Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Dynomaxi 27.07.2008 võimsust mõõtma (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3904)
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 17.07.08 09:58 Tsiteeri
Dynomaxi 27.07.2008 võimsust mõõtma



Hei. Dynomaxis pühapäeval alates kella kümnest aeg kinni pandud. Max saab rullidele ajada 10 autot aga kuna kindlaid tulijaid erinevate sõprade tuttavate seas vähem siis mõtlesin et hõikan siia ka. Äkki keegi tahab oma RSi või muu pilli ära mõõta siis andke teada. Hind tuleb vast 400-450 kanti kui 10 kokku saab aga üle 500.- ei küsita juhul kui kümmet kokku ei saagi. Hinna sees siis 3 tõmmet ja lõpuks saab kena graafiku imetlemiseks :)
Kindlalt on kohale tulemas kaks V8't võibolla ka V12, üks R6 ning kolmas V8. Saabiklubi muideks käis hiljuti seal ära ja said suht korralikud numbrid kirja.

Lisainfot: http://dynomax.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 23.07.08 07:17 Tsiteeri


Tõstaks teema jle üles. Tõesti mitte keegi ei taha teada palju RS või muu pill reaalselt jõudu annab ja milline vahe näiteks chipiga on ? :) Ärge jamage mehed :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.08 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Tõstaks teema jle üles. Tõesti mitte keegi ei taha teada palju RS või muu pill reaalselt jõudu annab ja milline vahe näiteks chipiga on ? :) Ärge jamage mehed :)

Tuleks hea meelega aga olen eestist ära. :( :( :( Oli nagunii plaanis teha "enne ja pärast" ja praegu oleks olnud hea võimalus teha "enne" ära. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 23.07.08 20:19 Tsiteeri


Oleksin tulija kui on võimalik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 25.07.08 07:08 Tsiteeri


Väga tore, andsin PSiga oma numbri ja naza inffi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 25.07.08 16:40 Tsiteeri


Tulen ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 26.07.08 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gea
Tulen ;)


Äkki väike tagasiside ka RSi kohta:)?


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 29.07.08 07:55 Tsiteeri
Tulemused



Gea loal lükkan ta graafikud siia üles. Enne natuke juttu ka juurde. Gea lasi oma masina ära chippida ja elu oli ilus aga vahepeal lasi esindus softi üle. Sai siis asi teist korda peale lastud aga tagumikudyno ütles et asi pole päris nii hea kui eelmine kord chipituna. Dyno näitab siis, et teisest chippimisest pole miskit kasu olnud. Btw asi oli minu mälu mööda garantiiga MTMi chip.
Dynomaxis koha peal Maksim rääkis et neil on ka sellist asja ette juhtunud, et chipivad turbopilli ära aga tulemust praktiliselt ei tule. Muudetakse parameetreid ja sõditakse edasi, vahest saab tulemused kätte alles kolmandal katsel. Neil õnneks dyno olemas ja saavad kohe koha peal testida.

http://www.hot.ee/valitsus/skoda.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=1wvXjY29r4Y

Mu rauast pigistati samal päeval 283 tagaratta hobust välja ja tuttav sai 7a uuema pilliga 286 rwhp kätte.
Tean et baierlastel on ülekande kaod manuaalkasti puhul hoorattast tagarattani 10-12%. Usun Octavia RS number samma kanti. Lisan veel et ilm oli suviselt palav, vabalthingavad kaotavad iga +5,8 kraadiga 1,5% võimsusest turbo autod ilmselt rohkemgi.
Loodetavasti Gea saab oma chipinduse korda, siis saab üle stockist võimsamaid numbreid ka näha :) Praeguste numbritega tuleb veerandmiil ca 15.5 mis klapib jaheda ilmaga Kiltsil kevadel sõidetud 15.3ga. Saab näha palju korras chip juurde annab aga kes tehase seadetes autoga loodavad 14.3 sõita ... unistada ju võib :)
Edu Geale probleemi lahendamisel !

Edit: arvestades 12% kadu numbrid siis 136kW ja 290 nm. Väände graafik keskelt küüruga, mis justkui viitaks chipile aga numbrid kuidagi lahjad chipi kohta. Võimalik et õhu-kütte suhe paigast ära kogu vahemikus või pgn teab mis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 29.07.08 12:05 Tsiteeri


Sellest võib järeldada, et kunagi ei saa kindel olla. Lased kalli raha eest chippida. Nägu naerul, aga tegelikult:(
Ühesõnaga kui chipid, siis pead ka dynos käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.08 13:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Praeguste numbritega tuleb veerandmiil ca 15.5 mis klapib jaheda ilmaga Kiltsil kevadel sõidetud 15.3ga.

Esimene sõit oli päris kuuma ilmaga tehtud kuid teise sõidu ajal oli juba jahe küll.

Millise variandiga täpsemalt tegu oli (diisel/bensiin)?
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Dynomaxis koha peal Maksim rääkis et neil on ka sellist asja ette juhtunud, et chipivad turbopilli ära aga tulemust praktiliselt ei tule.

Sellepärast ise plaanin teha enne-ja-pärast, et oleks võrdlus olemas! Aga kahju, et ei saanud pühapäeval tulla. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 29.07.08 14:09 Tsiteeri


Pakiruum, see 15.3 on sinu tulemus kevadel Kiltsil :) Siis oli oluliselt jahedama õhuga ilm kui pühapäeval.
Gea plaanib uuesti dynosse minna, kui chipi kallal natuke nokitsetud. Saate äkki koos minna, tuleb hinnast 150 krooni alla.
Eks ilma dyno abita on igasugune auto tuunimine paras pimedas kobamine.

