Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 2019 7 DSG 7. käigu mure (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1287)
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.21 09:40 Tsiteeri
Superb 2019 7 DSG 7. käigu mure



Tere kõigile Škoda sõpradele!

Kuna Škoda väga meeldib, siis oli 2014 Octavia ja nüüd ostsin suve lõpus 2019 aasta Superbi

2.0 diisel, L&K, 140kw 4X4 ja 7 käiguline DSG, ls 47000 hetkel. Garantii kuni veebruar 2022

Kaks asja mis siiani olnud probleemid:

Jubedalt nö värises külmalt tühikäigul. Läbi rooli jne ole tunda. Laagri esinduses diagnostika ja kütuse rõhuandur vigane ning läks vahetusse. Vibratsioon kadus ära.

Mõne aja pärast tekkis olukord, et kuidagi jõudu nagu vähem kui ostes ja kui kiiruse 97-99 km/h peale ajada spido järgi, siis nagu "vabalt veeremist" pole. Ma ei oska hästi seda tunnet õigete sõnadega kirjeldada. Ühesõnaga kui maanteel sõita, siis on tunne, et pidevalt peab nagu gaasi varba otsaga juurde andma, muidu kiirus hakkab langema. Selle tulemusel läheb kohe 6. käik sisse, kuigi kiirus pole 95 km/h peale veel vajunudki. Raplas (käin siin tööl Tallinnast) tekkis võimalus sõbra kaudu ühestöökojas diagnostika teha. Andis veakoodi, et kuskil summutis vasturõhu klapp? ei tööta. Esindus vahetas esmaspäeval selle ära garantiikorras. Masin on nüüd palju erksam uuesti õnneks.

Aga see käigu hüppamise teema jäi. Püsikiirusehoidjaga seda muidugi ei tee. Aga täna Raplasse sõites pendeldas pool teed. Ülejäänud pool teed lasin püsikaga, siis püsis 7. sees.
Aga näha on, et ka püsikaga annab gaasi pidevalt juurde ja keskmine maantee kulu (nullisin hoo pealt ära Tallinna piirimail) Raplasse tuli 6,7 l sajale.


Esindus nagu ei saa aru või ei taha saada aru mu murest. Nende arvates vastutuul ja kerge tõus maanteel teebki nii. Aga ostes ta nii ei teinud. Ja naise vanematel on 2018 Karoq, ka 7k dsg kastiga. Sellega mängi gaasiga palju tahad maanteel, ei viska kordagi kuuenda käigu peale. Kui just muidugi järsult ei vajuta, siis loomulikult vahetab alla.


On kellelgi äkki ideid palun?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 04.11.21 09:53 Tsiteeri


Kas mõne ratta pidur pole kergelt peale jäänud ja see siis tõmbabki hoo maha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.21 10:03 Tsiteeri


Vot selle peale ma pole mõelnudki. Seal on ju mitu pidurisüsteemi mis võivad tõrkuda ja kergelt peale jääda.

EDIT: kahjuks tundub, et pidurid peal ei ole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 04.11.21 11:50 Tsiteeri


Sel juhul ma pakuks välja, et diagnostikaseade taha ja maanteele katsesõitu tegema ning sel ajal käigukasti jt toimimise parameetrieid jälgida kui veakoode muidu sees ei ole ning kui siis kohtades, kus ise tunned, et vedu kaob palud kõrval sõitval diagnostikamehel väärtusi veel eriti tähelepanelikult vaadata, kas jääb midagi silma lootuses viga avastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.21 13:43 Tsiteeri


Täna vahetasin siin Raplas rehve ja sama kodanik kes eelmine kord diagnostika tegi, ütles, et nii peabki olema. Et kiirus on selline piiripealne 7. käigu jaoks ja seetõttu iga gaasipuudutus vahetabki kuuenda peale. Mõnes mõttes ma olen nõus, sest 110 alas ei vaheta tõesti. Aga seieri järgi saja peal sõites ei tohiks ka mu meelest niimoodi pendeldada kuuenda peale.

Seda enam, et ta ütles, et ta käis maanteel proovimas ja kõik on ok, aga sõidulogi järgi ei liikunud mu auto kilomeetritki sealt hoovi pealt... Seega ei viitsi tegeleda ega kaasa mõelda tundub. :mad:


Mul on omal mingi BT ELM OBD2 ka olemas, see vigu ei tuvasta. Aga selle saaks vist logima panna erinevaid parameetreid ja pärast vaadata. Uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 04.11.21 16:05 Tsiteeri


Aga mine esindusse diagnosti tegema? Saab omavahel paika panna lihtsa tingimuse, et kui leitakse anomaalia on garantii mure ja kui mitte, siis sinu mure arve maksta. Poole tunniga vast ikka avaldub Skoda Laagrist saab otse maanteele keerata küll ja alustuseks saab nendega asjad kokku leppida, et uisapäisa eurosid mitte taevasse kirjutada :)

Muuseas on võimalik lasta ka üle vaadata, et ega käigukastile ja mootorile pole uut tarkvara tehasest tulnud. Kui sind sõit ikka häirib, siis sealt võiks alustadagi. Kui on mure ja uuendus selle lahendab, siis selle eest pigem raha ei küsita. Võibolla pole testsõitu teha vajagi sel juhul. Uuri.

