11. jaanuari hommikul oli selle aasta esimene talveilm. Temperatuur õues näitas -6 kraadi ja antud ilm oli igati sobilik selleks, et veeta üks mõnus
päev vanatehnikaga Eesti teedel. Kella 9-st hakkasid autod vaikselt Laagri Maksimarketi parklasse kogunema ja lõpuks oli stardijoonel 23 masinat.
Seekord võisteldi kahes klassis. Oldtimer-klassis läks rajale 8 ja nooremas youngtimer-klassis startis 15 autot.
Võistlus oli jagatud kaheks osaks ja osalejate ülesandeks oli läbida kaartidel olevad fragmendid õiges järjekorras. Olukorra tegi keerulisemaks see,
et mõõtkava fragmentide lõikes oli erinev ja hoolega pidi jälgima, et ikka õigest kohast ära keeratud saaks. Rajal oli lisaks tavalistele
kontrollpunktidele ka 11 ajakontrollpunkti(AKP), mis jagunesid vastavalt 5 esimeses osas ja 6 teises osas. Punkti tuli jõuda etteantud keskmise
kiirusega ja kui alguses oli aega piisavalt siis raja edenedes kasvas keskmine kiirus ja raja lõpuosas pidi pingutama, et õigeaegselt aega jõuda.
Oluline oli selle juures järgida liikluseeskirju, sest iga fikseeritud liiklusrikkumine võttis tiimi skoorist maha 5 punkti.
Raja esimene osa viis osalejad Tallinnast Pööraverre, kus kohalikus koolimajas on end sisse seadnud Padja-Vanni-Kino. Tegemist on päris omapärase
ettevõtmisega, kus patju täis vannis saad oma seltskonnaga suurelt ekraanilt filme vaadata. Meie filme ei vaadanud, vaid tegime pisikese lõunapausi ja
peale seda võis sõit alata Lõuna-Eesti mägede poole. Kuna rada oli jagatud kaheks osaks, siis esimese osa tulemused on sellised:
Peale lõunapausi võeti suund läbi Soomaa Otepääle ja raja lõpuosa sõideti juba pimedas. Minul tekkisid kohe peale lõunat sekeldused autoga ja sõitsin
katki ühe tagumise rehvi.
Tänu rehvi jamadele jõudsin võistluse finishisse Kunstimäe puhketallu paar minutit enne esimesi tiime, kuigi algne plaan oli jõuda paar tundi varem ja
selle aja jooksul võistluse AKP-de arvutuse ära teha. Kahjuks läks see plaan vastu taevast, mis tähendas seda, et tulemustega läheb nüüd 2-3 tundi
aega. Lisaks tuli vaadata üle ka võistlejate rajal tehtud pildid, mida oli rohkem kui 200. Paar tundi aktiivset tööd ja esialgsed tulemused on selged.
Panin tulemused ülesse ja sain tagasisidet, et tulemustest on unustatud välja raja esimese osa üks lisaülesanne. Tegemist oli punktide 5 ja 6 vahel
oleva âpõneva teegaâ, mille läbimine andis 5 lisapunkti. Kui ma rada vaatamas käisin, siis oli seal korralik sopp ja muda. Tiimidel oli valida, et
kas sõita normaalset teed või hankida läbi muda endale 5 lisapunkti. Paraku oli külm ilm teinud oma ja muda oli külmunud ja tegemist oli väga lihtsate
5 punktiga.
Panin punktid tabelisse juurde ja lõpptulemused olid peaaegu selged. Viimasel hetkel korrigeerisin ka fotode eest jagatud punkte, sest osade tiimi
pildid ei vastanud etteantud nõuetele. Pildil pidi olema kindlasti mõni kohanimega viit või liiklusmärk. Kui piltide punktid olid korrigeeritud, siis
võistluse lõpptulemused olid sellised:
Võistluse esikolmikud:
Youngtimer klass
1. No Magic
2. MulGid
3. Sinine
Oldtimer klass
1. Roadkill
2. Audi Power
3. Mosse Haigus
Võistluse ülejäänud tulemused on siin: https://nutilogi.ee/ev/437
Aitäh kõigile osalejatele ja kõigile ööseks jäänud tiimidele. Loodan, et iga tiim sai rajalt midagi uut teada ja kohtume uutel seiklustel juba õige
varsti. Seni aga saate vaadata ja ka ise jagada võistlusel tehtud pilte ürituse Facebooki lehelt â https://www.facebook.com/events/3267994993217616
|
|