Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Hooldusvälpa ei saa pikendada!? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3476)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 06.01.09 07:39 Tsiteeri
Hooldusvälpa ei saa pikendada!?



Jama selline et lõpuks kui on käes hoolduse aeg siis selgub et hooldusvälpa ei ole võimalik pikendada.auto on O II 2008.a 2.0 TDI HB L&K
Aga kui autot ostmas käisin auto 100-s siis räägiti teist juttu et on võimalik pikendada välpa kohe esimeses hoolduses. Kas hakkan iga 3 kuu tagant hoolduses käima?:mad: selle rahaga on muudgi teha.
Mida arvate asjast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.01.09 08:51 Tsiteeri


vabandust, aga nüüd ma küll aru ei saa.
et siis milles su probleem on?
mis mõttes välpa pikendada?
kui ikka hooldada ei taha, siis ega sa selleks ei pea esindusest luba küsima. sõida aga edasi ja lase nii pikalt kuni kestab. ja küllap veidike ikke kestab ka.
ja kui roppu moodi veab, siis piisab kokkuhoitud rahast uue auto sissemaksuks.

vene aegu sai kaukaasiast sigulle toodud. sääl oli kombeks, et kodanik müütas turul oma aparaati, läbisõit 40 kilo ja kiitis ise, et veel on zavadskoi masla sees. kui õlivarda väikse vägivallaga kätte sai siis sääl ümmer oli mingi pigi ja sita segu meenutav klimpis ollus. a auto veel sõitis.

seega võib ehk riskida küll. tõsi jama on kui praegune auto liisingus. peaksid enne selle lõpuni kinni maksma, siis võid eksperimenteerima hakata.

ja veel saab kokku hoida miljoni asjaga. kummid võib nii kaua all pidada, kuni veel natukenegi õhku peavad, pesta pole autot vaja, küll sitt ise maha kukub, kui kiht piisavalt paksuks läeb, ...

ää nüüd siis pahanda, küllap ma sain asjast täitsa valesti aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 06.01.09 09:45 Tsiteeri


Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.

Õli on kallim (miskine Longlife oli vist nimeks) ning auto kompuuter pannakse järgmist kohustuslikku hooldusessetulekut tsipa teistmoodi arvestama, kui praegu 15-tuhande puhul. Kui 15-kilose välba puhul loeb auto ainult kilomeetreid, siis pikendatud, 30-kilose välba puhul arvestab mitmeid muid tegureid (käivitamiste arvusid ja töötunde (vist) jms) ning kilomeetrite lugemine muutub teisejärgulisemaks. Nii võib juhtuda, et auto kamandab su hooldusesse tuhandeid kilomeetreid enne 30000 täitumist, kuna sinu auto kasutamise karakteristikat jälgiv kompuuter leiab selle õige olevat.

Seega pole suurt pointi minuarvates sellel pikendamisel. Võitu suurt säält ei paista tulevat, a eks peale minu arvamuse ole hea mitu muud alternatiivsetki :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 06.01.09 09:46 Tsiteeri


Hooldusvälp ikka automootoriga kindlaks määratud. Oleks pidanud hankima pikema välbaga mootori. Et osadel mootoritel siis 15k ja osadel 30k

Samas ehk sa mõtled hoopis seda armatuuril nõudlikult hooldust meeldetuletavat teadet, et seda pidavat jah saama resettida.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 06.01.09 10:07 Tsiteeri


Mina ise küll ei julgeks hoolduse pealt kokku hoida, see võib ikka kordades kallimaks tulevikus minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.01.09 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:

Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.

