Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Xenoni pirn läbi 3-kuusel Superbil (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4230)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.07.07 06:43 Tsiteeri
Xenoni pirn läbi 3-kuusel Superbil



Täna juhtus isa Superbil siis selline asi, et salongis läks see lamp põlema, mis näitab, et 1 pirn läbi vms. Ja ennäe imet...3 kuud vanal autol juhipoolne xenon ei tööta enam. Kas juhe lahti, pirn läbi vms?! Ja nagu ma aru saan, siis peaks see ikka garantii alla minema? või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 04.07.07 07:01 Tsiteeri


Nooo jant.

Pirnid, pidurikettad jm nipet-näpet kuluvad osad ei ole garantii all IMO. No kurat a kui ikka autol on uue massina lõhn man, siis ma arvan, et Škodade edasimüüja mingit debiilikut panema ei hakka ning nad vahetavad selle xenoni pirni garandi korras ära.

Vot oleks loogiline, kui see xenon oleks kestnud pikki kuid, aastake-paar (kui kaua üldse valmistaja poolt ühele xenoni pirnile töötunde lubatakse?) enne läbiminemist, siis ei oleks põhjust garantiile loota.

Anna siis infot tagasi, kuidas teema Auto100-s (või kuhu iganes edasimüüja juurde lähed) lahendatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 04.07.07 07:32 Tsiteeri


Xenon on garantii all 2 aastat.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.07.07 10:42 Tsiteeri


no igatahes imelik viperus. Järgmise käivituskorra ajal jälle põles nagu muistegi :D
Eks näis, kas jääb jukerdama või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 04.07.07 16:17 Tsiteeri


kuna varem on kokkupuuteid olnud erinevate autode xenonitega siis siin oleks üks väga lihtne soovitus selline. Kuna enamus uutest autodest on varustatud automaatse tulelülitiga siis käivitus momendiks keerake tulede lüliti gabariitide peale ja peale auto käivitamise keerake siis vastavalt kuhupoole tarvis tagasi.Kuna käivitus momendil on voolutugevuse kõikuvus väga suur , soosibki see pirnide läbipõlemist. A6 on näiteks siduriga genekas mis peaks seda olukorda veidi leevendama. Eriti hull on antud teema land cruiseril, tehas enam lisavarustusena xenonit ei pakugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 04.07.07 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wasp
kuna varem on kokkupuuteid olnud erinevate autode xenonitega siis siin oleks üks väga lihtne soovitus selline. Kuna enamus uutest autodest on varustatud automaatse tulelülitiga siis käivitus momendiks keerake tulede lüliti gabariitide peale ja peale auto käivitamise keerake siis vastavalt kuhupoole tarvis tagasi.Kuna käivitus momendil on voolutugevuse kõikuvus väga suur , soosibki see pirnide läbipõlemist. A6 on näiteks siduriga genekas mis peaks seda olukorda veidi leevendama. Eriti hull on antud teema land cruiseril, tehas enam lisavarustusena xenonit ei pakugi.

Seda käivitusvoolu kõikumist kartsin minagi ning pärast ostmist käivitasin ise pea 100-protsendiliselt nii, et olin tuled gabariitide pääle keerand starteri andmise hetkeks. Mõtsin, et vot nüid hoian originaalpirne ming 98 aastat elus - tühjagi - pooleteise aasta pärast läits juhipoole ikkagi läbi. Ja see juhtus siis, kui olin mootori käima last ja gabariitidelt lähituledele ümber lülitasin. Koheselt süttis armatuuris miskine varemnägemata kollane sümbol, mille nägemisest kiiresti aru sain, mis juhtunud oli.

Eniveis kasutan ma samasugust tehnikat edasi käivitamisel ning olen oma naika ka suutnud selliseks koolitada :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 04.07.07 19:30 Tsiteeri


Mina pole kordagi oma auto käivitamisel pirnide peale mõelnud ning lähituled pidasid vastu 2.5 aastat. Läksid läbi nädalase vahega. Tegu küll jah halogeenidega.

Xenonid aga on ses suhtes paremad. et nemad ei lähe läbi, vaid tuhmuvad ja lõpuks hakkavad värelema ja täitsa lõpus lausa vilkuma. Halogeen on see, mis ütleb hetkega töölepingu üles. Samas võib Xenon oma tuhmumise jooksul kaotada nii palju valgust, et miskine odav halogeen näitab kah palju paremini. Seega tasub xenone vahetada isegi kui nad veel põlevad. Igal pirnil on optimaalne vahetustsükkel. Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 04.07.07 20:08 Tsiteeri


Minu 4.75- aastasel Octavial on veel originaalxenoonid. Aga lülitan ka 95% käevituskordadel enne tuled gabariitide peale. Ei tea, kas selle pärast, või millegist muust, aga gabariidid on ammu läbi.

Aga ainult nende pärast teenindusse ei hakka ka viima. Kui xenoon läbi läheb, tuleb nagunii viia.