Lisaks:
Kui oma autoga sai Tšehhis-Slovakkias käidud, siis seal imestasin, et miks istub stabiilselt neljanda peal ja ei kõhkle tihti kolmandaga sõitmast aga kuna kogu pere oli kraamiga peal ja sel päeval tee mägine ning ei hellitanud kah, siis ju auto pidas nii paremaks ja sirge tee peal käitus hiljem tavapäraselt. Tõmme oli hea, keskmine kulu mulle ok ja võõraid hääli ega muud ebatavalist ka polnud aga lihtsalt panin tähele. Palju neid mägesid ikka muidu näeb, et sellist olukorda kogeda- eestimaalasele õiged mäed ju eksootika. Superb oli aga võrratu nii maanteelooma kui ka mägironijana, seda ma ütlen :)
Ehk mine tea seda tänapäeva elektroonikat, mismoodi peab paremaks autot vastavalt muutunud oludele edasi viia.

Minu 6-käiguline vahetab samuti käigu alla kui gaasi vajutada suht kindlalt ja nii on alati teinudki. Sinul esinev käitumine-pendeldamine võib täitsa vabalt olla midagi teist, mis ei olegi ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.21 08:30 Tsiteeri


Suur tänu heade soovituste eest, Viiking! Katsun jah nendega kaubale saada. Eile õhtul käisin testsõidul uuesti ja siis oli kõik jällegi korras hoopis. Mine võta kinni mis teema on. Korra tekkis mõte, et äkki nendel hetkedel ta hoopis teeb seda tahmapõletust ja siis on kulu kõrgem ja käitub ka kast nii. Tagantjärgi mõtlema hakates, siis on paar korda olnud küll, et peale seda anomaaliatega sõitu seisma jäädes toimub kohinal see põletamine edasi kui auto hoovis juba ja uksed lukus jne...Samas see põletamine 45 minutit järjest ka kesta ei tohiks ju?


Eile oli sõites ka OBDII jubin küljes ja Car Scanner Pro äpp töötas. Veakoode ei näita. Noncontinuois monitors käis ka mingi näidud üle ja kõik olid "PASSED".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 05.11.21 15:08 Tsiteeri


Kohapealne kohin kui auto seisab ja mootor ei tööta viitaks pigem sellele, et Webasto või analoogne eelsoojendus töötab, kui sinu autol on selline asi olemas. Kui auto mootor ei tööta, siis kübemefiltri põletust ei saa toimuda. Samas eelsoojendus on autonoomne ega tohiks käikude vahetamistega kuidagi seotud olla.
Kui kübemefilter on ummistunud, siis see võib tõmbele mõjuda küll aga sellest peaks auto vastava märgutulega armatuuris märku andma.
Kuna aga mina diisliga pea 10 aastat ei sõida, siis absoluutsele tõele kaasaegsete diiselautode käitumise osas osas ei pretendeerigi.
Mul bensuauto peale seisma jätmist teatud viisil kohiseb-sumiseb aga see on jahutusvedeliku ringluseks pisike lisapump, mis turbot nii täiendavalt maha jahutab (süviti ei ole uurinud) ja kindlasti täitsa ok käitumine auto poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.21 15:34 Tsiteeri


Põletab ikka kui sõidu ajal ei ole jõudnud lõpuni põletada. Webasto on küll, aga see paneb ka puhurid tööle ja siis on teistsugune kohin. Põletamise ajal on auto ümber tunda ka kirbet kärsavngu nö. Või no sellist spetsiifilist vingu. Sama tegi ka 2014a diisel Octavia mul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 05.11.21 18:46 Tsiteeri


No näedsa, saan minagi end harida. Kunagine diisel Avensis küll edasi ei põletanud peale seisma jätmist aga Webasto oli.
Ajad muutuvad, autod arenevad.
Aga selles osas olen nõus, et 45min jutti põletada on pikavõitu tõepoolest.
Kui mingi lahenduseni jõuad, siis valgusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reios
huviline



Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 59

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III L&K 140kw

postitati 05.11.21 20:03 Tsiteeri


Peale seisma jäämist tahmaka põletuse ajal/järel on see kohin tingitud sellest, et sundvent jääb mingiks ajaks tööle kapotialust jahutama. Isiklikult ise väldin tahmaka põletuse ajal auto seisma jätmist, kuna põletust siiski enam ei toimu, vaid järeljahutus. Kui tunnen, et auto tahab põletada, teen väikse sõidu maanteele kuniks auto on enda vajadused ära saanud teha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 09.11.21 15:17 Tsiteeri


@ulvarliiva
Kas sinu murega on olnud arenguid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulvarliiva
huviline



Registreerunud 04.11.21
Postitusi: 6

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.21 14:34 Tsiteeri


Tervitus!

Viimasel ajal ei ole seda nagu esinenud. Eelmine nädal sai Narva-Jõesuus ja käidud ja siis muidugi püsikaga sõidetud ja palju on selle lõigu peal ka 110 ala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]