Lehekülgi: 1 2 |
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 22.12.08 18:38
|
|
|
Ma ei saagi nüüd aru, ka täna ummikus passides liigub jahutusvedeliku temperatuuriosuti võibolla millimeetri üle 70c, vent tööle pole hakanud. Milles
siis asi on?
Sooja hakkab pärast käivitamist muidu õige ruttu tulema, niiet sellessuhtes probleeme pole.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 23.12.08 07:44
|
|
|
a mis sa siis põed. sooja tuleb ja mootorile on ka 70 juba talutav temperatuur. sõida edasi ja ole rahul.
samas muidugi peaks bensumootor ikka vee 90 peale suutma ajada praeguste nulli ümber ilmadega.
ilmselt siis termostaat pisut eilane.
üks lihtne moodus on seuke, et kui olukkrd kordub, siis tõmma kõrvale, tee kapott lahti ja katsu (ettevaatlikult) käega, kas radikasse lastakse sooja
vett sisse. kui 70 kraadine vesi radikasse pääseb, siis termostatt niru.
või ei saa muidugi päris välistada ka seda, et sul "kraadiklaas" aiateibaid näitab.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 23.12.08 10:24
|
|
|
Ma otseselt ei põegi, aga tean et termostaat ju ütleb millal mootor soe ja kütust vaja vähem peale anda, et võibolla soojaks küll läheb aga kütust
antakse peale kui külmale mootorile, praegu seda eriti testida ei saa, kuna sõitmist vähe ja koguaeg päris täis kah paaki ei pane.
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 25.12.08 20:52
|
|
|
Sul on n-ö soojamaa termostaat, vaheta ära. Mul oli ka ja temp ei tõusnud samuti suurt üle 80 kraadi. Meie kliimasse sobib aga 88-kraadine variant.
Saab mitmest autopoest, aga vaata, et nad sulle õige versiooni annavad, pritsungil ja karpamootoril on erinevad ja nad kipuvad Eestis enamasti seda
pritsungimootori termostaati müüma.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 27.12.08 18:25
|
|
|
Samas, kui see eriti midagi ei muuda, kas ongi praegu vaja käsi määrima hakata?
Üldiselt plaani tuleb võtta, mis poed seda müüksid kui auto on Felicia I, ehk siis viimane väljalase enne 1998 ilmunud Felicia II-te?
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 29.12.08 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: testuser3
Samas, kui see eriti midagi ei muuda, kas ongi praegu vaja käsi määrima hakata? |
Noh, muudab seda, et sul hoiab termostaat praegu näiteks maanteesõidul täitsa tarbetult suurt ringi lahti, kui jahtusvedeliku temp on 70 ringis.
Tagajärjena on sul salongis tüki jahedam elu kui olla võiks, mis sest et ahi on põhja keeratud. Ja mida külmemaks ilmad lähevad seda rohkem hakkad
külma-ilma termostaadist puudust tundma.
Mina vahetasin oma praegusel Felicial termostaadi kohe kui selgus, et on soojamaa oma. Sest eelmisel Felicial oli samuti algul soojamaa termostaat
ning talvel külmusid alati Tartu ja Haapsalu vahel alati Laeval ja Kuusikul aknad seestpoolt nii ära, et pidi kinni pidama ja kraapima. Nõme,
suhteliselt Siis vahetasingi ära. Ning järgmise autoga ei hakanud enam
talve ootama, tegin liigutuse kohe.
Pealegi - parandatagu mind kui eksin, aga ka soojamaa termostaat peaks rakenduma ka kuskil 80 kraadi juures, mitte 70 juures. Kardan et su termostaat
võib ka üleüldse rikkis olla.
Liiga jaheda mootoriga on mu arust see häda ka, et õlitus on halvem ja kütusekulu suurem - parandatagu mind jälle kui eksin.
Tsitaat: | Algselt postitas: testuser3
Üldiselt plaani tuleb võtta, mis poed seda müüksid kui auto on Felicia I, ehk siis viimane väljalase enne 1998 ilmunud Felicia II-te?
|
Automaailmast ehk siis Salomest võtsin mina. Hinda kahjuks enam ei mäleta. Kuid Salomes oli ainult see 1,3MPi mootori variant. See tegelikult ei ole
õige, aga selle saab sobima, tuleb pisut ümber ehitada - mida ja mis, ma ei tea, ma ise ei olnud ninapidi juures kui meistrimees tegi. Aga tema sõnul
ei olnud midagi rasket.
Igaljuhul Eesti netipoed 1,3 karburaatormootoriga Felicia olemasolu ei tunnista ja sellele juppe ei müü.
Karbussi termostaadi kood peaks olema 047121121A ja MPi termostaadil 047121111A - ühe numbri vahe.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 30.12.08 18:46
|
|
|
Sooja üle ma kurta ei saa, pigem pean seda pidevalt külma peale kerima, kuna palav hakkab lihtsalt ja suhteliselt kiiresti.
Eks ma pean kevadel-suvel laskma esinduses teha täisülevaatuse, et kõik head-vead oleksid paberil kirjas, siis saab neid likvideerima hakata, umbropsu
ei tahaks kah raha loopida.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 30.12.08 20:00
|
|
|
Üks asi on esinduse täisülevaatus, teine see, mida sa juba ise tead. Esinduses võid sa saada ülevaate igasugu pukside, lõtkude jms kohta. Aga igasugu
termostaadid, karbussid jne, nende kohta nad vaevalt täit tõde suudavad anda..arvan ma
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 31.12.08 08:11
|
|
|
kui sooja ülearu tuleb, siis tasuks ehk mõelda, et termostaat täitsa bueno ja hoopis kell või andur veidi vigast panevad.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 31.12.08 15:06
|
|
|
Võibolla tõesti, aga neid ma ei oska ammugilma otsida, kella peale olen koputanud aga see ei ole liigutanud.
Ja eks esinduse omad midagi ikka oskavad vaadata, kuigi sellelt mingeid veakoode lugeda ju pole...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |