Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  30  31  32
Autor:
Pealkiri: Uus Superb (Vastuseid: 785 | Vaatamisi: 110747)
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 09.02.18 07:50 Tsiteeri


Villaste kootud käpikutega / labakinnastega on tõepoolest kehva roolida. Aga nahkkinnastega on üpris hea :)
Roolisoojendus kurjam võtab ikka oma 5min aega ennem kui baranka kenasti soojaks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.02.18 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Jah, isegi 0 kraadiga on ilma kinnasteta külmas autos ebamugav.

Püsika nupud rooli peal mulle küll ei meeldi, seal neid nuppe niigi palju ja kui kummagi pöidla all on 10 ühesugust pisikeste kirjadega nuppu, siis neist õige leidmine ei ole enam lihtsam ega ohutum, kui raadio menüüs surfamine. Võib-olla kui pikalt iga päev ühe ja sama sellise autoga sõidaks, siis jääks meelde, et a la ülemise rea vasakult neljas nupp on set ja paremalt kolmas resume... Päris eraldi kang on tõesti imelik, ei tulnud selle pealegi, et niisugust lahendust tänapäeval veel keegi kasutab.


Kui sa nüüd vaatad mõne Volvo rooli ,siis näed,et seal on vähem nuppe ,kui Škodal. :D
Vasakul ongi ainult püsikas ja paremal raadio ja mõned menüü valikud.Enamus asjad saad keskonsoolit ja ekraanilt. ma muideks kasutan Škoda puhul valjuduse keeramiseks just seda ümmargust Bolero nuppu mitte rooli rullikut,mis ilmselgelt veel kinnastatud käega on puhta ebamugav.
Aga jah ,ma ei kujuta ette,et osta meie kliimas uus auto ilma eelsoojendita.Igasugu muud tilulilu võib jätta ära,aga mitte eelsoojendit.Mul üle 10a pole enam muud kogemust ja sellest ka võimalus paljakäsi sõita.
Fabiale tõsi ei saanud eelsoojendit tellida,aga ermaja hoovis panen naise auto ikka enne käima,kui kohvi jooma hakkan.Plaan on panna elektriline peale,aga pole kuidagi niikaugele jõudnud.Pakkumine isegi võetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 09.02.18 09:38 Tsiteeri


Ideaalis oleks mul ka autol eelsoojendi ja alati aega seda ennem tööle panna Ning veelgi ideaalsemas elus lisaks eelsoojendile ka roolisoojendus. Kahjuks hetkel aga eelsoojendit pole ja reaalses elus ei käi mu elu ka etteplaneeritult, et teaks alati millal ma autoga stardin. Päev otsa aga autot n.ö. soojana ja sõiduvalmis ei õnnestu hoida. Nii et kinnastest pole pääsu. Ning osade autode puhul polegi võimalik tehasest eelsoojendit saada. Ka Passat tuli tootmisesse mingil põhjusel nii, et diislile sai, aga bensukatele mitte. Tänaseks saab mõlemile.
Passatil on mul esiklaasi elektriline soojendus, aga ka see käib tööle läbi raadioekraani. Miks see nii on, pole aimugi. Tänaseks paigaldavad juba eraldi nupu, kuid mul pole. Seega autosse istudes ikka kinnas käest, et saaks klaasisoojenduse sisse lülitada. Idiootsus kuubis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinM
huviline



Registreerunud 07.02.18
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 09.02.18 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Aga jah ,ma ei kujuta ette,et osta meie kliimas uus auto ilma eelsoojendita.Igasugu muud tilulilu võib jätta ära,aga mitte eelsoojendit.Mul üle 10a pole enam muud kogemust ja sellest ka võimalus paljakäsi sõita.


Puldiga/telefoniga lülitatav eelsoojendi on täiesti kasutu asi. Absoluutselt kõik inimesed, kes seda pole kunagi omanud väidavad seda kui ühest suust.
Praegu uut autot tellides oli see esimene asi peale auto-keretüübi-mootori-veoskeemi ja käigukasti valikut, mida ma lisavarustusest küsisin. Sest ma olen nii harjunud ja see on nii tohutult mugav. Ma arvan ka, et see on kordades olulisem kui nahkpolster, elektrilised istmed, Columbus navi või massaazhi-funktsioon juhiistmel. Samas ma ei osanud seda enne esimest sellise lisaseadmega autot ka ise küsida.

Nüüd aga veel uue Superbi küsimuses täpsemalt. Tuleb välja, et L&K varustustasemele saab alates ajast X tellida kroomliiste uste alaäärtesse. Kes veel tellima hakkab, siis tasub uurida. Mulle neid ei pakutud ja samuti ei leia ma internetist eriti fotomaterjali selle kohta. Eesti Skoda konfiguraator ei paku neid siiani.

