Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
postitati 24.01.09 11:44
|
|
|
101 asja, mis mulle minu Skoda juures ei meeldi
Säia hakkan mina koguma igasugu asju, mis mul oma Skoda juures ei meeldi või muidu kehv on Et mitte sattuda terve siinse foorumiseltskonna suurimaks vihavaenlaseks oleks siinkohal vist tark mainida, et
mina oma Skodaga ääretult rahul olen ning ainuke põhjus vigade väljatoomiseks on nende vähesus
Nii ja hakkame siis peale:
Autoks on 2008 aasta Skoda Superb II 1,8 TSI, Elegants.
Klaasid:
- Esiklaas on väga jabura ehitusega. Täpsemalt asuvad puhkeasendis klaasipuhastajad mitu sentimeetrit allpool, kuhu salongi soojendus peale puhub.
See tähendab, et külma ja lumise ilmaga kipub klaasipuhastajate juurest klaas jäätuma.
- Esimesed küljeklaasid. See on küll juba norimine, kuid sopase ilmaga väikse vihmaga sõites "ronib" suur osa esiklaasile sattuvast veest mööda
esimesi küljeklaase ringi. Seda just suuremate kiiruste juures. Tundub küll väike probleem, kuid hullema ilmaga mätsib küljeklaasid päris sopaseks.
Kojamehed:
- Originaal kojamehed külmema ilmaga väga häälekad ning vähemalt minul kulusid väa kiiresti. Oma osa kulumisel kindlasti esiklaasil, mis maanteel
kipub jäätuma ning jää teadupoolest on väga suur kojameeste vaenlane.
Tagaluuk:
- Avades nii poole kui ka terve tagaluugi peab olema ettevaatlik, et seal peal vett ei oleks. Vastasel juhul on enamus sellest veest varsti
pagassis. Sama lugu on lumega.
- Tagaluugu avamise nupud. Väga ebameeldivas asukohas, kuna sinna lausa tõmbab sitta ja sodi vahele ning eesti talve tingimustes puhta käega lahti
ei ole võimalik luuki teha muudmoodi kui pulti kasutades.
Auto värv:
- Värvi tugevus annab soovida. Kolm neli korda on auto pesulas käinud (käsipesu alati) ja väga palju on värvil igasugu kraapse. Paari kuu pärast
läheb auto vahatamisse ja ehk see natuke kaitseb värvi.
Auto tagaosa:
- Võtab väga hästi iasugu pori külge ja tagumist numbrit tuleb pea iga pikema sõidu järel talvistes tingimustes puhtaks küürida.
Kütusekulu:
- Tallinnases tipptunnis liikudes tuleb ca 15l/100km. Noh jah, see on mitme otsaga asi
Kõlarid:
- Teatud sageduse juures hakkavad kõlarid või uksepolster plärisema ja seda mitte üldse väga tugeva heliga.
Interjör:
- Puudub asjalik koht, kus hoida mobiili ning spetsiaalse mobiilihoidjat pole kuskile "kruvida".
- Pudelihoidjad keskkonsoolis. No ainuke koht, mis oleks pudelihoidjale veel ebamugavam oleks vist roolirattal.
- Käsipidur. See kindlasti minus endas kinni, aga kui käetugi on mugavas asendis, siis käsipidurit ebamugav kasutada.
- Panipaigad ustes. Noh, kui Skoda otsustas nii edeva auto teha, siis poleks väga suurt tükki küljest ära võtnud panna nendesse ukse sahtlitesse
alla väheke pehmemat riiet, et asjad seal ei koliseks. Sai siis ise tehtud sabloon ning liimitavast kõlli "mistrast" põhja pehmendused pandud.
- Tagumine solongisoojendus. Taga külmem kui ees.
- Kuigi pikendatud kere järgi võiks arvata, et auto on mõeldud vägagi tagaistmel sõitmiseks on müra auto tagaosas tunduvalt suurem. Mõtlen
pigimatitamise peale.
Kütusepaagi luuk:
- Ebamugav avada kui auto veidi must on.
- Kütusepaagi kork on teadupoolest kinnitatud plastikust "jubinaga", et ta ära ei kaoks. See jubin aga kipub kinni külmuma ja ei taha ringi enam
käia.
