Lehekülgi: 1 2 |
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 17.12.06 11:15
|
|
|
43 kW karburaatormootoriga Felicia puhul, mida on Eestis valdav enamus, ütles ka manual et külmkäivituse eel paar korda aeglaselt gaasipedaal põhjani
vajutada.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 17.12.06 20:09
|
|
|
Ega kõik ei ole sündinud mutrivõti käes
|
|
|
panic
huviline
Registreerunud 10.10.06
Postitusi: 37
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.06 09:32
|
|
|
mina küll ei pidanud tagumise pirni vahetamiseks mutrivõtit kasutama.
|
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 18.12.06 11:09
|
|
|
feliciast ma ei tea, ehk läeb tõesti kruvikeerajat vaja. minu traktoril käib taga pirnide vahetus igatahes tööriistavabalt. aga ega inimese kallal
pole tingimata seukse küsimuse pärast vaja kohe ilkuma hakata. maailmas palju autosid kus labaseks pirnivahetuseks kulub ehk tundide kaupa õppind
meestel kallist tööaega. ja ega kruvi keeramise oskus pole ka kellelgi meist kaasasündinud omadus.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 18.12.06 15:26
|
|
|
niiet ehk pole vaja siis muretseda ....
mõtlesin et aku viga ,kuna lihtsalt sidurit all hoides käivitada püüdes on lambid suht tuhmid ja käivitamishääl on kah väga loid..nagu kassettpleier
millel on tyhjad patareid. Aga kui gaasi pressida siis elustub nagu.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 24.12.06 15:17
|
|
|
ma teenin oma tööga kordades rohkem kui spetsile maksta oleks vaja, et ta 10 minutiga pirni vahetab.
mille kuradi pärast ma peaks vaeva nägema tund aega mingisuguse priniga?
ostsin juhiload kalliste kroonide eest ja vist olen küll nüüd rämedalt loll ja saamatu kusekott.
hannes
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 24.12.06 21:32
|
|
|
irw, saigi kruvid lahti krutitud, ainult selleks et veenduda et tulede sektsioon on erladi klõpskinnitusega doh....
pärast õrna vastuminekut lendas kogu tuledeblokk kiviteele...vedas et midagi ei juhtunud
enne tuleb ikka veenduda ja siis tegutseda
avastasin et läbi on 2 pirni, üks selline pisike ja teine suurem--mõlemad 21w..saab mõlemad siis10 eeguga?
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 25.12.06 10:21
|
|
|
Lähed lähimasse tanklasse, pirnid näpus ning küsid hinnapakkumist.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 06.06.07 09:58
|
|
|
mida sellise väljasuremise peale ütlete, et kui ommikul gaas 2x lõpuni vajutada ja käivitada..siis ütleme sõita mõni aeg ja nt parklasse jätta masin
paariks tunniks ja tagasi tulla, sama protsesii korrata, siis korraks käivitub ja sureb välja, siis uuesti võtit, starter uriseb ja samal ajal gaasi
pressida..läheb käima jälle.. auto seisab soojas päikese käes.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 06.06.07 13:34
|
|
|
tüüpiline felicia häda. kõige parem on otsida välja selline spetsialist, kes tunneb karburaatorit ja selle hingeelu
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 10.06.07 17:56
|
|
|
vaatan et lihtsam on vist käivitamise ajal õrnalt gaasikest hoida, niiet peaks kohe käivituma..pöörded lendavad murdosa sekundiks küll ca 3-4k peale,
aga no see on nii korraks, parem ikka kui uuesti käivitamine.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 22.06.07 10:55
|
|
|
Felicia tagumine kojamees
Ei ole kindel, kas ta kunagi normaalne ka olnud on või mitte
jama selles, et ta sisuliselt akent ei puutugi pühkimise ajal. Võibolla ainult natuke sealt, kus ta alustab. Terve kaare teeb muidu õhus, seal oleva
mutika keeramine kah nagu ei aidanud...
|
|
|
vazz
huviline
Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 42
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: OII 2007 1,9D 77KW
|
postitati 22.06.07 12:15
|
|
|
painuta seda vart mille külge kojamees kinnitub
|
|
|
hqs
huviline
Registreerunud 26.11.05
Postitusi: 150
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Roomster Comfort 1,6 '07
|
postitati 24.06.07 12:18
|
|
|
mul felicial aitas, kui tiba grafiitõli vedruvahele lasta - surus kohe tugevamini vastu akent
O: Antiikset tehnikat (ürg-arvutid, lamptelekad ja -raadiod, sidetehnika jms)
|
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 29.06.07 12:06
|
|
|
Felicia gaas
gaasiga peab väga õrnalt ringi käima (mitte nii õrnalt nagu sõidaks 800 bhp dräägsteriga ummikus )
Nimelt, gaasi lahti lastes tuleb seda teha õudsalt sujuvalt, kuna muidu käib rõve jõnks läbi ja kui plaksust lahti, siis eriti ropult
kui soovitasin remondimehel vaadata antud probleemi, siis jäeti see vaatamata, järsku kuna skoda puhul tavaline?
meeldiks gaasiga veits hoolimatult ringi käia
milles seal küsimus olla võiks?
|
|
|
v6sa
huviline
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.07 06:56
|
|
|
Mootori padjad kulunud/katki?
Mootori all on üks pikivarras. Selle suremine teeb ka elu huvitavaks...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |