Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Lisa piduritule paigaldus (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3175)
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 30.10.07 23:14 Tsiteeri
Lisa piduritule paigaldus



Sai maksimast 40 eeksuga ostetud pidurituli, mis muidu on kohustuslik alles1999 aasta autodel, küsimus siis selles et kuidas seda täpselt paigaldama peaks? tean et tuli tuleks panna tagaluugi ülesse serva aga just see juhtmete ühendamine, kas kuidagi ümber piduritule pirni mässida et ühendust annaks või kuidas?

Pärast veel jama kuidas seda õigesti panna, et tagantsõitjaid pimestama ei hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 31.10.07 00:06 Tsiteeri


mis sul on raske korralikult 4 juhet ühendada või? mingi Oomipoe sarnane koht abiks, räägi oma mure ära ja tyybid annavad sulle kõik jubinad kätte üle leti, sul ei pruugi minna 20 eekugi

ja valgustugevuse kohta on reeglid olemas, keegi oskab kindlasti ka lingi visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 31.10.07 08:15 Tsiteeri


massjuhe ühenda ükstaskõik kuhu kere külge...peaasi et ühendust annaks. ja "+" juhe ühenda ükskõik kumma poole piduritule juhtme külge. Võtad tagant selle tulekorpuse lahti ja siis sealt peaks näha olema skeemi järgi, et mis juhe on piduri oma. ja enne ühendamist katseta. ühenda juhtmed niisama korraks ära ja lase kellelgi pidurit vajutada, et näha, kas funkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.11.07 17:14 Tsiteeri


risustaks ise kah korraks seda teemat oma küsimusega :P.

http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=139&brand_id=&cat_id=84&product_id=485

kas antud valgustit annaks pagassi ühendada ikka ka nii, et pagasniku avamisel süttiks põlema koos pagasivalgusega. kuna heli paremaks saamiseks sai kõlarite ümber tehtud väikesi ümberkorraldusi siis see originaalivalgusti valgustugevus on väikeseks jäänud, kuna valgus hajub lihtsalt enne liigselt ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 04.11.07 17:24 Tsiteeri


minu piduriühendamine oli ikka täielik läbikukkumine...algus üksi, kutsusin kursavenna kah aitama...koos saavutasime selle et pidurituled ja suunad lõpetasid üldse põlemise.

Kutsus veel 3 meest...need siis lappasid kaitsmeid ja asendasdi mul ühe 15A 10A-sega...no nüüd vähemalt suunad ja pidurid töötavad, aga selle lambikese paigutamise peab vist esinduse hooleks jätma!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.11.07 18:44 Tsiteeri


no ma ei tea. mina paigaldasin samuti mingi 2 nädalat tagasi lisapiduritule ja selle paigaldusega küll probleeme ei tekkinud. mingit tuumatehnoloogiat selles tegelikult ju ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 04.11.07 18:56 Tsiteeri


järsku räägid siis step-by step kuidas see sul käis....ma muidugi loodan et sul on tuled sama süsteemiga mis mul. Ehk siis käivad ühe klapiga ära, kus on pirnid peal. soovitatavad oleksid pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 04.11.07 18:59 Tsiteeri


odavam on minna esindusse, maksta see 100-200 raha ja asi tehtud...

kus see õlivahetuse kirjeldus oligi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.11.07 20:22 Tsiteeri


eks ma üritan, kuigi pilte küll käepärast pole võtta.
pirnid jah kõik ühe aluse peal, mille võtad tagant välja. selle taga juhtmepistik. võtad selle ploki välja ja lased siis sõbral pidurit vajutada, et näha, milline neist on pidurituli. siis võtad küljest ära selle juhtmepistiku (kui tekib vajadus), et näha, millise ühendusklemmi juurde see skeem jookseb piduritule juurest. Piduritulede juurde peaks minema siis 2 juhet. Et proovida, kas lisatuli ikka töötab, ühenda 1 juhe kere külge massjuhtmeks (näiteks sinna, kus teised juhtmed kere küljest massi saavad, põhiline et ühendust annaks) ning teine juhtme ots ühenda proovimiseks sinna samale skeemile piduritule kõrvale ning lase kellelgi jälle pidurit vajutada. kui töötab, siis on korras. siis ühenda see 1 juhe pidurituledesse minevate juhtmete külge, teine massjuhtmeks kere külge ja korras ta ongi.
vast sai arusaadav :P....kui midagi segaseks jäi, siis küsi julgesti :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 04.11.07 21:16 Tsiteeri


ega sa ise järsku ei tea mis värvi too juhe oli?