Väände graafik mulle tegelikult meeldib, Saabiklubi tegelastel oli seal 2...3000 pöörde juures tükk tühja maad, enne kui föön puhuma hakkas. Muutuvate labadega turbo teeb praktiliselt V6 väände ära, kena vaadata kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.08 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Pakiruum, see 15.3 on sinu tulemus kevadel Kiltsil :) Siis oli oluliselt jahedama õhuga ilm kui pühapäeval.

Ma muidu mõtlesin Gea autot. Kas ta oli diisel või bensiin?
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Gea plaanib uuesti dynosse minna, kui chipi kallal natuke nokitsetud. Saate äkki koos minna, tuleb hinnast 150 krooni alla.

Eks kui ajad klapivad, siis saab minna küll. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 30.07.08 08:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Ma muidu mõtlesin Gea autot. Kas ta oli diisel või bensiin?


Minu teada ei lähe ükski diisel 6700 pöördeni minutis nagu antud graafikul ja youtube videos ei kostu lörinat, järelikult on bensiin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 30.07.08 18:30 Tsiteeri


Geal on bensiin jah ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.08 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gea
Geal on bensiin jah ;)

Millal muidu plaanid uuesti minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 31.07.08 07:41 Tsiteeri


Kui lubatakse, et asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 01.08.08 09:45 Tsiteeri


Lähen täna 01.08 Dynomaxi kell 18.00 kui keegi veel soovib tulla, siis 1-2 autot veel võimalik(ei osanud kohe öelda kas on veel soovijaid)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 02.08.08 21:16 Tsiteeri


Auto korras, mis viga oli ei oska praegu öelda kuna ei käinud ise autol järel.
dynos sai ka uuesti käidud ning uus ja vingem;) graafik olemas
http://farm4.static.flickr.com/3205/2725365909_baa447df73.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.08 15:53 Tsiteeri


Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW? :D:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 04.08.08 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW? :D:P
ja 350nm väänet?

mina vist juba tean ühte asja, mida ma oma autole küll ei paigalda:-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 04.08.08 08:50 Tsiteeri


Tore kenasi numbreid näha :) Enam pole seda koledat jõu kadu ca 2000 pöörde juures, vääne kasvab kenasti kiiresti 3350ni välja. Spekuleerin et vana soft mingil põhjusel ei lasknud nii palju rõhku peale, kui võinuks. See seletaks jõu languse mis enne oli 2000 pöörde juures.
Esirattast tuli ära siis 222,0 HP ehk 165.55 kW ja 263,2 lb/ft ehk 355.09 nm. Arvestades 10% kadu hoorattast esiratasteni, saab numbriteks 182 kW ja 391 nm Tean Maksim tahab Dynomaxis arvutada kadudeks 15% manuaalkastiga autodele ja 20% automaatkastidele aga see inff käib rohkem eilse päeva ameerika autode kohta. Btw väände numbrid on usaldusväärsed ainult siis, kui su auto piiraja on tegelikult ka 6950 pöörde juures minutis. Võimsuse numbreid see ei mõjuta. Arvestades et reedel oli suht soe ilm, on sul jahedama ilmaga numbrid natuke paremad. 17 kraadi jahedama ilmaga tuleb näiteks 190kW ära :)

Ma sinu asemel kaaluks 16dal augustil Kiltsil miili jooksul osalemises, saaksid B klassis arvestatava tulemuse. Viimane sellelaadne üritus sel aastal http://www.mile.audiclub.ee/index.php

Edit: (Optimeerisin vahepeal starti ja parameetreid, tegu siis ideaaltingimustes stardiga 2400 pöördelt)
Tegin väiksed arvutused Cartestiga, ideaalis siis 6,6 sajani 14,5@159 veerandmiil ja miili peale lendab 221 km/h välja arvestades 1445kg kaalu ja 0.311 õhutakistuse teguriks. Peeglid sisse, paagid tühjaks ja võiks rohkemgi ära tulla ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.08 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Esirattast tuli ära siis 222,0 HP ehk 165.55 kW ja 263,2 lb/ft ehk 355.09 nm. Arvestades 10% kadu hoorattast esiratasteni, saab numbriteks 182 kW ja 391 nm

Eks jah. Hiljem arvutasin ise kah, et kui arvestada kadu hoorattast, siis tuleb ilusti ära.
Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Edit: (Optimeerisin vahepeal starti ja parameetreid, tegu siis ideaaltingimustes stardiga 2400 pöördelt)

Nii palju kui katsetanud olen, siis ideaal jääbki 2100-2400 vahele. Sellest alla ei saa õiget tõuget (nagu lööks pöörded nulli ja siis alustab minekut vaikselt) ja sellest üle juba koha peal kraabib tühja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 04.08.08 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Nii palju kui katsetanud olen, siis ideaal jääbki 2100-2400 vahele. Sellest alla ei saa õiget tõuget (nagu lööks pöörded nulli ja siis alustab minekut vaikselt) ja sellest üle juba koha peal kraabib tühja.


Reaalses elus jah pigem natuke alla 2400.
Endal analoogne teema, programmi järgi peaks ideaalne start olema 1725 juures aga reaalses elus hakkab sellel pöördel startimisel natuke palju ketsi taga ringi ajama, 1500 pealt on tavaliselt palju efektiivsem start.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gea
huviline



Registreerunud 18.04.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: škoda Octavia Combi RS

postitati 04.08.08 20:07 Tsiteeri


Just, just :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum
Graafik on tõesti vingem! Kas see on siis see MTM'i lubatud 245HP/180kW? :D:P
ja 350nm väänet?

mina vist juba tean ühte asja, mida ma oma autole küll ei paigalda:-)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.9% - SQL: 29.1%]