Välba pikkus sõltub vähemalt minu masinal õlist. Tehases pidavat kõigile paremat sorti õli sisse pandama ja sellisel juhul välp kas 30000 või,kui kompuuter märku annab.Kumb variant enne kätte jõuab. Ma ükspäev vaatasin-hoolduse aeg peaks sama kasutuse juures umbes 24000 km pealt tulema. Kusagilt jäi silma,et vähemasti Superbil ongi hooldus kompuutri järgi. Hammasrihma ja muud sellist see muidugi ei puuduta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 06.01.09 17:56 Tsiteeri


Viska pilk hooldusraamatusse. Kui sellel numbritega kleepsul, esimese lehekülje alumises reas, märk QG1, siis võimalik ka longlife(30000km) hooldus teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.09 18:12 Tsiteeri


Mul muideks viskas juba 1800km enne 30 000km tulukese, et aeg on esindusse minna. Samas 15 000 hooldus sai tehtud õigel ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janas
huviline



Registreerunud 22.07.08
Postitusi: 44

Kasutaja on eemal


postitati 08.01.09 16:41 Tsiteeri


Kui Sa hoolduses ei käi ei kehti ka Sinu auto garantii:

"1.2 Garantiitingimused

1.2.1 Škoda sõidukite garantiitingimused


1) Ostjale tagatakse, et ostetav toode sisaldab müügihetkel tehnilistes tingimustes ja normides esitatud tootjale kohustuslikke tunnuseid ning et see on vastavuses sõidukile kehtivate tehnilise seisundi nõuete ja sõiduki tüübiga.

2) Iga ülal esitatud toote omanikul lasub nii õigus kui ka kohustus tuua oma sõiduk garantiiajal teenindusse Škoda Hooldusraamatus oleva hooldusplaani järgsele kontrollile, esitada ostetud toote rikete kohta käivad nõuded ning nõudma nende avastamise järel nende kohest kõrvaldamist. Kui omanik ei järgi teenindusraamatus sätestatud kontrollimise nõuet, võib piirata tema õigusi garantiile või valikuliselt need ka lõpetada."
Info Auto100 kodulehelt

Mis pointi on osta uus auto sõita sellega 15 000 km maha, hooldust mitte teha ja seeläbi 3 aastane garantii kaotada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 08.01.09 17:06 Tsiteeri


Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima.


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
janas
huviline



Registreerunud 22.07.08
Postitusi: 44

Kasutaja on eemal


postitati 08.01.09 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zut
Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima.


Täiesti nõus aga siin on küsimus kas seda saab teha meie esindustes?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.01.09 19:44 Tsiteeri


arvamusi on erinevaid ja ma ei taha kellegi businessi ää rikkuda, aga remargi korras mainin, et need longlife õlid ei pruugi sugugi niiväga hääd olla mootorile, kui välja reklaamitakse.
minuni jõudnud info põhjal ma ise eelistaksin pruugitud autot ostes sellist, kus longlifet pruugitud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 04.06.09 15:44 Tsiteeri


Kui eelnevat juttu lugeda siis peaks ju aru saama, et osadel autodel on võimalik hooldusvälpa pikendada.
Juhul kui hooldusraamatu esimesel leheküljel on kirjas QG1 siis on võimalik pikendatud hooldusvälp(longlife või 30 000km, kuidas keegi soovib nimetada seda)

Muideks hooldusraamatu hoolduste kannetes on ka kirjas mis õli on kasutatud hooldustel. Muutuvate piiridega õli on longlife ja teine nn tavaline 15k välba õli.

Longlife õli kasutades võib auto tahta hooldusse tulla ka juba näiteks 20k pealt. Kõik oleneb auto kasutamisest. 30 000km on see kõige viimane piir.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 04.06.09 20:20 Tsiteeri


Longlifega keskmine hooldusvälp 24000 km, st. umbes korra aastas. Üle aasta ei tohi hoolduste vahet niigi lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krokodil
huviline



Registreerunud 09.06.09
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 09.06.09 22:31 Tsiteeri


Tere,

kaalun osta skoda superbi ning siinkohal tahaks kuulda skoda omanike arvamusi Auto 100 teenidusest. Näiteks kui suured on teil tavalised hooldusearved (eriti kui sõidate superbiga)?
Kas firma esindajad käituvad ausalt (et ei ürita sulle midagi pähe määrida mida vaja pole)?

Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]