Pidurid:
- Külmast peast kipuvad pidurid vilistama, krobisema ning igasugu muid seksikaid häälitsusi tegema. Alguses ehmatas see päris ära, aga nüüd olen
juba vähe rohkem harjunud sellega
Mõned asjad siis kirja pandud. Kui miskit leian või meelde tuleb, siis lisan juurde. Samuti saab lisatud ka tulevikus tegevused, mis nende
ebamugavuste ja vigade kõrvaldamiseks saab tehtud
Igasugune arutelu eelpool toodu osas on muidugi teretulnud
www.synteticinternet.org - SEO ehk otsingumootorite optimeerimine ehk kodulehtede tõstmine otsingumootorites
|
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 24.01.09 12:05
|
|
|
kas teised võivad ka oma vigu siis kurta või on see individuaalne...
kui individuaalne, siis võib vabalt selle minu posti ära kustutada
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
postitati 24.01.09 13:04
|
|
|
Ikka võib kurta, siis saan ma ka targemaks, et võibolla mõnda skoda "iseärasust" ei ole veel avastanud
www.synteticinternet.org - SEO ehk otsingumootorite optimeerimine ehk kodulehtede tõstmine otsingumootorites
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 24.01.09 14:03
|
|
|
Ka selle bensiinikorgi küljes oleva jubina vahele tasuks lasta kas silikoonõli või mingid muud vedelat (wd-40 näiteks). Siis käib ringi küll.
Polstriplärin muusikat kuulates on minu arust enamus tänapäeva autode probleem, kuna tehasepoolne heli on läinud järjest paremaks (võimsamaks), kuid
mürasummutus ustes on jäänud kesiseks. Aitab uste mürasummutus (pigimatt, viltmatt jms), uks korralikult kokku ja igasugune bassiga kaasas käiv plärin
peaks olema läinud. Samuti läheb tänu mürasummutusele ka heli paremaks
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 14:23
|
|
|
Jutt üldjoontes õige. Omalt poolt mainiks häirivatest asjaoludest,et konkreetselt minu masinal hoiab rool vähe vasakule ja peale sildade paika panekut
süvenes probleem veelgi. Esinduses öeldi,et rool peaks keskel asendis otse olema,üleval ühele poole ja all teisele poole vähe viltu. Minu masinal
üleval pea otse,keskel vähe vasakule ja all vääääga vasakule. Ei taha endale Auto 100-st vihavaenlasi,aga miskitmoodi pean suutma remondimeestele
selgeks teha,et praegune variant ei sobi kohe mitte... Kusagilt sattus salongi ka väheke vett-nii umbes 5 liitrit. Mina endal süüd ei tunne,sest uksed
aknad alati kinni olnud.Õnneks sai asi garantiikorras lahendatud.
Nüüd aga headest asjadest ka. Meeldib vaikne salong,piisavalt võimekas ja mitteplärisev stereo,väga head pidurid ja mõnusalt jõuline diiselmootor.
Tagaluugisüsteem on väga hea. Olen juba korra selle sõidukiga oma maist vara kolinud ja võin kinnitada,et praktiline süsteem. Vee ja lumega luugil
tuleb kahjuks ettevaatlik olla jah...
Eks leiaks kindlasti asju,millega viriseda,kasvõi sellega,et see auto veel ei oska lennata ja kui lendabki,siis suht juhitamatult... Ideaalset asja
pole olemas ja arvan,et ei tule ka.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 24.01.09 14:57
|
|
|
puhkeasendis luuad on peidus aerodünaamika pärast, ehk siis vähem pööriseid ja väiksem kütusekulu. enamuse uuemate autode teema. asja parandaks
elektriline esiklaasi soojendus.
küljeklaaside määrdumine on mõnedel masinatel tõeste häiriv, ka vana ocul on sobiva küljetuulega sama häda. lihtne lahendus puudub, mõnel autol aitab
ukseklaasi pool senti urvakile laskmine.
tagaluugi avamisel tuppa tulev vesi on enamuse luukpärade probleem. lahenduseks on universaali soetamine.
pära sopastumine ka suht paratamatu, mõnel mudelil võib vähest abi olla tiibadest. kel puldist avamise võimalus need ju õnnega koos, mina pean iga
avamisega näpud kõntsa sisse toppima.
tagaluugi juurde mainiks häirivana pideva numbritulede läbipõlemise ja samade tulede mitte vettpidavuse. tüüpviga. kui nüüd ammu tellitud tuled kätte
saan siis panen klaasid mingi silikooniga igatahes ette.
