Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ventilaatori pöörded (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2413)
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 16.11.07 12:25 Tsiteeri
Ventilaatori pöörded



Selline mure siis. Iga kord kui tagaklaasi soojenduse nupu kohal olev lüliti sisse lükata - see, mis peaks sooja õhu suunama esiklaasi peale, viskab ventika pöörded suvalisest asendist 5 peale. Ilmselt ei ole tegemist veaga ja asi ongi nii mõeldud, aga mulle käib närvidele see liigne "mõtlemine" tehnika poolt (tõmmake paralleel Microsofti programmidega) ja oleks soov seda kuidagi disableda või vähemalt salvestada mingisse asendisse väiksema arvu pööretega. Kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud või teab kuidas saab ümber salvestada seda settingut?

Tänud ette kõigile, kes võtavad vaevaks vastata.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 16.11.07 13:11 Tsiteeri


Nupu mõte ongi selles, et puhub suure hooga konditsioneeritud (kuivatatud) õhku esiklaasile, et see võimalikult ruttu udust/jääst puhtaks saab. Kui lihtsalt tahad rohkem õhku esiklaasile suunata, siis selleks on ju teine nupuke climatronicu neljases nupugrupis (kus saab suunata õhku üles/keskele/alla pluss siseringlust sisse lülitada)


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 16.11.07 13:28 Tsiteeri


Einoh, muu on kõik arusaadav, aga mul ei ole just nimelt seda "suurt hoogu" vaja - muude käsitsi õhuvoogude suunamise nuppude lülitamisega ju ventilaatori pöördeid ei muudeta, mis on ka oodatav/eeldatav käitumine kasutajaliideselt.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
argo
klubiliige



Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 47

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9 TDI

postitati 16.11.07 14:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Nupu mõte ongi selles, et puhub suure hooga konditsioneeritud (kuivatatud) õhku esiklaasile, et see võimalikult ruttu udust/jääst puhtaks saab. Kui lihtsalt tahad rohkem õhku esiklaasile suunata, siis selleks on ju teine nupuke climatronicu neljases nupugrupis (kus saab suunata õhku üles/keskele/alla pluss siseringlust sisse lülitada)


Neljases nupugrupis ei ole vaid esiklaasile suunamist. Küll on seal esiklaasile ja jalgadele koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
might
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF

postitati 16.11.07 14:21 Tsiteeri


ei saa probleemist aru vist... jk seletus oli mu arust päris ammendav. kui "suurt hoogu" ei taha, saab kasutada teist nuppu. Mäletamist mööda saab ka "suure hoo" maha keerata ventilaatori nupust, kuid siis kaob vast asja mõte ära - puhastada aken udust võimalikult kiiresti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 16.11.07 14:54 Tsiteeri


OK, ilmselt olen mina imelik :)

St, mina võtan seda nuppu kui õhu suunamise lülitamise nuppu vastavasse kanalisse, antud juhul siis esiklaasile. Sarnaselt, nagu muud kanalid ehk need neli nuppu keskel grupis. Ma ei eelda, et üksnes kanali valikuga muud settingud muutuvad - nagu nad ei muutu ka mis iganes muu kanali valikul keskelt neljasest grupist - ega pea mõttekaks seda, et peale kanali valikut pean hakkama lisaks venti kruttima. Muidugi, kui esiklaas on üleni udune (mida mul seni pole juhtunud) on see nupp abiks, aga kui natuke ainult äärtest, siis on jah kõige lihtsam ilmselt kasutada seda esiklaasile+jalgadele nuppu, mis vendi pöördeid ei liiguta.

Otsisin ka muudest foorumitest Climatronicu settingute muutmist, aga tulutult. Aga igal juhul tänan tähelepanu eest.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 16.11.07 18:22 Tsiteeri


suunad aknale ja peale seda kui nn. "suure hooga" puhkuma hakkab, siis saad ju ise vähemaks keerata käsitsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aiiro
huviline



Registreerunud 27.09.07
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi Elegance 2.0 TDi DSG

postitati 16.11.07 20:39 Tsiteeri


Nojaa, aga kogu point ongi selles, et see käsitsi kruttimine on tüütu :) Võiks ju saada konffida seda.


There is no spoon.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
argo
klubiliige



Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 47

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9 TDI

postitati 19.11.07 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo
Neljases nupugrupis ei ole vaid esiklaasile suunamist. Küll on seal esiklaasile ja jalgadele koos.


Pagan, ise loll. Nupp neljases rivis täitsa olemas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]