Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 09.12.19 18:29
|
|
|
1.4TSI vs 1.8TSI
Olen olude sunnil taas uue auto otsingul ning sedapuhku leidsin tee tagasi "vana hea" Superbi juurde. Varasemalt sõitnud S3 2.0 140kw diisliga mis
oli 80% linnasõidu juures sobimatu kompott. Hetkel on laual 1.4TSi ja 1.8TSI - esimene tundub ökom, teine optimaalsem. Ei teagi kuhu poole joosta.
1.4 kohta on siin foorumis küll kirjutatud, aga millised on reaalsed kogemused 1.8-ga? Kütusekulu, DSG võimalikud hädad?
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 10.12.19 08:21
|
|
|
Täpselt nii see ongi, et kui sõita kah tahad võta 1,8 aga kui kulgemisest A-st B-ni piisab, siis 1,4 kärab igapäevaks küll.
Minul pikem Euroopa ots (kiirteed, linna, maanteed) 1,8ga tuli 6,8l/100km. Niisama linnasõidu poole kaldu keskmine ehk 8,3 ja maanteel püüdes võis ka
plussmiinus 5,7l liikuda aga see oli tõeliselt igav rangelt mitte üle 90km/h ja kindlasti kiirendamata möödasõitudeta üsna jokutamise moodi. Kusjuures
suverehvide vahetus pidamise paremuse poole andis 0,3-0,5l küttekulu muutust kehvemuse poole ehk kulu pole ainult autos endas või sõidustiilis
kinni.
DSG kuiva siduriga versiooniga päris sinasõbraks ei saanudki aga ise kestis küll. Mehhatroonika plokk vahetati garantiiajal, sidur minu enda
läbisõidul ca 90k pealt ise. Olin teine omanik.
Õlikulu 0,25-0,3l 5000km peale, mida lugesin normaalseks.
Kontrolli roostet tagatiibadel stange ühenduskohas rattakoobaste juures eriti kui täiesti Eesti masin. Kui veel polegi siis sealt on potentsiaali
aegapikku roostetama hakata (talvine sool, kruusateed)
Selgituseks: Minu jutt kehtib S2 (minu eelmine auto) kohta ehk arvasin (ekslikult), et vana hea Superb on siis vana Superb praeguse põlvkonna suhtes
ehk teine väljaase.
S3 korral aga on 1,4 võimekam mootor ikka teisest puust kuigi ka siin on 1,8 parema minekuga kuid 1,4 on juba täitsa kaalumist väärt.
NB! S3 1,8 DSG-ga on väänet saadaval 250Nm ja manuaaliga 320Nm!
Sõida aga mõlemaga ja soovitavalt järjest samal päeval ning ongi pilt selge, milline just sulle paremini sobib
https://www.briskoda.net/forums/topic/394287-18-tsi-dsg7-or-20-tsi-dsg6/
https://www.youtube.com/watch?v=wa97h-gdv6M
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 10.12.19 17:20
|
|
|
Proovisin ise samuti enne ostu 1.8 132kw isendit ja suurem erinevus tuli sisse möödasõidul- 1.8 kiirendas paremini, mis on ka loogiline. Samas
kütusekulu oli suurem, kui 1.4 ja ka hind, mistõttu valisin viimase. Lisaks sain muidugi ka sigahea pakkumise, aga see selleks.
Sõbral on 1.8 ja proovis minu oma, ütles, et tema samuti suurt vahet ei näe, ütles, et linnas 1.4 tundub krapsakamgi.
140kw diisel on muidugi mõlemast parema minekuga, juba puhtalt oma suurema väände tõttu.
Kütusekulust- sõidan nii linna kui maanteed ja olen pigem raskema jalaga ning talvel on keskmine 7 juures, suvel 6 ja veidi alla. Suvel sai Riias
käidud, vajutatud ka parasjagu ning keskmine tuli kuskil 5.5-5.6 kanti. Minu teemast võid täpsemalt lugeda kulude kohta.
7k DSG minule muidu sobib väga hästi, vaid häirivad aeg-ajalt kaks asja: esiteks, kui auto on peaaegu seisma jäänud ja vaja kiirendada, siis mõtleb
natuke enne minekut. Ja teiseks, vahest kohalt läheb kerge hüppega, et lööb pea veits kuklasse, aga see võib olla ka minu sõidustiili asi. Muidu on
hea kast, kiire vahetamisega ja sujuv.
Vigu sõber kurtnud pole, õlikulu oli tal 15000km kohta umbes liiter-poolteist. Minu autol on kohe ees 29000km ja õli näit on natuke poolest normist
ülespoole, ehk midagi ikka kulutab.
|
|
|
|
Aligator
huviline
Registreerunud 02.04.20
Postitusi: 2
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS 2,0 TSI 162kw
|
postitati 05.05.20 18:13
|
|
|
Enne enda sõiduki soetamist (2017a 1,8tsi Superb) sai samuti proovitud nii 1,4 tsi kui ka 1,8tsi ning koheselt sai selgeks, et pigem isiklikult valin
ikka 1,8tsi. Küttekulu küll veidi suurem, kuid 132kw bensuka kohta minu meelest igati mõistlik. Nädalavahetusel sai tehtud tripp Lõuna-Eestis ca 360km
ning keskmine koos linna ja maanteega tuli 6,9.
|
|
|
|