Kui just keegi tolleks ajaks kuhugi netti mingit asjalikku vana Octavia xenoontule pirni vahetamise juhendit ei pane.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 04.07.07 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
... Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...

Misse ksenoonpirnid üldse maksavad? On need muidu kuidagi tavapirniga analoogsed ka?

Pole elun neid Xenonlaternaid seestpoolt näinud näind ning teemat üritanud lähemalt uurida... :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 05.07.07 12:07 Tsiteeri


ma lülitan alati tuled peale siis kui mootor juba käib, nii gabariidid kui lähituled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.07.07 14:59 Tsiteeri


jaa, aga felicial ei lähegi nad ju niisama põlema. uuematel on automaatika, et keerad süüte sisse lähevad põlema, ning käivituse hetkeks jällegi kustuvad.
Tegelikult paigaldatakse ju ka sellist päevasõidutulede funktsiooni või asja, et tuled lähevad põlema mõni sekund peale auto käivitamist. See oleks küll äärmiselt mugav :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 05.07.07 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Tegelikult paigaldatakse ju ka sellist päevasõidutulede funktsiooni või asja, et tuled lähevad põlema mõni sekund peale auto käivitamist. See oleks küll äärmiselt mugav :P

Just, selline päevasõidutulede lahendus oleks parim võimalik, mis loetud hetked pärast mootori käivitumist laternad põlema paneks. Mäletan, et ühel vanemal Corollal oli selline süsteem, et starteri andmise hetkeks kustusid tuled täielikult ning süttisid uuesti ca sekund pärast mootori käivitumist.

Selliselt ei ole vist küll karta, et kõikuv voolupinge pirnide eluiga liialt lühendaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 05.07.07 19:55 Tsiteeri


Kui kunagi minu auto Tartust Aleksandri auto- ja kaatrikeskusest ostetud sai, palusime neil minu auto tuled ka alles mõned sekundid pärast käimaminemist rakenduvaks ehitada.

Nokitseti pool päeva, tehti tulede lülitile mõned täkked, mis siiamaani kaasa sõidavad, ja anti auto tagasi, öeldes, et: "Pole võimalik!":)

Mugav oleks küll.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 05.07.07 19:59 Tsiteeri


on võimalik.

www.serwend.ee

kui ma õieti mäletan, siis seal pakuti sellist lahendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 04.12.06
Postitusi: 13

Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.07 08:42 Tsiteeri


Muidugi on võimalik. Iga natukenegi pädevam elektroonik saab sellise elementaarse asjaga hakkama.

Kui ise mõnda ei tunne siis tean ühte soovitada: Patrick - Tel: 50 28 520 (asub Tallinna külje all, järjekorrad umbes 14 päeva, eraisik, arvet ei saa).


BMW 328i E30 Stroker & BMW 318is E30 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 07.07.07 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
... Kui paljud aga soovivad oma põleva pirni raske raha eest uue vastu vahetada...

Misse ksenoonpirnid üldse maksavad? On need muidu kuidagi tavapirniga analoogsed ka?

Pole elun neid Xenonlaternaid seestpoolt näinud näind ning teemat üritanud lähemalt uurida... :cool:


Hinna poolest räägime 5-6 kordsest hinnavahest võrreldes halogeeniga. Kui tavaline halogeen maksab suurusjärku 100, 200 isegi 300, siis xenonid algavad 1500+ EEKust tükk ning põhimõtteliselt on neid vaja regulaarselt vahetada.

See hakkab olema kallima otsa autode järelturul üks põhilisi probleeme, kus ostetakse uhke auto ning loodetakse muretut sõitu ning siis avastatakse, et naabri mosse näitab kah paremini, kui uhke luksauto väsinud xenonid. Küll seda rõõmu, kui siis ka hinnad teada saadakse.

Nii et xenon on küll väga hea pirn, kuid nõuab ka vastavat rahakotti või vähemasti valmisolekut nende hoolduseks.

Philipsi autopirnide hinnaskaalale saad näiteks pilgu peale heita siin:

http://www.kgk.ee/hella/index.php?go=35

Huvitavat lugemist Xenoni teemadel võrreldes halogeeniga. Jutt küll BMW-st kuid lambid on ju samad:

http://www.kenrockwell.com/bmw/540headlights.htm


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ka:rel
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.06
Postitusi: 59

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.6 Elegance '02

postitati 09.07.07 12:28 Tsiteeri


Loomulikult on võimalik, ma ei ole selles hetkekski kahelnud. Pole lihtsalt uuesti asja ajamist ette võtnud.


Lugupidamisega,
ka:rel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 02.11.07 16:09 Tsiteeri


küsimus xenoni omanikele. kas bixenoni puhul näitavadki lähituled nii lähedale?! näitab küll laialt ja valgelt, kuid ütleks et mul tavalised H4 halogeenide lähituli näitab vaata et kaugemalegi. Xenon kaugtuli seevastu näitab väga hästi ning sõidaks nagu valges tunnelis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]