| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 04.09.07  20:14 |   |  |  
| Müramati lisamine kapoti alla 
 
 
 Kas ka aitab mootori urina vastu salongis?!
  Mõned targad on öelnud, et
mootorimüra tuleb läbi esiklaasi salongi. Et plaanis olekski panna kapoti alla mingisugune müramatt ja polster ning midagi ka tulemüüri
salongipoolsesse ossa. Aga oskab keegi äkki midagi soovitada, et mis vahendid oleks selleks parimad oma efektilt ning kust neid saada (Tartu)?! Siiamaani pole netist nagu
eriti infot leidnud (pole muidugi ka aega olnud väga otsida
  ). Ja on
sellest ka üldse abi?! 
 
 
 |  
|  |  | 
| wasp 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 05.09.06
 
Postitusi: 118
 
Kasutaja on eemal
Auto:  superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
 
 | 
| 
| postitati 05.09.07  16:27 |   |  |  
| 
 öeldakse , et auto hind sõltub vaiba paksusest ja eks see ütlus  peab mingismõttes ka paika.suvalise lisavaiba lisamine mati alla annab positiivse
tulemuse. Varasematel aastatel pandi ziguliidele mistra vaip originaali alla ja kohe oli auto kuradima vaikne. praeguseks ajaks on igasuguseid
huvitavaid materjale mida saaks ju kasutada.
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 10.09.07  20:05 |   |  |  
| 
 Sai siis miskit tehtud. kapoti alla panin siis veidike pigimatti, et plekk jäigem oleks ning sinna peale spets. mürasummutusmatt, mis käib kapoti alla
(Dynamat Hoodliner oli vist), hõbedase kihiga, mis peegeldab soojust tagasi vms. Igatahes peale pikka sõitu kapott väljast täitsa külm
  Tulemüürile salongi pool eriti pigimatti ei saanud panna, kuna ei tahtnud kogu armatuuri ja sisu välja kakkuda, ehk siis minimaalselt sai pandud sinna
alla kuhugi
  Efektist niipalju, et sellist kõrgemat müra võttis vähemaks küll...nagu ühtlasem müra on. Kuid oleks oodanud ikkagi miskit enamat. Ju siis ikka oleneb
ka mootori iseärasustest. Sõbra 74kw mootor on seest palju vaiksem ja ühtlasem, kui 55kw monopritsega mootor
  . Kuid kindlalt ei saa midagi väita, sest tagumisel pütil ülemine plekiriba (püti küljes) lahti. Võib-olla annab la
see müra juurde, kuigi sellist parsa plärinat otseselt sumpa ei tee  Aga eks iga auto on erinev. Mõnel efekt suurem kui teisel
   
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 11.09.07  08:00 |   |  |  
| 
 krt ja prgu, seda sooja peegeldavat mina küll ühelegi oma vankrile panna ei saaks.
 mudu ei näe enne kevadet enam sõita, kuna ma kunagi ei viitsi kapoti päält lund maha pühkida ja olen ikke senimaani lasknud soojal asjaga tegeleda.
 
  a tegelt teemasse ka.
 kas sul kapoti all mingi originaalmatt ikke oli? ja kuda selle tagasipaneku lahendasid?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 11.09.07  17:32 |   |  |  
| 
 originaalmatti polnud ning kapoti alt jääbki näha ainult see hõbedane foolium vms. võib-olla kunagi uuena oli ka originaalmatt (ei tea), kuid eelmine
omanik oli vist päris mitu avariid teinud ning üldse ei imesta, kui sellest matist lihtsalt miskit järgi ei jäänud
   
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 11.09.07  17:33 |   |  |  
| 
 kuigi jah...iva on siin sees, et kapotilt ei sula lumi ära jah
  ...deem  Aga see eest püsib mootor äkki kauem soojana.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Timur 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 24.10.05
 
Postitusi: 664
 Asukoht: Harju
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia Combi 1,8T
 
 | 
| 
| postitati 11.09.07  18:36 |   |  |  
| 
 Mootor ei tohiks jah matiga nii kiiresti maha jahtuda.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 20.09.07  21:35 |   |  |  
| 
 Ma lasin kohe uuest peast kõikidele ustele sisse panna pigimatid ja kõik koopad alt ära pigitada. Auto läheb siledal teel nagu vati sees. Armatuuri
alt tegemine jäi ära, kuna oleks maksnud kuhugi 10 tuhande krooni kanti.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| reFFLex 
 
moderaator
 
 
Registreerunud 05.11.05
 
Postitusi: 758
 Asukoht: Pirita kant
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Kodiaq 2.0TDI 2017
 
 | 
| 
| postitati 21.09.07  07:10 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: ivarkalev Ma lasin kohe uuest peast kõikidele ustele sisse panna pigimatid ja kõik koopad alt ära pigitada. Auto läheb siledal teel nagu vati sees. Armatuuri
alt tegemine jäi ära, kuna oleks maksnud kuhugi 10 tuhande krooni kanti.
 | 
 Misse selline mürasummutuse paigaldamine €€ maksma läks?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 21.09.07  08:40 |   |  |  
| 
 Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
 Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis
korrata iga paari aasta tagant.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 21.09.07  19:50 |   |  |  
| 
 siis said suht odavalt. 2 aastat tagasi maksis cordoba'l 4 ukse täismüraisolatsioon 4000. aga ustesse pigimati võiks jällegi ise panna, kui
viitsimist on
  Saab poole odavamalt ja kindlasti ka korralikult  (kuigi eks heliga tegelevad firmad teevad samuti korralikult). 
 
 
 |  
|  |  | 
| tonuadrik 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 12.08.07
 
Postitusi: 5
 Asukoht: Muraste, Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia II Combi Elegance 1,9 TDI
 
 | 
| 
| postitati 22.09.07  08:26 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: ivarkalev Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
 Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis
korrata iga paari aasta tagant.
 | 
 
 kuskohas need tööd teha lasid, annaksid kontakti ?
 