mobiilihoidjaga on vanas ocus küll lihtne. mul suisa kaks moblat armatuuri küljes ja häirivaid kruviauke pole kusagil.
nimelt on mu traktorid nii prostad, et ülemisest neljast nupu kohast on ainult tagaklaasi-peeglite soojenduse oma ühe koha hõivanud. "pimedate"
külge siis sai moblahoidjad kruvitud. vajadusel saab siis iga hetk uued "pimedad" auku pista.
pudeli teemal. mul kogu aeg mõni mahlapakk või mingi pudel autos ja hoian teist kässari vända kõrval kahe istme vahel. täitsa bueno ja vajadusel saab
kässarit ka pruukida (mitte kurvi võtmiseks, siis vaja ikke pudel enne ää võtta)
mind häirib et mu trakatsitel põle päiksesirmide vahel, peegli kohal, seda väikest varju. ise põle ka viitsind leiutada.
samuti tunnen tõsist puudust tulede pesuritest (mehhaanilistest).
ja kindlasti on suurimaks puuduseks olematu kliirens.
nii, jäin mõttesse, vaja kohe pikemalt seedida, mis veel vastukarva on.
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 24.01.09 15:21
|
|
|
nii ma siis kurdan ka OII üle:
Nimelt käsipidur on tõesti ebamugav, enne pead käetoe kõige alumisse asendisse laskma, et seda sikutada(aga samas koguaeg pole ju vaja kässariga kurve
võtta)
Teine miinus, mis juba ilmselt enda viga- nimelt paigutatud handsfree juhtnupud käigukangi ja käsipiduri vahele ja neid segab ka natuke käetugi
jällegi, kui viimane on mugavasse asendisse pandud.
Muidu mulle meeldib väga, et istun näiteks jaapani autodega võrreldes väga madalal autos sees(põhjas), kuid OII-l on nii võrd laiad uksepakud, et
heledate pükstega talvel pea võimatu puhtalt välja saada autost(muidugi mul see halbade teeolude pakett, mis on natuke kõrgem teistest vist)
Tagaluugi avamise nupp on, nagu juba eelpool mainitud, väga sodine alati... isegi kui puldist lahti teed, siis tõstma pead ikka ise ja ei leia seda
puhast kohta.
viga mis ilmnes eile- nimelt veojõukontrolli nupp seal kliima all hakkas põhja kinni jääma, sellest ei saagi aru.
juhi ukse link tegi nalja ja avades jäi välimisse asendisse kinni(määrimine lahendas selle).
Tagaistujatel puudub absoluutselt igasugune topsihoidja.
Ja kõige hullem, täitsa fataalne minu arust on üli ebaõnnestunud tungraud(see vist kõigil VAG autodel sarnane).
Nimelt mina ei julge enam teepeal vahetada ratast sellega, kodus rääkimata.
Nimelt 2 korda auto selle peal alla kukkunud ja ühe korra nii õnnetult, et lõikas karpi augu sisse.
See, vabandage nüüd väljenduse eest, S***J**N lihtsalt ei ole piisavalt stabiilne ühe jala peal seistes
(siinkohal on näiteks nissani omad peajagu üle)
heliisol. ja plärisemise üle võiks jah kaevata... aga no see mind ei häiri eriti
see klaasipuhastajate peidusolemine ja jäätumine mul küll probleemiks pole olnud, pole veel olnud juhust et ära jäätuksid, ainuke asi, et lund tahab
sinna alla kinni kittida(kapoti all olevasse pesasse kojameeste vahele- peab alati korralikult ära puhastama)
praegu rohkem ei meenu...
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
postitati 24.01.09 15:21
|
|
|
Seda kõlarite plärisemise sisteemi tuleks kellegi teise superbiomanikuga võrrelda. Kui autot ostsin, siis lare mulle toonitas, et kuulaku ma heli -
mõnel superbil on kõllidega probleeme olnud. Vot, aga minu kõrv ei ole aru saanud, kas see on tehasekala või peabki nii olema
www.synteticinternet.org - SEO ehk otsingumootorite optimeerimine ehk kodulehtede tõstmine otsingumootorites
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 24.01.09 15:54
|
|
|
dieselile: need numbritulede pesad mädanevad ära jah ajapikku. ja mulle tundub, et niiskus saab nendesse ka luugist seest, et ainult klaaside
hermetsiga kinni panemisest ei aita. Ise vedasin lausa otseühenduse juhtmest sinna pesasse, sest klemmid mädad. Viimati kui pirn jälle puruks oli
miskipärast läinud (peale paari kuud täitsa kildudeks), siis panin pesa tagant hermetsiga kinni. Eks siis millaski saab näha, kas on hulle mäda või
mitte .
