Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III vibra pidurdamisel (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1547)
sahara
huviline



Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 23

Kasutaja on eemal


postitati 17.07.20 11:14 Tsiteeri
Octavia III vibra pidurdamisel



Tere

Nii. Autoks Octavia III 1.2TSI 2014. Pidurdamisel oli vibra sees. Käisin hoolduses, öeldi et esimesed kettad kõverad. Vahetati klotsid-kettad ära. Sain umbes 8000 km sõita ja nüüd jälle pidurdamisel vibra sees. Selline, et natuke nagu roolis ka tunda ja pidurdamise lõpus kui hoog väike siis nagu väikest jõnksutamist või ebaühtlust tunda. Kettad klotsid vahetasin Forsis, pandi vist Textari jupid külge. Kas see vibra võib olla hoopis millestki muust kui kõveratest ketastest? See pole küll normaalne, et 8000km ja kettad kõverad. Mingeid ekstreemsusi pole teinud. Ideid-kogemusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reios
huviline



Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 87

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III L&K 140kw

postitati 17.07.20 12:59 Tsiteeri


Eeldan, et forssi mehed kontrollisid supportid ka üle - kolvid, ligurid. Tuttaval oli kunagi sama jama küll Audiga, vahetas 2x kettaid klotse - mingi aja pärast vibra tagasi. Lõpuks tuli välja, et esisillas oli mingine kaigas läbi, täpselt ei mäleta mis aga omaltpoolt soovitaks lasta sild üle käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanusS69
huviline



Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 87

Kasutaja on eemal


postitati 28.07.20 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sahara
Tere

Nii. Autoks Octavia III 1.2TSI 2014. Pidurdamisel oli vibra sees. Käisin hoolduses, öeldi et esimesed kettad kõverad. Vahetati klotsid-kettad ära. Sain umbes 8000 km sõita ja nüüd jälle pidurdamisel vibra sees. Selline, et natuke nagu roolis ka tunda ja pidurdamise lõpus kui hoog väike siis nagu väikest jõnksutamist või ebaühtlust tunda. Kettad klotsid vahetasin Forsis, pandi vist Textari jupid külge. Kas see vibra võib olla hoopis millestki muust kui kõveratest ketastest? See pole küll normaalne, et 8000km ja kettad kõverad. Mingeid ekstreemsusi pole teinud. Ideid-kogemusi?


Supportil võib 1 kinnitus oksüdeerunud olla ja kisub pidurdusel ka rohkem sõidukit kiiva või võib tekitada ka vibrat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 09.08.20 07:33 Tsiteeri


Pole küll Škoda aga mul üks Audi A6 tegi samamoodi. Tuli välja, et suport kulunud ja loksuga ning hoidis ühe külje vastu ketast kogu aeg. Kuumenes erinevalt ja tõmbas ketta kõveraks. Peale 1500km oli vibra tagasi.
Õnneks audile müüakse varuosi kilohinnaga, loodan, et Škodale samuti, paari sotiga euriga mure lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sahara
huviline



Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 23

Kasutaja on eemal


postitati 12.08.20 17:41 Tsiteeri


Mõõdeti stendis ära, üks ketas oli kõver (viskas 0,04 mm). Vahetati kogu komplekt garantiikorras välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
POZ
huviline



Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb L&K

postitati 14.08.20 08:02 Tsiteeri


Kui kettad kõverad on, siis iga pädev lukksepp mõõdab ka rummude seisukorra üle. Kui rummul on väike viskumine, siis selle tagajärjel lähevad kettad uuesti kõveraks ning nii võidki kettaid vahetama jääda. Kas siis garantii korras või oma raha eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sahara
huviline



Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 23

Kasutaja on eemal


postitati 21.08.20 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: POZ
Kui kettad kõverad on, siis iga pädev lukksepp mõõdab ka rummude seisukorra üle. Kui rummul on väike viskumine, siis selle tagajärjel lähevad kettad uuesti kõveraks ning nii võidki kettaid vahetama jääda. Kas siis garantii korras või oma raha eest.

Otseloomulikult mõõdeti rummude viskumist ka. Oli normi piires. Ega seal Forsis päris sosssepad ka ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]