Ma olen üritanud geomeetriat paika saada, et kuidas kaalu lisamine auto ühele poolele saab roolisüsteemi selliselt muuta, et rooliratas viltu läheks
ja no ei suuda välja nuputada.
Rehvi kuskilt äärest imelikult ei kuluta?
Ma soovitaksin käia ära sillastendis ja lasta sillad paika reguleerida. Maksab ca 45 eurot, aga Eesti teed on nii jubedad, et iga paari aasta tagat
tuleks seal niikuinii käia. Sealsed jorsid saavad rooli ka otseks panna ja saab paremini jälgida, kuidas pärast sillaregulli auto käitub.
Üks jabur mõte ka. Ma mäletan häguselt, et minu MK2 Superbil oli selline kiiks, et kui rooli üles alla reguleerida, siis liikus rool natuke tsentrist
välja. a la, et kui täitsa üles rool lükata, liikus ta natuke paremale kaldu ja kui täitsa alla siis vasakule. Esinduses öeldi, et see tuleneb
roolisamba ehituslikest iseärasustest ja rool on reguleeritud otse olema enam vähem keskmises asendis. Oma MK3 Superbiga ma sellist asja nagu ei ole
tähele pannud ja mul ei ole õrna aimugi, kas sama asi 2015 aasta Ocul olla võiks.
|