Aga heli kohta räägiks samuti veel. Isal on eelmsie põlve Superb ning sellel on peal tehase Soundsystem. Pagassis on mingisugune võimendi vahel. Kuid
heli tundub minu arust lahjavõitu. Tekib suht ruttu selline ülepeksmise efekt, st moonutus, nagu ei toidaks kõlareid ära. Äkki ununes tehases võimendi
taha ühendada, olgugi et pagasnikus see olemas Tavaline ilma
soundsystemita seat cordoba on peaaegu et sama heliga, kuigi madalamat annab Superb rohkem. Samas venna 2001 aasta Toledos on seati soundsystem
(väidetavalt Bose oma), mis teeb ikka väga head häält.
On mõnel esimese põlvkonna Superbiomanikul tehase soundsystem ning oskab kommenteerida helitugevust?!
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 16:36
|
|
|
alf.onso,kui tahad stereot võrrelda,siis olen esmaspäeva õhtuni Tallinnas. Mina olen soundi suhtes küll väga rahul.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 24.01.09 18:14
|
|
|
vot, tungraud on küll pask tõesti.
a õnneks läeb harva vaja.
samas kui keegi tahab, siis võin koli hulgast välja otsida mõned kruviga vändatavad tungid, tutikad mõistagi. mingi pool tosinat vast ikka leian neid.
aimu mul pole, a äkki mingi sinise raha eest per tükk võiks klubilistele pakkuda.
sorri ot pärast.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 18:33
|
|
|
Hommikul vaatan üle,mida autoga kaasa anti ja tõenäoliselt olen huviline.
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 18:51
|
|
|
Tööstuse tänav ja ma samal ajal vaataks,mis asendis su masina rool sõidu aeg on. Tegelt hakkab mul kõrini saama,sest iga jumala kuu käi autoga
garantiis. Selleks,et Auto 100-sse jõuda,pean sõitma 250 km ja siis veel laevale.OK,eks see rohkem minu mure.
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 19:43
|
|
|
53334288,anna teada millal autod joonele ajame.
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
postitati 24.01.09 19:48
|
|
|
52 46 101, helistame homme ennelõunat ja teeme ära.
www.synteticinternet.org - SEO ehk otsingumootorite optimeerimine ehk kodulehtede tõstmine otsingumootorites
|
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 24.01.09 19:53
|
|
|
diesel, ma hakkan juba raha värvima.
Ma homme peale lõunat ka kolde kandis, tulen lasen O I sit*a saundi, siis te mehed viriseksite vähem
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 24.01.09 20:20
|
|
|
Täiesti oodatud seltskonda. Siis kannatab ka muudest teemadest rääkida.
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 24.01.09 21:41
|
|
|
Kahju,et linnast väljas momendil.Enne homse õhtut ei jõua tagasi ka.Tuleks vaataks,kuulaks muidu .Mul autol tegelikult ka Superbi rool küljes
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 24.01.09 22:23
|
|
|
Mõningad kommentaarid kah siis juurde enda poolt:
Kojamehed: OII hoiab oma kojamehi puhkeasendis samuti kapoti all varjus kuid kui panna soojendus tööle, siis kõige pealt sulab jää kojameeste alt ning
siis alles hakkab ülalt poolt klaasi sulatama (umbes 10cm kojameestest kõrgemalt. Aga just, et kõigepealt soojendatakse kojamehed ära. Päris
positiivne featuur. Ju siis jookseb mingi toru kojameeste puhkekoha alt läbi.
