No piltide ja suht napi kirjelduse järgi tundub auto suht mõistliku hinnaga saadaval olevat. See, et müüjal on kiire, seletab seda pisut. Muidu võiks
diisel-Feliciast ikka üle 10k küsida.
1,9-liitrine diisel kestab ilusti 0,5 miljonit km või isegi kauem. Kere laguneb isegi enne ümbert ära.
Tagaluuki pead üsna peatselt keevitama, hiljemalt ülejärgmiseks suveks kukub muidu tagumine klaas eest (been there, done that ). Feliciate üldine tõbi Eesti kliimas on läbi roostetav tagaluuk, nii et ära
parem vaevu lammareid läbi kammimagi, et ehk saab mõne normaalse luugi. Keevitamine on kõikse parem lahendus.
Küsi, kas juhiiste on vahetatud. Felicial, olenevalt juhi kaalust muidugi, surevad esiistme raam ja vedrud keskeltläbi 200 000 km peal ära. Kui ei ole
vahetatud, on iste peale istudes parajalt lohkus ja et ebamugav pikki maid sõita poleks, pead ise vahetama.
Käiguosast jälgi kuidas käigud sisse lähevad. Kui raskevõitu, võib olla, et pead käigukastiga kohe tegelema hakkama. See on ka Feliciatel üks nõrk
koht. Võib juhtuda muidugi, et eelneva kilometraaÅži vältel pole kellelgi pähe tulnud õlitaset kastis kontrollida.
Kui ise ei tunne eriti asja, võta mõni kutt kaasa, kes diisli hääli ja hingeelu tunneb. 1,9 on VW grupil väga levinud mootor, iga diislimees tunneb
neid.
Pidurid pead ka üsna kohe üle käima. Esipidurid kipuvad niiskete ilmadega kinni jääma, kui neid mingi aeg suditud pole, eriti kui autokasutajal on
muidu üsna kiiduväärt harjumus käikudega pidurdada.
Üldiselt paistab, et saad soodsalt normaalse auto.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|