha. Ei soovita osta.
Mis puudutab aga Škoda 1,9 diislit, siis see mootor äärmiselt ökonoomne ja samas töökindel. Minu arust väga hea valik sellise hinna eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 02.04.10 20:25 Tsiteeri


Diisel väriseb autos igas asendis.Selle pärast vabatahlikult dislat ei osta ka(auto mark ei ole oluline eriti,sest proovitud on igasuguseid).Vahest ikka küsitakse,et pane auto ka käima kui sõitma hakkad, ja küsivad need kes dislaga sõidavad:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karsson15
huviline



Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109

Kasutaja on eemal

Auto: Arbuus

postitati 03.04.10 22:32 Tsiteeri


to suslik: olen kuulnud mondeo kohta väga palju vastakaid arvamusi, ning kõik autod lagunevad. Üldine mulje on Mondeost jäänud hea(kuigi ma ei salli tegelikult fordi)

to Mar: vabatahtlikult bensiinimootoriga autot mina ei osta:cool:

Aga jätkakem seda teemat pealkirjast lähenevalt ning muud arutlused arutame teiste teemade alla:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.04.10 10:56 Tsiteeri


well, kui 1.9 diisliga auto on muidu kõlbulik, siis vähemasti mootori pärast küll põdema ei pea. need koned ei taha muud kui vahel õli vahetust ja harva ka uut rihma koos rullidega. üldiselt täitsa pommikindel tehnika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 04.04.10 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
well, kui 1.9 diisliga auto on muidu kõlbulik, siis vähemasti mootori pärast küll põdema ei pea. need koned ei taha muud kui vahel õli vahetust ja harva ka uut rihma koos rullidega. üldiselt täitsa pommikindel tehnika.


Mootor on pommikindel, küll aga mitte turbo seal küljes. Siit foorumist võib juba kahe käe näppudel kokku lugeda paljudel on turbo vahetatud. Iga kord järgneb sellele jutt, et juhi viga, et küll liiga ökonoomselt sõidetud ja küll ei ole turbot jahutatud. Tegelikult on tegemist lihtsalt sita kvalteediga jupiga. Minul hakkas järsku turbo kõrgematel pööretel ja käiguvahetustel vilisema ja kuna Auto100 sellega midagi teha ei oska, siis soovitati kohe uus osta. Niikaua kuni rõhud on õiged ja auto ilusti sõidab ei kavatse ma sellega midagi teha ja kui midagi juhtub, siis viin remonti turbo spetside juurde mitte ei kingi esindusele 30 000krooni selle eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 04.04.10 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tihver
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
well, kui 1.9 diisliga auto on muidu kõlbulik, siis vähemasti mootori pärast küll põdema ei pea. need koned ei taha muud kui vahel õli vahetust ja harva ka uut rihma koos rullidega. üldiselt täitsa pommikindel tehnika.


Mootor on pommikindel, küll aga mitte turbo seal küljes. Siit foorumist võib juba kahe käe näppudel kokku lugeda paljudel on turbo vahetatud. Iga kord järgneb sellele jutt, et juhi viga, et küll liiga ökonoomselt sõidetud ja küll ei ole turbot jahutatud. Tegelikult on tegemist lihtsalt sita kvalteediga jupiga. Minul hakkas järsku turbo kõrgematel pööretel ja käiguvahetustel vilisema ja kuna Auto100 sellega midagi teha ei oska, siis soovitati kohe uus osta. Niikaua kuni rõhud on õiged ja auto ilusti sõidab ei kavatse ma sellega midagi teha ja kui midagi juhtub, siis viin remonti turbo spetside juurde mitte ei kingi esindusele 30 000krooni selle eest.



http://diislimeister.ee pakkus minu turbo remondiks 4-5 kilo, seda peale vaatamata, nii et mine käi sealt kõigepealt läbi. Diislipsets on lennujaama tn. 5.
Ma saaks sulle uue turbo päris hea hinnaga kui kindlasti uut on vaja. Garantii ja kõigega üle poole soodsamalt kui a100 sulle seda tahab müüa.
Mul on kogu eeltöö selleks turbojamaks juba tehtud, nii et sul pole vaja hakata jalgratast leiutama. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 05.04.10 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arhitekt
Kus kohas sa Enrico lasid teha müügieelse kontrolli? Auto 100-s?


Jah. Auto100 vaatas mu massina üle ja tegi korda kah ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.6% - SQL: 32.4%]