lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 21.09.07 13:00
|
|
|
TDI DPF tuuning
Vahendan tänast Saksa Auto AMK infot.
Alates septembri algusest on võimalik teha võimsamaks ka DPF filtriga autosid!
|
|
|
Garfield
huviline
Registreerunud 14.09.07
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV TDI 1.9
|
postitati 24.09.07 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare Vahendan tänast Saksa Auto AMK infot. Alates septembri algusest on võimalik teha võimsamaks
ka DPF filtriga autosid! |
Kuidas selle garantiiga on? Aasta vana Autobildi artikkel diislite chip-tuunigust andis üsna kurva pildi kübemefiltriga mootorite tuunimisest. Minu
praegusel autol kübemefiltrit ei ole ja MTM chip on tööd tegemas, kuid uurisin just teemat, et vahetaks auto uue Octavia RS 2.0 TDI vastu. Või on nii,
et DPF vahelt välja (meil ei ole see kohtustuslik) ja siis aju kallale?
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 24.09.07 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Garfield
Kuidas selle garantiiga on? Aasta vana Autobildi artikkel diislite chip-tuunigust andis üsna kurva pildi kübemefiltriga mootorite tuunimisest. Minu
praegusel autol kübemefiltrit ei ole ja MTM chip on tööd tegemas, kuid uurisin just teemat, et vahetaks auto uue Octavia RS 2.0 TDI vastu. Või on nii,
et DPF vahelt välja (meil ei ole see kohtustuslik) ja siis aju kallale? |
Saksa Auto AMK-s paigaldatud mtm-tuning lisahobuste puhul säilib garantii.
DPF filtriga autode tuunimist ei lubanud ka eelnevalt mtm
|
|
|
Garfield
huviline
Registreerunud 14.09.07
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV TDI 1.9
|
postitati 24.09.07 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lareDPF filtriga autode tuunimist ei lubanud ka eelnevalt mtm |
MTM koduleht infoga just eriti ei liialda. Octavia II jaotuse all on 125kW TDI chippimine olemas, kuid DPF-ist seal juttu ei ole (võiks ju olla?). Aga
usaldan selles osas täiesti Saksa-Auto moto klubi tegelasi.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 24.09.07 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Garfield
MTM koduleht infoga just eriti ei liialda. Octavia II jaotuse all on 125kW TDI chippimine olemas, kuid DPF-ist seal juttu ei ole (võiks ju olla?).
|
Niipalju saab spikerdada,et Octavia RS TDI 125kW moto tulebki ainult DPF filtriga.
Ka Octavia Scout 2,0TDI on DPF filtriga.
|
|
|
might
huviline
Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF
|
postitati 26.09.07 06:04
|
|
|
kui see tähendab, et DPF lihtsalt sagedamini end puhastama peab hakkama, mis tundub väga tõenäoline, siis tähendab see loogiliselt võttes ju ka seda,
et filter kulub kiiremini. Ning samuti on suht ebamugav kui filter end keset linna ummikuid puhastama soovib hakata.
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 26.09.07 20:22
|
|
|
DPF filter ei puhasta ennast ikka päris ise ja kontrollimatult. Armatuuris süttib tuluke, kui on vajalik kübemefiltri puhastamist Selleks tuleks sõita
kiirusel üle 60km/h (kõrgrma pöördega 1800 - 2500) kusagil 10-15 minutit kuni see tuli kustub. Kui seda ei tee, süttivad lõpuks kõik tuled ja siis on
võimalik veel puhastada teeninduses või tuleb see hoopis välja vahetada.
RRRRRRRs
|
|
|
|
might
huviline
Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF
|
postitati 27.09.07 06:41
|
|
|
puhastus peaks toimuma ikka automaatselt ning sõltub sõidumaneerist ja sellest, kus auto arvab, et ta parajasti sõidab. Üldjuhul peaks see toimuma
mnt-l ning siis ei saa suurt aru küll, kuid linnas on puhastustsükkel märgatav (tõstab pöörded kõrgemaks ning jõudu on vähem). Kui tuluke põlema
läheb, tuleks jah 4. käiguga ja 60ga umbes 10 min sõita- seejärel kustub. Kuid tuluke läheb põlema ikka alles siis kui filter ise ei saa enam aru, mis
värk toimub - ehk kui puhastusprotsessi liiga tihti katkestatakse ja filter hakkab ummistuma. Mul seda paar korda isegi juhtunud. Esimene kord üsna
alguses ei osanud kohe midagi peale hakata sest ka minu manuaalis ei olnud selle kohta sõnagi.
Siin kirjeldab audi veidi selle filtri olemust http://www.audi.com/audi/com/en2/tools/glossary/engine_driveline/diesel_particulate_filter.html
|
|
|
Maitz
huviline
Registreerunud 24.09.07
Postitusi: 101
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia RS TDI
|
postitati 06.10.07 07:59
|
|
|
Kas seda kübemefiltrit on võimalik esindusest maha ka võtta
|
|
|
Maitz
huviline
Registreerunud 24.09.07
Postitusi: 101
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia RS TDI
|
postitati 10.10.07 17:12
|
|
|
Oskab mõni vastata?
|
|
|