Nii lugu selline! Kaitsmekarbis oli asi. Esmalt kui yldse kaitsmekarpi vahetama hakata, siis soovitan kaitsmekarbi tuppa tuua ja kusagile radika peale
panna. Proovida algatuseks seda varianti. Kui see variant ei mõju ja tulukesed armatuuris ei kustu, siis hakka uut kaitsmeplokki vahetama. Yht asja
mida mainin (oma viga tehes.).... On see,et alati vaata kaitsmekarbi all olevat kood ja mitte lihtsalt mingit suvalist vidinat ostes mida müüja
soovitab.
Asja tuumani jõudes... Alusta süüteluku põhjast ja kaitsmekarbist( mis on kapoti all). Kui nendest samuti kasu ei ole, siis edasi mine juba ajuni.
Need on kolm põhilist viga. Seega olgu kõigile teadmiseks see teema just põhjusel, kui kellegil peaks anoloogne keiss toimuma nagu minul juhtus.
Mainin ära, et kaitsmekarbi vahetus võttis minul(algajal) aega 20 minutit. Hullem osa on see, juhtmestiku lahti saamine. Sinna läheb vaja 8mm ja 10mm
padrunit koos pikendusega (Osal kohal pikendust vaja ei ole) . ja T40 torxi ( see millel keskel see auk on)
Hullem osa on muidugist süüteluku põhja vahetus. Seda kätte saada on vaja kahte head nuga ( yhe paned yhele poole äärt ja teise teisele poole ja siis
ettevaatlikult tõmbad põhja välja. Sellega ma tõesti jebisin oma 45 minutit. Ennem, kui kätte sain.
Ahjaa! Esindused ( skoda Tallinna Esindus) ja Forss tegid mulle metsikud hinnapakkumised selle kõige vahetuse kohapealt. Seega! kui võti käes pysib,
siis proovi algatuseks ise vahetada. Tänan.
|