sahara
huviline
Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.20 11:14
|
|
|
Octavia III vibra pidurdamisel
Tere
Nii. Autoks Octavia III 1.2TSI 2014. Pidurdamisel oli vibra sees. Käisin hoolduses, öeldi et esimesed kettad kõverad. Vahetati klotsid-kettad ära.
Sain umbes 8000 km sõita ja nüüd jälle pidurdamisel vibra sees. Selline, et natuke nagu roolis ka tunda ja pidurdamise lõpus kui hoog väike siis nagu
väikest jõnksutamist või ebaühtlust tunda. Kettad klotsid vahetasin Forsis, pandi vist Textari jupid külge. Kas see vibra võib olla hoopis millestki
muust kui kõveratest ketastest? See pole küll normaalne, et 8000km ja kettad kõverad. Mingeid ekstreemsusi pole teinud. Ideid-kogemusi?
|
|
|
Reios
huviline
Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III L&K 140kw
|
postitati 17.07.20 12:59
|
|
|
Eeldan, et forssi mehed kontrollisid supportid ka üle - kolvid, ligurid. Tuttaval oli kunagi sama jama küll Audiga, vahetas 2x kettaid klotse - mingi
aja pärast vibra tagasi. Lõpuks tuli välja, et esisillas oli mingine kaigas läbi, täpselt ei mäleta mis aga omaltpoolt soovitaks lasta sild üle käia.
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.20 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sahara
Tere
Nii. Autoks Octavia III 1.2TSI 2014. Pidurdamisel oli vibra sees. Käisin hoolduses, öeldi et esimesed kettad kõverad. Vahetati klotsid-kettad ära.
Sain umbes 8000 km sõita ja nüüd jälle pidurdamisel vibra sees. Selline, et natuke nagu roolis ka tunda ja pidurdamise lõpus kui hoog väike siis nagu
väikest jõnksutamist või ebaühtlust tunda. Kettad klotsid vahetasin Forsis, pandi vist Textari jupid külge. Kas see vibra võib olla hoopis millestki
muust kui kõveratest ketastest? See pole küll normaalne, et 8000km ja kettad kõverad. Mingeid ekstreemsusi pole teinud. Ideid-kogemusi?
|
Supportil võib 1 kinnitus oksüdeerunud olla ja kisub pidurdusel ka rohkem sõidukit kiiva või võib tekitada ka vibrat
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 09.08.20 07:33
|
|
|
Pole küll Skoda aga mul üks Audi A6 tegi samamoodi. Tuli välja, et suport kulunud ja loksuga ning hoidis ühe külje vastu ketast kogu aeg. Kuumenes
erinevalt ja tõmbas ketta kõveraks. Peale 1500km oli vibra tagasi.
Õnneks audile müüakse varuosi kilohinnaga, loodan, et Skodale samuti, paari sotiga euriga mure lahendatud.
|
|
|
sahara
huviline
Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.20 17:41
|
|
|
Mõõdeti stendis ära, üks ketas oli kõver (viskas 0,04 mm). Vahetati kogu komplekt garantiikorras välja.
|
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb L&K
|
postitati 14.08.20 08:02
|
|
|
Kui kettad kõverad on, siis iga pädev lukksepp mõõdab ka rummude seisukorra üle. Kui rummul on väike viskumine, siis selle tagajärjel lähevad kettad
uuesti kõveraks ning nii võidki kettaid vahetama jääda. Kas siis garantii korras või oma raha eest.
|
|
|
sahara
huviline
Registreerunud 29.05.18
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.08.20 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: POZ
Kui kettad kõverad on, siis iga pädev lukksepp mõõdab ka rummude seisukorra üle. Kui rummul on väike viskumine, siis selle tagajärjel lähevad kettad
uuesti kõveraks ning nii võidki kettaid vahetama jääda. Kas siis garantii korras või oma raha eest. |
Otseloomulikult mõõdeti rummude viskumist ka. Oli normi piires. Ega seal Forsis päris sosssepad ka ei ole.
|
|
|
KaruMaru
huviline
Registreerunud 28.10.15
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Combi 1,4TSI
|
postitati 16.04.24 13:52
|
|
|
Tere
Mul sama jama, et ~10km pärast peab klotse vahetama, kuna pidurdades tuleb fibra sisse. Kas viga võib olla klotsides kuna ketaste ääred on kulumata ja
keskelt on ka selline reljeefne natuke.
Tegemist siis esimeste ketastega, tagumised on näpuga katsudes ilusad siledad. Enamus sõidud on linnas.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczMaiLxbVcIjhp65D7vugjmrTe1fQftACXugGwmqAzXZj3yPr-c2ZwVdWNHXUB5tn069B3ksG3VLrZcC8KC0hPYThKOy8n27iJx5szR-
xjKYfJpiRfjrW8W9sk1cXniA7Ei0iz4EhTSFXUmB6epEvYojAA=w988-h1317-s-no-gm?authuser=0[/img]
|
|
|
Ramsey
huviline
Registreerunud 16.04.24
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.24 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KaruMaru
Tere
Mul sama jama, et ~10km pärast peab klotse vahetama, kuna pidurdades tuleb fibra sisse. Kas viga võib olla klotsides kuna ketaste ääred on kulumata ja
keskelt on ka selline reljeefne natuke.
Tegemist siis esimeste ketastega, tagumised on näpuga katsudes ilusad siledad. Enamus sõidud on linnas.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczMaiLxbVcIjhp65D7vugjmrTe1fQftACXugGwmqAzXZj3yPr-c2ZwVdWNHXUB5tn069B3ksG3VLrZcC8KC0hPYThKOy8n27iJx5szR-
xjKYfJpiRfjrW8W9sk1cXniA7Ei0iz4EhTSFXUmB6epEvYojAA=w988-h1317-s-no-gm?authuser=0[/img] |
Viga pigem jääb mehaanilisele poolele, minul näiteks ei läinud kolb tagasi ja jäi õrnalt peale.
Kui rahulikult sõitsin 90km/h siis iga paari KM järel käis vibra läbi kui isegi pidurit ei vajutanud.
Vihma sadas ning kui kärsakat hakkas viskama sain juba aru kus viga.
|
|
|