 Tänudega,
 
 T
 
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 26.09.07  13:16 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: tonuadrik 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: ivarkalev Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
 Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis
korrata iga paari aasta tagant.
 | 
 
 kuskohas need tööd teha lasid, annaksid kontakti ?
 
 Tänudega,
 
 T
 | 
 
 Korrosioonitõrjet sai teha Termakis.
 
 Pigimattidega uurisin ja selgus, et mulle oli tehtud koostöö raames spetsiaalhind ja kahjuks ei saa ma seda siin edasi reklaamida.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| creatores 
 
huviline
 
 
Registreerunud 20.09.07
 
Postitusi: 90
 Asukoht: Kernu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia I Kombi
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  08:50 |   |  |  
| 
 mina nagu kuulnud et skodad pidid ju olema tsingitud kerega. Kas see oli j2lle myygimehe jutt?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  08:52 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: creatores mina nagu kuulnud et skodad pidid ju olema tsingitud kerega. Kas see oli j2lle myygimehe jutt?
 | 
 
 Mul tsingitud (SuperB)
 
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  11:11 |   |  |  
| 
 tsink ikke. vähemasti vanal octavial.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  12:43 |   |  |  
| 
 eelpool oli ju mainitud, et korrosioonitõrje oli vist rohkem müraisolatsioonina mõeldud, kui ma õieti aru sain?!
   
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  12:47 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Wygla eelpool oli ju mainitud, et korrosioonitõrje oli vist rohkem müraisolatsioonina mõeldud, kui ma õieti aru sain?!
   | 
 
 Tegelikult nii ja naa. Mulle olid selle tegemisel argumendiks mõlemad väärtused - nii mürasummutus (koobastes) kui korrosioonitõrje. Tõsiasi on, et
tehasest tulevatel uutel sõidukitel on korrosioonikaitse üldjuhul ebapiisav. Rääkimata kasutatud autodest.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  16:19 |   |  |  
| 
 no sakslaste korrosioonitõrje kohta ei saa nagu väga nuriseda, kuna on suhteliselt vastupidav sellele. jaapanlastel aga kipub see mastiks juba paari
aastaga ära kuluma.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| ivarkalev 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 03.03.06
 
Postitusi: 23
 Asukoht: Regati pst 1-5P
 
Kasutaja on eemal
Auto:  SuperB Elegance
 
 | 
| 
| postitati 27.09.07  16:43 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Wygla no sakslaste korrosioonitõrje kohta ei saa nagu väga nuriseda, kuna on suhteliselt vastupidav sellele. jaapanlastel aga kipub see mastiks juba paari
aastaga ära kuluma.
 | 
 
 Aga ega täiendav korrosioonitõrje kohe uuele masinale midagi halba ei tee, olgu või saksa masin. Uste sees toimuvat niikuinii ei näe (sinna mõjub see
tõrje väga hästi). Võikski öelda, et korrosioonitõrjet ei ole kunagi liiga palju.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| creatores 
 
huviline
 
 
Registreerunud 20.09.07
 
Postitusi: 90
 Asukoht: Kernu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia I Kombi
 
 | 
| 
| postitati 14.10.07  08:13 |   |  |  
| 
 aga kuidas kindlaks saab teha kas minu masin on tsingitud või ei?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Wygla 
 
huviline
 
 
Registreerunud 09.03.06
 
Postitusi: 724
 Asukoht: lõuna
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia
 
 | 
| 
| postitati 14.10.07  09:46 |   |  |  
| 
 vin-koodil pidi olema mingi kolm "Z" tähte vms. Aga ilma tsingita octaviat pole minu teada olemaski
   
 
 
 |  
|  |  | 
| creatores 
 
huviline
 
 
Registreerunud 20.09.07
 
Postitusi: 90
 Asukoht: Kernu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Octavia I Kombi
 
 | 
| 
| postitati 15.10.07  20:32 |   |  |  
| 
 minu auto VIN koodis pole ühtgi Z tähte... rääkimata 3 sellisest.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 16.10.07  07:59 |   |  |  
| 
 kuulge noored, misasja te siin ajate mullikesi.
 
  punkt üks. kõik esimese põlve octaviad on tsingitud.
 punkt kaks. kõigil neil on vin kood algusega tmbzzz, kusjuures need z-id ei tähenda mitte mingil juhul tsinki vaid on nö. reservkohad eri
mudeliversioonide jaoks, aga kasutusele neid ei võetud. (well, kuda praega on, seda ma enam ei tea)
 
 
 
 |  
|  |  | 
| lare 
 
meeskond
 
 
Registreerunud 21.10.05
 
Postitusi: 1154
 Asukoht: Harkujärve
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Scout
 
 | 
| 
| postitati 16.10.07  09:24 |   |  |  
| Tehasetähise seletus 
 
 
 Väike spikker:
 
 Võtame näiteks tehasetähise Octavia II TMBBA21Z042000119
 
 TMB - tehase rahvusvaheline tähis
 B - keretüüp ja varustus (näitel Octavia HB Elegance)
 A - mootori tüüp (näitel 1,6MPI 75kw)
 2 - turvapatjade AIRBAG arv ja koht (näitel ees 2 ja 2 külgmist)
 1Z - mudel (näitel Octavia,Octavia Combi)
 0 - tehase sisene kood
 4 - väljalaske aasta (näitel siis 2004)
 2 - tootja tehas (näitel Mlada-Boleslava)
 000119 - kerenumber
 
 Nagu näha,pole galvaanikast juttu.
   
 
 
 |  
|  |  |