Ma mõtlesin, et lihtsam oleks vist nii teha, et kui leian sobiva juhtme, siis enne kui ta pistikkuse jõuab, teen noaga väikse sälgu sisse, ja kerin sinna ümber selle lisapiduritule juhtme ja isoleer peale.. ja mass siis juba kuhugi kinnituskruvi vms külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.11.07 08:14 Tsiteeri


kodanikud, unustage ära kuskile ümbere juhtme keeramine ja isoleeri pääle mätsimine. seuke sitanikerdis kaua ei kesta ja põhjustab varem või hiljem (pigem varem) igasugu peavalu. krt küll, tänapäeval on igasugu mudru valmiskujul poest osta mõne kopika eest. kui jootekolb omal käes ei seisa siis võib ju vajaliku voolu vargaklemmiga. no see seuke nö. kolmik, mis sobivas kohas doonorjuhtmele külge muljutakse ja küljepealt siis uue karvaga edasi minnakse.

ja selle pagassivalgusega on seuke lugu, et see viidatud tore lamp on ju varustet sütkariaugu pistikuga. installi siis parem sütkariauk pagassa ja saad säält lisaks lambile vajadusel muude sarnast pistikut kasutavate nipstükkide jaoks voolu võtta. lambile paned mingid kergavatavad kinnitused ja siis jälle saad vajadusel selle ka juhtme jägu autost eemale venitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 05.11.07 08:32 Tsiteeri


hm, äkki oskad kuskilt tevalost või oomipoest juhatada milline see "nipstükk" olema peaks... siis jääks juhtme ümber teise väänamine ära, kusjuures piduritule juhtmed on üsna õhukesed ja haprad.
(must-valge juhe on mass ja üleni must pluss jah?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.11.07 09:53 Tsiteeri


vahet ei ole mis juhtme sa plussiks või miinuseks paned. ja sellel ümberjuhtme kerimisel pole tegelikult mitte midagi viga, kui seda korralikult teha. see toimib tõrgedeta. ja kui ma õieti mäletan, siis olid need pruunid või pruunid valge triibuga juhtmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 05.11.07 10:46 Tsiteeri


Err... Testriga ei tahaks enne mõõta? Et miuke on pluss ja miuke viirus? Suvaliselt, kellegi mälu järgi, lihtsalt huupi pakkudes ja naiste saunas räägit juttude põhjal on üsna julge igatsugu juhtmeid ühendada, ma arvan...

Ja selle Dieseli juhatatud jupi saad Tevalost või Oomipoest küll, kui sa seda müüjale kirjeldad. Või kirjeldad seda, mida see tegema peaks. Oeh. Kas sa tõesti tahaks, et keegi võtaks sul käest kinni ja läheks sinuga seda juppi sinna ostma?


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 05.11.07 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rage
odavam on minna esindusse, maksta see 100-200 raha ja asi tehtud...

kus see õlivahetuse kirjeldus oligi:D
ma ikka ei suuda jätta vahele torkimata... seal allpool see lare postitus õlivahetusest...

http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=119&page=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 05.11.07 15:28 Tsiteeri


siin felicia omanikke navaala ju, kas keegi ei oska öelda milline see on? Proovimine on jõle tüütu ja mingeid testreid asju ka ei oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.11.07 15:39 Tsiteeri


octavial olid punased juhtmed triibuga (triibu värvi nüüd küll ei mäleta enam :P) ja juhtmeid jooksis pistikusse 2 tükki ning mõlemat olid sama värvi ja sama triibuga. mina ühendasin selle lisatule juhtme mõlema külge, ehk siis kõik 3 kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hallvatt
huviline



Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169

Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Felicia Kombi 1,3 1997

postitati 05.11.07 16:36 Tsiteeri


Jah, olen Felicia omanik ja paar korda ka tagatuled lahti kakkunud, eri põhjustel, kuid juhtmevärvi sealt ütlema ei hakka. Mitte kadedusest, vaid seepärast, et selgelt ei mäleta enam, tükk aega oli tagasi. Ja kui umbes ütlen ja valesti, jään pärast lolliks.

Tester, muide, maksab mingi sadakond krooni, selline odavama otsa oma, mitte mingi Fluke. Suvalisest ehitusmarketist või elektroonikapoest saab. Põmst ei ole nagu teab mis ioonkahur, et osta ei jaksaks. Ja kui auto juures on huvi mingeid asju oma kätega teha, kulub marjaks ära samamoodi nagu mutrivõtmed, kruvikeerajad jms.


No sellist jama on raske kommenteerida.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 06.11.07 14:15 Tsiteeri


sai ostetud kaks sellist, kas panin täppi?
[http://xs221.xs.to/xs221/07452/untitsdsled.JPG.xs.jpg

kuidas sellega tomida? kas nendest kahes minaiatuursest kriipsust tuleks juhe läbi ajada, ja siis see klamber paigutada pidurijuhtmele ning see metallosa all vajutada et ta juhtmesse lõikuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 06.11.07 14:28 Tsiteeri


jupp on õige. Ainult mis ristlõike jaoks see on, ei mäleta värvikoodi järgi enam. Aga jah, see piduritule juhtme ümber ja lisatule ots sinna pimedasse mulkku. Surud tangidega metallitüki peale ja see plasitk peale, ning kõik on ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 06.11.07 17:33 Tsiteeri


vahet pole kumb lisapiduritule juhe? (mustvalge või must)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.11.07 19:33 Tsiteeri


täitsa ükstaskõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]