Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Felicia 1.3 GLX, 1998a. (43kw) mõned küsimused (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 6328)
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 17.12.06 12:15 Tsiteeri


43 kW karburaatormootoriga Felicia puhul, mida on Eestis valdav enamus, ütles ka manual et külmkäivituse eel paar korda aeglaselt gaasipedaal põhjani vajutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 17.12.06 21:09 Tsiteeri


Ega kõik ei ole sündinud mutrivõti käes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
panic
huviline



Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 18.12.06 10:32 Tsiteeri


mina küll ei pidanud tagumise pirni vahetamiseks mutrivõtit kasutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 18.12.06 10:48 Tsiteeri


Mõtlesin, et ei kirjuta siia midagi. Aga siiski ei suutnud kiusatusele vastu seista. Kruvikas seisab ju ikka käes. Bensukas saab ju kenasti selle lahti kruttida ja uue kohe osta ja uuesti kinni kruttida. Kui käsi kardad määrida siis pese auto enne puhtaks :P
Ise tehtud asi teeb ikka tuju ka rõemsaks. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 18.12.06 12:09 Tsiteeri


feliciast ma ei tea, ehk läeb tõesti kruvikeerajat vaja. minu traktoril käib taga pirnide vahetus igatahes tööriistavabalt. aga ega inimese kallal pole tingimata seukse küsimuse pärast vaja kohe ilkuma hakata. maailmas palju autosid kus labaseks pirnivahetuseks kulub ehk tundide kaupa õppind meestel kallist tööaega. ja ega kruvi keeramise oskus pole ka kellelgi meist kaasasündinud omadus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 18.12.06 16:26 Tsiteeri


niiet ehk pole vaja siis muretseda ....

mõtlesin et aku viga ,kuna lihtsalt sidurit all hoides käivitada püüdes on lambid suht tuhmid ja käivitamishääl on kah väga loid..nagu kassettpleier millel on tyhjad patareid. Aga kui gaasi pressida siis elustub nagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 24.12.06 16:17 Tsiteeri


ma teenin oma tööga kordades rohkem kui spetsile maksta oleks vaja, et ta 10 minutiga pirni vahetab.
mille kuradi pärast ma peaks vaeva nägema tund aega mingisuguse priniga?
ostsin juhiload kalliste kroonide eest ja vist olen küll nüüd rämedalt loll ja saamatu kusekott.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 24.12.06 22:32 Tsiteeri


irw, saigi kruvid lahti krutitud, ainult selleks et veenduda et tulede sektsioon on erladi klõpskinnitusega doh....

pärast õrna vastuminekut lendas kogu tuledeblokk kiviteele...vedas et midagi ei juhtunud :D

enne tuleb ikka veenduda ja siis tegutseda ;)

avastasin et läbi on 2 pirni, üks selline pisike ja teine suurem--mõlemad 21w..saab mõlemad siis10 eeguga?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 25.12.06 11:21 Tsiteeri


Lähed lähimasse tanklasse, pirnid näpus ning küsid hinnapakkumist.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 06.06.07 10:58 Tsiteeri


mida sellise väljasuremise peale ütlete, et kui ommikul gaas 2x lõpuni vajutada ja käivitada..siis ütleme sõita mõni aeg ja nt parklasse jätta masin paariks tunniks ja tagasi tulla, sama protsesii korrata, siis korraks käivitub ja sureb välja, siis uuesti võtit, starter uriseb ja samal ajal gaasi pressida..läheb käima jälle.. auto seisab soojas päikese käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.06.07 14:34 Tsiteeri


tüüpiline felicia häda. kõige parem on otsida välja selline spetsialist, kes tunneb karburaatorit ja selle hingeelu :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 10.06.07 18:56 Tsiteeri


vaatan et lihtsam on vist käivitamise ajal õrnalt gaasikest hoida, niiet peaks kohe käivituma..pöörded lendavad murdosa sekundiks küll ca 3-4k peale, aga no see on nii korraks, parem ikka kui uuesti käivitamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 22.06.07 11:55 Tsiteeri
Felicia tagumine kojamees



Ei ole kindel, kas ta kunagi normaalne ka olnud on või mitte :D

jama selles, et ta sisuliselt akent ei puutugi pühkimise ajal. Võibolla ainult natuke sealt, kus ta alustab. Terve kaare teeb muidu õhus, seal oleva mutika keeramine kah nagu ei aidanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vazz
huviline



Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 42

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 2007 1,9D 77KW

postitati 22.06.07 13:15 Tsiteeri


painuta seda vart mille külge kojamees kinnitub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hqs
huviline



Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,6 '07

postitati 24.06.07 13:18 Tsiteeri


mul felicial aitas, kui tiba grafiitõli vedruvahele lasta - surus kohe tugevamini vastu akent :P


O: Antiikset tehnikat (ürg-arvutid, lamptelekad ja -raadiod, sidetehnika jms)
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 29.06.07 13:06 Tsiteeri
Felicia gaas



gaasiga peab väga õrnalt ringi käima (mitte nii õrnalt nagu sõidaks 800 bhp dräägsteriga ummikus :P:P)
Nimelt, gaasi lahti lastes tuleb seda teha õudsalt sujuvalt, kuna muidu käib rõve jõnks läbi ja kui plaksust lahti, siis eriti ropult
kui soovitasin remondimehel vaadata antud probleemi, siis jäeti see vaatamata, järsku kuna skoda puhul tavaline?

meeldiks gaasiga veits hoolimatult ringi käia :)
milles seal küsimus olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v6sa
huviline



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60

Kasutaja on eemal


postitati 11.07.07 07:56 Tsiteeri


Mootori padjad kulunud/katki?

Mootori all on üks pikivarras. Selle suremine teeb ka elu huvitavaks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]