Minu esimesed autod olid ikkagi üleni kroomitud stangedega, ustel olid läikivad liistud... mul on teatav romantika selles suunas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 09.02.18 18:33 Tsiteeri


Saksa konfiguraatoris olemas. Tunduvad olevat sarnased tumedate Sportline mudeli liistudega. Tõenäoliselt on järelpaigaldatavad nagu MK2 Superbil (kleebitavad).

https://www.upload.ee/thumb/8012529/Kroomliistud.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 15.02.18 21:15 Tsiteeri


Superbil on rida muudatusi tulemas:

Uued mootorid - aasta teisel poolel kaovad kõik praegused bensiinil töötavad jõuallikad ning asemele tulevad uued Euro 6 heitmenormidele vastavad GPF-iga (Gasoline Particulate Filter) mootorid - 1.5TSI 110kw, 2.0TSI 140kw, 2.0TSI 200kw.

Virtual cockpit - Karoqile sarnane täisdigitaalne näidikuplokk ilmub valikusse kevadel

Facelift - uue aasta algusest hakatakse tootma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 07.03.18 10:26 Tsiteeri


Genfis näidati Superbi ja Octavia digitaalset näidikuplokki

https://www.upload.ee/thumb/8144374/Superb.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinM
huviline



Registreerunud 07.02.18
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 06.04.18 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Mis puutub ruumikusse või materjalivalikusse, siis sõbra 2000 aasta A6 on 5 inimesele mugavam ja ka igast otsast vaiksem, kui Superb. 10 cm lisalaiust tagaistmele on hoopis asjalikum, kui 10 cm lisa põlveruumi....


Küll väga vana postitus, aga teemat sirvides jäi silma.

Ma mõõtsin (ise, mõõdulindiga) erinevaid taskukohaseid uusi sõiduautosid 2017 sügisel endale uut autot tellides. Superb sai väga hea tulemuse. 2000 A6 ma muidugi ise mõõtnud pole, aga edastan tehasetulemused:

A6, siselaius tagaistme kohal, 1456mm (viide: https://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/audi/42806/view/audi_a6_avant/)

Viimane Superb, siselaius tagaistme kohal, 1520mm (viide: http://az749841.vo.msecnd.net/sitesetee/alv1/df488cf9-e70a-417e-ba87-51ed6d201299/2017superb_EST.58c18426e139340e9ac48d480b371a0f.pd f ehk Skoda hinnakiri).

Viimane Superb on antud jooniste andmetel pea 7cm laiem kui 2000a A6 - mis pole sugugi imekspandav, sest autode mõõtmed ongi määramatult kasvanud selle pea 20 aastaga.

Kolmele kõrvuti täiskasvanule pole reisimiseks mugav isegi mikrobuss - seepärast on ju Multivan/V-klass kõrgemas varustuses alati 2 kõrvuti tooliga teises istmereas. Kui sõitjaid on pidevalt üle nelja, tasub mõelda kolmele istmereale, eriti kui reisijad on kõik täiskasvanud ja sõidud pikad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinM
huviline



Registreerunud 07.02.18
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 26.04.18 13:49 Tsiteeri


Huvitav tähelepanek praeguse Superbi kohta. Tagumiste uste lapseluku/akende luku nupud asuvad juhiukse polstril aknalülitite taga ja suhteliselt käetoe endaga samas tasapinnas ehk kohas kuhu mina harjumusest oma kätt toetan.

Lukustasin seetõttu oma lapse kogemata autosse (sest ta ei saanud seest tagumisi uksi lahti ja esimestele istmetele ka ei taibanud ronida). Ei midagi traagilist, passis seal kümmekond minutit ja oli lihtsalt õnnetu. Kirjutan tähelepanekuks teistele, et kui laps jääb autosse mingil põhjusel, siis kontrollige, ega kogemata lapselukk pole käe toetamisest aktiveerunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 02.05.18 08:41 Tsiteeri


See pole lapseluku nupp. Lapselukku saab aktiveerida mehhaaniliselt siis, kui tagauks on avatud. Nupust peale pandud kesklukk peaks ju juhiust avades maha minema. Või sõltub see ehk seadistusest, et kas avaneb ainult juhiuks või kõik uksed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinM
huviline



Registreerunud 07.02.18
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 02.05.18 20:52 Tsiteeri


Võimalik, et see sõltub aastast või varustusest. Ma ei leidnud netist sellist pilti, nagu on minu autol (2018, L&K). Osadel autodel on klaasinuppude taga üks nupp (tagumiste akende lapselukk tõenäoliselt). Minu autol on 2 eraldi nuppu, millest üks lukustab nii klaasi kui lapseluku ühel, teine teisel pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  30  31  32
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]