Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DSG käitumine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 132)
KarlK
huviline



Registreerunud 14.03.19
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 2018 2.0 Tsi 140kw

postitati 12.08.25 16:11 Tsiteeri
DSG käitumine



Tere Skoda kasutajad

Sooviks natukene nõu DSG käigukasti kohta.
Nimelt on mul tunne, et DSG käigud ei käitu päris õigesti. Ideaalis peaks DSG olema suhteliselt sujuv käiguvahetamise poole pealt. Esimene ja teine käik tekitavad selliseid tuntavaid jõnkse käigu vahetamisel. Isegi kui rahulikult hakata gaasi vajutama tekib jõnksatus. Mida käigud kõrgemale seda sujuvamaks käigu vahetamine läheb, vähemalt mulle omale tundub.
Kui sõidan näiteks 5nda käiguga ja gaas lahti lasta siis on käiguvahetamised samuti tuntavad.

Autoks: Skoda Octavia 2.0 TSI 140kw 2018 MK3
Käigukast: DQ381
LS hetkel: ~133 000
Käigukasti hooldus tehtud ~85k koos õlifiltri vahetusega.

Ideaalis sooviks pigem kogemust ja vastuseid kus on olnud sarnaseid olukordi ja mis on lõpuks saanud.
Siiani kõik hooldused olnud esinduses ja kui ma selle jutuga sinna lähen siis kindlasti pakuvad nad mulle kõike tervet uut komplekti. Kas see oleks õige või on midagi võimalik veel teha?
Kui palju üldse selline käigukasti remont/vahetus maksab? Kast+tööraha siis umbes.

Mõte ei ole kohe kuskile remonti minna vaid lihtsalt infot ja mõtteid koguda.


Tänud vastajatele ja kaasamõtlejatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KarlK
huviline



Registreerunud 14.03.19
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 2018 2.0 Tsi 140kw

postitati 12.08.25 16:34 Tsiteeri
DSG



Tsitaat:
Algselt postitas: KarlK
Tere Skoda kasutajad

Sooviks natukene nõu DSG käigukasti kohta.
Nimelt on mul tunne, et DSG käigud ei käitu päris õigesti. Ideaalis peaks DSG olema suhteliselt sujuv käiguvahetamise poole pealt. Esimene ja teine käik tekitavad selliseid tuntavaid jõnkse käigu vahetamisel. Isegi kui rahulikult hakata gaasi vajutama tekib jõnksatus. Mida käigud kõrgemale seda sujuvamaks käigu vahetamine läheb, vähemalt mulle omale tundub.
Kui sõidan näiteks 5nda käiguga ja gaas lahti lasta siis on käiguvahetamised samuti tuntavad.

Autoks: Skoda Octavia 2.0 TSI 140kw 2018 MK3
Käigukast: DQ381
LS hetkel: ~133 000
Käigukasti hooldus tehtud ~85k koos õlifiltri vahetusega.

Ideaalis sooviks pigem kogemust ja vastuseid kus on olnud sarnaseid olukordi ja mis on lõpuks saanud.
Siiani kõik hooldused olnud esinduses ja kui ma selle jutuga sinna lähen siis kindlasti pakuvad nad mulle kõike tervet uut komplekti. Kas see oleks õige või on midagi võimalik veel teha?
Kui palju üldse selline käigukasti remont/vahetus maksab? Kast+tööraha siis umbes.

Mõte ei ole kohe kuskile remonti minna vaid lihtsalt infot ja mõtteid koguda.


Tänud vastajatele ja kaasamõtlejatele!

Tahtsin lisada, et oli ka olukord kus autol kadusid paaritud käigud. Kas see oli enne või peale hooldust ei mäleta. Esindus tegi garantii korras korda. Vahetati mehatroonika plokk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 41

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 16.08.25 16:08 Tsiteeri


Mul jättis eile Karoq 2.0 Diisel 110kw samuti paaritute käikude lülitamise järgi. Mingi aeg seisis siis töötasid kõik käigud korraks ja paarikümne kildi pärast viskas jälle errorisse ning ainult paariskäigud.

Palju sul se mahhatroonika plokk maksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KarlK
huviline



Registreerunud 14.03.19
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 2018 2.0 Tsi 140kw

postitati 23.08.25 14:51 Tsiteeri
DSG käitumine



Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Mul jättis eile Karoq 2.0 Diisel 110kw samuti paaritute käikude lülitamise järgi. Mingi aeg seisis siis töötasid kõik käigud korraks ja paarikümne kildi pärast viskas jälle errorisse ning ainult paariskäigud.

Palju sul se mahhatroonika plokk maksis?


Mul vahetati garantiikorras ära. Hinda ei tea aga olen kuulnud, et jääb kuskil 1000-2000 euro vahele. Peaksid eraldi uurima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 41

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 24.08.25 13:49 Tsiteeri


Mul kergem variant 1300 koos diagnostika, õli ja töörahaga. Aga varuosa on VIN koodi põhine. Tuleb 2-3 nädalat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]