Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb L&K 2019 2,0 Tsi - POZ (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5640)
POZ
huviline



Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb L&K

postitati 03.07.20 15:32 Tsiteeri


Uue auto rõõmudena ei ole kuhugi midagi kirjutada kuna tegemist puhtalt talla, kalla ja proovi kodeerida pilliga :D

Kolmapäeval käis masin 15k esimeses hoolduses, mille käigus vahetati ära nii mootoriõli, kui ka salongiõhu filter ja tehti ettenähtud hooldustööd.
Ma ei ole tänaseni veel väga täpselt aru saanud aga sellest, miks ei taha tehas õhufiltrit iga hooldus vahetada. Tegemist ei ole just väga kalli detailiga.
Ajuvabana on mootori õhufiltri vahetuse välp 90000 km`i, mida minu käes ilmselt ei tehtaks, kui seda ise ei teeks.
Täna vahetasin ka õhufiltri välja, mis ootuspäraselt oli MAnn toodang ning asemele läks sama filter.

Igaks juhuks panen ka pildi, milline on 14700km`i peamiselt vaid maanteed sõitnud õhufilter vs uus. Ehk, siis juba 30k pealt oleks ta suhteliselt must ning ma ei taha isegi teada, milline ta õigel ajal vahetatuna välja võiks näha. Siit ka väike ääremärkus ja mõttekoht nendele, kes esinduse ajalooga masinat soetavad, siis õhufiltri vahetamata jätmisest tingitud probleemide lahendamine on suhteliselt kulukas.
https://www.upload.ee/image/11962257/FILTER.jpeg


Aga ega ükski asi ei möödu ka ebameeldivate üllatusteta.

Nimelt autole järgi minnes küsis hooldusnõunik, et kas ma oma küljekarbi mõlgiga olen kursis. Tegin parajalt suured silmad, kui ta mulle pilte näitas.
Parempoolse esimese tõstekoha juurest on küljekarp kenasti mõlkis. Niisama see väga välja ei paista. Ketrasin kiirelt läbi, kes mu autot lähiajal üles on tõstnud ning leidsin ka süüdlase, kes muidugi oma süüd mingil juhul ei tunnista. Avastasin mõned nädalad tagasi autot pestes, et rehvis on kruvi. Lasin tüübil esmaspäeva hommikul kohe auto üles tõsta, et rehvi parandus ära teha aga õnneks oli tegemist naastuga, mis oli lihtsalt mustri vahele jäänud. Ilmselt siis pani ta käpa nii kehvasti alla, et toetas vaid käpapadja servaga tõstekohale ning tõstmisel vajutas karbi mõlki. See on ka ainuke loogiline selgitus asjale. Iroonia on aga selles, et ma lasin ta eelmisel nädalal lahti peale paari nädalat töötamist. Keretöö pakkumine juba olemas ning mingi aeg lasen selle karbi ka korda teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]