Panipaigad. Mina olen leidnud, et Octavial on keskkonsoolis ikka väga head panipaigad: on kohad pudelitele, CD-dele ja ka mobiilile keskkonsooli taga
otsas. Just seetõttu olen õnnelik, et autol pole käetuge ning see ka üks show stopper, miks ei saa uut autot lambist osta: kui sinna käetugi panna on
poole auto praktilisusest kadunud. Ilma käetoeta ikka väga hea asju hoida, kuigi kätt pole muidugi kusagile mujale toetada kui käigukangile või
roolile
Seda, et rool on eriasendites erinevalt viltu, peab proovima. Mul omal rool maksimaalselt all ja vasakule on ta viltu jah. Samas ma usun ikkagi, et
see on optiline jama. Peaks joonalaua võtma ja mõõtma armatuuri sümmeetrilisuse ära.
Tagaluugiga Octavial seda probleemi pole, et kuiseal lund või vett on et siis midagi salongi satuks. Olen tõstnud seda nii vihma ajal kui ka suure
lumekoormaga, pole miskit häda olnud.
Küljeklaasidele viskab suure vihmaga vett jah esiklaasilt kuid Octavial vähemasti ühatakse see vesi siis üles ning küljeklaasile jääb ainult veidi
esiklaasilt tulnud vett. Kuigi kui siis kõik ära kuivab on küljeklaasi ülemine osa määrdunud jah.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 24.01.09 23:44
|
|
|
No tungraudade kohta nii palju, et ma olen pidanud üht Moskut, üht Opel Rekordit, üht Land Roverit ning kaht Skoda Feliciat. Kõik olen ostnud
kasutatuna ja kõigil on olnud tehasetungid kaasas ning need on kõik olnud viimane saast. LRi juures käis see veel ekstra närvidele, nagu arvatagi võib
Kusjuures olen sõitnud töökoha autode Fiat Punto ja Suzuki Lianaga - ning
nendegi tungid olid täielik saast.
Kokkuvõtlikult, mõne aasta eest ostsin korraliku tungi - pika käigu, korraliku jala ja toega ning 2t tõstevõimega. Võtab küll pagasnikus rohkem ruumi
kui originaaltungid, aga mul sellest poogen. Ei pea end enam seaks vihastama kui ratast vaja vahetada. Kui autot vahetan, saadan uue auto tehasetungi
koos vana autoga romula poole (ikka paar krooni rohkem tulu) ja tõstan oma isikliku tungi uude autosse ümber.
Tehase tungi mõte on olla võimalikult väike ja käia hästi kokku ning mitte jalgu jääda. Tungimine pole tema mõte, sest laias maailmas tehakse nagunii
enamik tungimistöid töökodades. Eestlast, kes on harjunud ratta katkiminemise peale mitte autoabi kutsuma, võib selline suhtumine muidugi närvi ajada,
et tung pannakse kaasa vaid iluasjaks, kuid mis teha. Ratsionaliseerimine. Keegi ei arvesta nii väikese turu eripäraga (ehkki kohalikud automüüjad
võiks ju ).
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
mxrt
huviline
Registreerunud 13.03.08
Postitusi: 38
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS / Scout
|
postitati 25.01.09 09:35
|
|
|
ma ei ole manuaalkäigukastiga rahul.........
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 23.05.08
Postitusi: 25
Asukoht: L-virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.09 10:50
|
|
|
Noh loen seda teemat ja kohe ei teagi kas viga minus või teab milles
Ei näe eriti just põhjuts, et millegi üle kurta, aga noh kui millegi üle siis vast on tegemist müraga mis võiks vaiksem olla. Kuigi samas ka see, et
enamus aega olen sõitnud kallimat marki autodega ka.
Aga noh samas ma ei saa aru miks ma pean oma uude Skodasse iga õilvhetusega õli juurde kallama, kuigi hooldus välp 15k mis pole teab mis suur, aga
ilma lisamata seda sõidetud ei saa. Samas hetkel kasutan ka teist V.G. autot millel odomeetril 330k ja ei peas seda kohe kuidagi tegema.
Aga üldiselt hetkel eriti ei kurda.
|
|
|
alf.onso
huviline
Registreerunud 14.01.09
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,8TSI
|
postitati 26.01.09 11:34
|
|
|
Käesolev postitus tõstetud siia kojameeste teemast:
"Tehtud helitest võrdluses zuzliku superbiga ja tõesti on vahe vahel:/ Peab vist auto100 kohale minema ja laskma neil kohapeal asja uurida ....."
www.synteticinternet.org - SEO ehk otsingumootorite optimeerimine ehk kodulehtede tõstmine otsingumootorites
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |