ak_katus
huviline
Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.18 15:23
|
|
|
Skoda Superb Laurin & Klement 4X4 2.0 TDi 125 kW DSG. - ak_katus
Tere
Sai siis ka pika auto valiku kadalipu lõpuks ostetud Skoda Superb Laurin & Klement 4X4 2.0 TDi 125 kW DSG.
Auto otsimisel oli sooviks mahukas universaal, diisel, automaat, võimalusel 4x4 (ei olnud kõige prioriteetsem), täis nahk tuba (kindlasti mitte
valge/hele ja soovitavalt mitte ka ātavalineā must), ACC (ostetud autol puudu ). Peaaegu kõik tingimused sai sellega aitpga täidetud.
Auto esimene registreerimine siis 2014. aastal Saksamaal. Tänaseks on teid näinud umbes 123k km. Ise olen hetkel sõitnud umbes 200 km ja hetkel tundub
kõik hea ja huvitav. Ruumi on selles autos ikka hämmastavalt palju.
Lisadeks:
- Elektriline esiklaasi soendus (traadiga)
- El. Istmed (juhil mäluga)
- 4x istmesoendus
- 2x vent istmed
- Panoraam
- El. tagaluuk
- Tagumistel küljeakendel rulood
- 18ā valud suveks ja 16ā plekid talveks
- Navi
- Kurvituled
- KESSY
- Parking Assistant (pole veel proovinud ja aru saanud, kuidas toimib)
- Jne kõik tavapärane
Autol varustust päris palju, kuigi mõnda asja sooviks juurde, kui millalgi aega, tahtmist ja võimalusi on. Esimene asi on kindalsti webasto. Kui keegi
teab head ja mõistliku kohta, siis võib vabalt teada anda (Tallinna ümbrus). Teiseks peab uurima, mida huvitavat kaabliga selle auto juures teha
annab. Kellegi teemast siin lugesin, et võimalik ka külglibisemist maha saada, mis oleks väga hea, kuid tahtis vist käigukasti uuemat tarkvara. Samuti
sooviks puldist klapitavaid peegleid. Viimane iseenesest ei tohiks väga raske olla. Igasugu huvitavatele ideedele olen alati avatud.
Mõned kiired küsimused tavapärase kasutuse kohta. Kuna esimene sellise varustusega auto, siis võivad küsimused tunduda mõnele inimesele natuke
naljakad.
Mida see tyre pressure nupp täpsemalt teeb? Kas see on ainult monitoorimiseks või ka pumpab?
Küsiks ka Start/Stop süsteemi kohta. Kui auto kätte sain, siis töötas ning lülitasin välja selle. Eile linnas käies enam foori taga sesistes auto
seisma ei jäänud, kuigi näppisin seda nuppu mõlemat pidi. Iseenesest hea, et väljas on, aga sooviks siiski, et asjad oleks töökorras.
Veel küsimus pagasi luugi avamise kohta. Kas salongist avamisel peaks mingi ātrikkā olema? Korra tegin lahti ja töötas, kuid nüüd enam ei avane sealt. Puldist ja väljast toimib kõik probleemideta.
Igatahes näppimist ja avastamist on küllaga. Lähiajal, kui auto on ilusti pestud, tulevad ka pildid.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 10.01.18 18:06
|
|
|
Levwfreaks.eu
Saame enamuste soovidega kohe aidata.
Webastoga on see asi, et skodal pole kliimaplokki, kus peal oleks mõlemad nupud. Peab ehitama raami ringi ja paigaldama näiteks passat b7 kliima.
|
|
|
|
Kert.K
klubiliige
Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71
Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011
|
postitati 10.01.18 20:45
|
|
|
Rehirõhu arvestamine käib ilmselt läbi ABS anduri. Võhemalt minu omal on nii. Annab lihtsalt märku kui rehvides on erinevad rõhud. Ja see lisa ei
tegele rehvipumpamisega Selleks on ikka hoopis teised asja ja hoopis
teistel autodel.
Kas peeglid siis ka ennast kokku ei klapi kui puldil lukustusnuppu umbes 2s all hoida uste lukustusel?
Start/stopp ilmselt ei rakendu kui genekale koormus liiga suur on ja käivituspinge võib langeda. Vähemalt meie tööbussidel on nii.
Webastole võid ka ju asenduseks panna kahepoolse sidega lisa alarmi mis puldist vajutades käivitab auto. Uksed jäävad lukku.Oluliselt odavam kui
webasto.
|
|
|
ak_katus
huviline
Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.18 21:36
|
|
|
Oli tegus päev ja uurisin seda rehvi värki. Täpselt nii on nagu Kert.K ütles.
Peeglid ei klapi ennast ka all hoides. Sellega tegelen peagi.
Täitsa võimalik, et s/s süsteemiga nii on. Pole saanud seda väga veel kasutada ka. Foorumist lugedes ei olnud see vist ka diisel Skodal kõige parem.
Õnneks sõidan linna suhteliselt vähe ning erilist mõtet sel lisal ei näe ka hetkel, kuid kui on olemas, siis võiks kindlalt ka töökorras olla.
Kuna hommikul oli vanal autol ühe ukse tihend kinni, siis sai nii selle kui ka Superbiku kõik tihendid silikoon määrdega üle käidud.
Eemalt käivitus on ka variant jah. Peab natuke uurima seda.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 11.01.18 07:16
|
|
|
See eemalt käivitus on suht mõtetu asi, eriti kui elad kortermajas ja naabreid sellega häirid. Samuti ei säästa see mootorit, mis on tegelikult
webasto esimene mõte.
Kasutatud webasto otsi, sa ei ole aastaarvu pannud, aga sellele võiks juba leida vast erinevaid.
Uus on hinnaga 1800 euri vs tehase 900 euri (kui kohe uue ostmisel panna). Kasutatud peaks leidma ka sinna 1000-1100 kanti.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 11.01.18 16:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
See eemalt käivitus on suht mõtetu asi, eriti kui elad kortermajas ja naabreid sellega häirid. Samuti ei säästa see mootorit, mis on tegelikult
webasto esimene mõte.
Kasutatud webasto otsi, sa ei ole aastaarvu pannud, aga sellele võiks juba leida vast erinevaid.
Uus on hinnaga 1800 euri vs tehase 900 euri (kui kohe uue ostmisel panna). Kasutatud peaks leidma ka sinna 1000-1100 kanti. |
Siia juurde arvestama ka paigalduse kulud ja erinevad voolikud ja torud. Paagi väljavõte ja kütusetoru.
Olen kahele masinale pannud nullist peale ja kõrvaltvaatajana võib jääda mulje, et hulluks läinud, et niipalju peale maksad, kuid mugavus on seda
väärt.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 12.01.18 08:20
|
|
|
Ma võtsin eelmise aasta lõpus Ravolarist enda omale pakkumise ning pakuti 2015 väljalaskel nii MK2 kui MK3 hinnad
MK2 kliimaga versioonile:
MK2 EVO4 koos T91 puldiga on 1420ā¬ (taimeriga 1240ā¬)
MK2 EVO5 koos T91 puldiga on 1650ā¬ (taimeriga 1450ā¬)
|
|
|
ak_katus
huviline
Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.18 15:07
|
|
|
Nii siis... Aega ja kilomeetreid natuke mööda veerenud. Täpsemalt nüüdseks kuskil 800km selle autoga veerenud.
Auto väljalaske aasta 2014 lisasin esimesesse posti.
Külmadega tekkis kohe ka esimene probleem. Õnneks see kord aku. Pole hetkel pikemat sõitu ka teinud, ning aku on tühi. Esialgu aku täis laadima ja
kui endiselt probleem, siis abiks uus aku. Vaatasin, et hetkel on 68Ah aku, mis võiks meie kliimas diislile natuke suurem olla? Käivitusvoolu lisan
hiljem juurde.
Täna käisin ka LeVWFreks Karl-Martini juures. Peale said värsked navi kaardid ja pärast aku mure lahendamist tuleb ka nupust külglibisemis vastase
seadme välja lülitamine. Tulevikus ka tagurduskaamera. Samuti sain selgitust, et salongist tagumise luugi avamise probleemiks on midagi mehhanikas.
Iga kord, kui foorumisse tulen, siis tulevad ka pildid meelda, aga jälle on pime Aga ka need tulevad... ükskord Kui valuvelje alla saab,
siis kohe kindlasti
|
|
|