Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Rs, õlileke. Amordikate vahetusest sild paigast ära. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2013)
VNRS
huviline



Registreerunud 09.05.18
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.18 07:03 Tsiteeri
Rs, õlileke. Amordikate vahetusest sild paigast ära.



Octavia RS

Kogemus ja mure selline, et klapikambrikaane ümbrus oli märg/niiske ja siduri juurest samuti immitses õli. Käisin esinduses, arvati, et nukaraamis mõra ja tuleb koos nukaraamiga ära vahetada, samuti sidurikojas mõra.

Viisin tegemisse, vaheati sidurikoda ära, sellega korras. Nukaraamis ühtäkki polnudki viga ja vahetati klapikambrikaane tihend ära. Kõik ilus asi puhas, kuid 400 km möödudes uuesti ümbrus õline ja tolm peal. Käisin uuesti esinduses, pesti puhtaks vaatame edasi aga ikka määrdub ära nagu õli immitseb. Käisin veel kohal, vaadati üle ja kirjutati paberile, et tihend mass valgeks värvitud ja leket pole.
Minumeelest pole see normaalne kui klapikambrikaane ümbrus määrdunud/rasvane. Kui uus tihend paigaldatud, siis peab ju kuiv ja puhas olema. Öeldi veel, et tehas ei nimeta seda lekkena.


Teine teema on amordikatega. Tagumised kolksusid, sai öeldud, vahetati ära. Samal ajal võeti esisillas lahti alumine õõtshoob, et määrida tagumisi pukse( esisillas ).
Koju sõites imelik vibra või nurin autol sees. Just sai tagumised rehvid uued panna kuid hakkas paremat välis serva sööma. Võtsin siis uuesti ühendust, et selline jama, käis garantiiremondis, nüüd sild paigast ära ja sööb rehvi. Mulle öeldi, et tagu amordikate vahetuse ja esimese alumise õõtshoova eemaldamisel ei näe tehas ette sillastendi.
Vot see tuli üllatusena kui garantiiremondis sild paigast läheb ja see pole nende asi.

On kellegil sarnast kogemust ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.18 11:36 Tsiteeri


Tagumise amordikatte vahetus ei mõjuta kuidagi silla geomeetriat. Ja eriti loogiline ei tundu ka see, et esiõõtsa pukside määrimisel saaks paigast ära minna tagasild.
Tegelikult see, et Eesti teedel sillad paigast ära lähevad ajapikku on täiesti tavapärane. Auke ja ebatasasusi on lihtsalt nii palju. Ma enda autodel olen alati kord aastas sillastendi teinud ja alati on sild paigast ära ka olnud, hoolimata sellest, et enda arust sõidan normaalselt ja täie hooga aukudest läbi ei põruta. Mu meelest on osades käsiraamatutes ka kirjas, et sillastendi võiks perioodiliselt teha. Võta seda kui tavalist hooldustoimingut, eriti veel autodel millel on suured ja madala profiiliga rehvid (nagu seda RS-il on). 15 või 16 tollise balooniga sõites sillastendi vajadust nii tihti ei teki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VNRS
huviline



Registreerunud 09.05.18
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.18 19:09 Tsiteeri


Loe ""Samal ajal võeti esisillas lahti alumine õõtshoob, et määrida tagumisi pukse( esisillas ). ""

Esiõõts eemaldati, seejärel paigaldati. Loomulikult niisama määrimisel ei saa paigast ära minna. :) Kui esiots paigast ära, siis mõjutab ka taguotsa !

Viimati sai sillastendi tehtud märts 2017.
Samuti ei kihuta aukudest läbi ja see auto pole mitte üht löökauku läbinud, õnneks veel thui thui thui. :) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 11.05.18 06:43 Tsiteeri


Jah, ma saan aru, et esiõõts võeti alt ära (kuigi tegelikult saab seda tööd teha ka ainult õõtsa lahti lastes). Kui selle käigus sild paigast ära läks, siis oleks pidanud hakkama kulutama ebaühtlaselt esirehve+rool paigast ära minema. See esisild oleks pidanud ikka täitsa risti all olema, et tagasillale selliselt mõjuda. Esisilda reguleeritakse tagasilla järgi (st sillastendi protsess on selline, et kõigepealt keeratakse tagasild paika ja siis esisild tagasilla järgi), mitte vastupidi.
Pealegi roolivardad jäid ju puutumata, seega õõtsa eemaldamise käigus halvimal juhul muutus külgkalle ja ratta pikkiasend. Kokkujooksu/lahkujooksu (mis põhiliselt mõjutab rehvi ühe külje kulumist) õõtsa eemaldamine märkimisväärselt mõjutada ei saa.
Ja silla paigast nihkumiseks ei olegi vaja löökaugust läbi sõita, piisab mõnest ebasobiva nurga all august/muhust vms ebatasasusest üle sõitmisest.
Jätkuvalt jään enda juurde, et täiesti normaalne on Eestis see, et kord aastas võiks suuremate ratastega autol sillastendi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 11.05.18 09:59 Tsiteeri


Mis puksi seal määriti,kas seal on sama nagu vanal Volgal määritavad puksid.Tagumise puksi augud on piisavalt suured et kõik asjad mahavõtmisel paigast ära ajada,kaasaarvatud kokkujooks.See kui öeldakse et samasse kohta keerati silma järgi on põhimütteliselt sama et silmaga võib ainult m---i mõõta.Te proovige ainult oma raha raha eest midagi sillas vahetada ,siis teile tehakse puust ja punaseks ette kui vajalik on peale sillaosade vahetust sildade reguleerimni,.pealekauba ei saa nad mingisugust garantiid ka anda sel juhul .
Aga kui on garantii keiss siis saab amorte ükshaaval vahetada.pidurikettaid ,klotse üksnaaval,silla juppe ilma sildu reguleerimata.Vaesed letitaga istujad,nad ei tea ise ka mis sodi nad suust välja peavad ajama ja ajavad ka .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 14.05.18 06:45 Tsiteeri


Kui puksi auk on nii suur, et lahti võttes ja kokku pannes saab sild paigast minna, siis ei ole ju mingit lootust, et ta ka sõidu ajal paigas püsib. Reguleeritavates kohtades on ikka ekstsentrikud või siis pika vindi otsa keeratavad detailid (nagu rooliotsad).
Seda, et esisilla näppimine tagarehvi kulutama hakkab, ma hästi ei usu.

Mis puudutab õlileket, siis äkki on kaane all liiga suur surve ja pressib selle pärast välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]