Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 103kW TDI softi vahetus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2562)
tonisk
huviline



Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48

Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 Griffin

postitati 18.03.08 20:19 Tsiteeri
103kW TDI softi vahetus



Millised oleks variandid softi vahetuseks, mida esindus ütleb (garantii)? Huvitav palju DSG väänet välja kannataks? Kas RS-il ainult soft teine või midagi veel? Uue autoga palju uusi küsimusi. Vastutasuks võin jagada infi Saabi tonniste tuunimise teemal. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 18.03.08 20:51 Tsiteeri


Mootori softi vahetus või uuendus on tehase kampaania. Seda tehakse korralise hoolduse käigus garantiikorras.

Kui aga mõtlesid selle all chip tuuningut, siis seda saad lasta teha Saksa Auto AMK-s. Seal tehtud tööd jätavad autole lubatud garantii alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 19.03.08 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonisk
Huvitav palju DSG väänet välja kannataks?


6 käigulise DSG ametlik koormuslagi 350Nm, uuem pisike kuiva siduriga kergem 7-käiguline oli vast 250 nm. Netis ikka neid leidub kes on üle 350nm peale andnud ja kohe laiali pole lennanud aga pikemaks tarbimiseks mina küll ei soovitaks üle 350 nm chipi/turboga ringi lasta. Manuaalkastid selles mõttes vähe suurema varuga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mahno
huviline



Registreerunud 15.05.07
Postitusi: 9

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 09:09 Tsiteeri


Mille poolest see DSG siis käsikastist niiväga erineb, et käsikastil varu suurem peaks olema? DSG on ju samasugune mehaaniline hammasratasülekandega kast kui manuaalgi, küll on elektrooniliselt juhitavad kaks kuivsidurit ja käiguvahetusmehhanism.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 09.05.08 09:24 Tsiteeri


AFAIK on automaatjuhtimisega käigukastil suhteliselt kontrollitud käiguvahetused ja vajamineva maksimum väändejõu saab suhteliselt täpselt välja arvutada. Käsikäigukastide puhul on käiguvahetused nagu nad on, mõni äkki laseb pöörded piirajasse ja laseb siis siduri lahti jne. Selleks et ülekanded liiga vara laiali ei lendaks tehakse varu mõnevõrra suurem kui automaatkastide puhul.
Mulle isiklikult kahe siduriga automatkastide idee väga meeldib. Käikude üles vahetused on väga mõnusad, probleeme võib esineda ainult ootamatu kiiresti alla vahetamisega ja alla vahetamist ei saa teha 2 käiku alla (kui 1,3,5 käigu sidur on juba 3da käigu peal hõivatud, siis esimese peale ta otse hüpata ei saa). Nendest probleemidest üle saamiseks on tippmudelitel palju käike, näites IS-F'il 8 tükki, annab piisavalt mängumaad igal kiirusel.
Natuke teemasse ka, Saksa auto garantiiga chipiga laseks ise ringi küll :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 09.05.08 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kosh
Natuke teemasse ka, Saksa auto garantiiga chipiga laseks ise ringi küll :)

2,0 FSI jaoks ei paista mtm-il Chipi olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kosh
huviline



Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 09.05.08 13:56 Tsiteeri


Teema oli tegelikult 103kW TDI chippimisest, vabalt-hingava mootori chippimine annab väga vähe juurde :) 2.0 FSI mootori puhul ei näeks sellel mingit mõtet, oma Octavia annan 2 nädala pärast ära niikuinii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.4% - SQL: 47.6%]