Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III manuaal 1,6 TDI külm mootor "tõmbleb" (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3149)
Lents
huviline



Registreerunud 09.10.17
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 09.10.17 12:51 Tsiteeri
Octavia III manuaal 1,6 TDI külm mootor "tõmbleb"



Tere,

Mure selles, et hommikuti külm mootor tühikäigul töötades tõmbleb / rappub. Peale 10 min sõitu töötab mootor nii nagu peab.
Olen probleemiga esinduse poole pöördunud aga otsest abi pole saanud. Algul valati kütuselisandit - see ei aidanud. Siis vahetati pihustid - ka see ei aidanud.
Siis hakati rääkima, et tegemist hoopis softiga, mis ei anna algul piisavalt palju kütust peale. Samas mootor hakkas tõmblema peale 3,5 aastat sõitmist ( 73000 km ).
Lisaks öeldi, et umbes 1 inimene kümnest pöördub selle teemaga esinduse poole. Küsimusele, et kas need vähesed kliendid on ka abi saanud, vastust ei tulnud.
Küsin, et kas kellelgi on kokkupuudet sellise probleemiga olnud või oskab keegi öelda, milles tegelikult võib viga olla. Ise kahjuks mootoritest väga palju ei tea aga sisetunne ütleb, et see ÕIGE probleem tuleb esinduses siis välja kui garantii läbi ( detsembris saab autol garantii läbi ).

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 09.10.17 13:30 Tsiteeri


Kui esindus aktsepteerib probleemi olemasolu, siis käi peale ja nõua lahendamist. Sina ju ei pea olema teadlik, mis seda anomaaliat tegelikult põhjustab.
Garantii lõppemist ei tasu oodata - kui lihtsamini ei osata, siis vahetagu mootor välja :)


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.10.17 07:42 Tsiteeri


Käi mõnes teises esinduses, sh Tallinnas on võimalik õnne katsuda Ülemiste Moller Autos. Äkki teatakse miskit rohkem.
Seda ma ei usu, et õige probleem pärast garantii lõppu välja tuleb, v.a. juhul, kui viga on teada, aga ei ole veel piisavalt hull, et vastaks tehase nõuetele garantii alla minekuks. Esindusel lihtsalt viga varjata pole mõtet, see tähendaks neile rahast ilma jäämist.
Seda, et mootori vahetus aitab, ma ka ei usu :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lents
huviline



Registreerunud 09.10.17
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 13.10.17 07:14 Tsiteeri


Auto käis uuesti esinduses. Väidetavalt tehti põhjalik diagnostika ja kõik andmed olevat korras ja esindusest sain vastuse, et kahjuks peame antud teema lukku panema. Hämati taas, et see kõik softis kinni ja teha ei saa midagi.
Olevat nad proovinud ka enda platsil olevaid 1.6 diisleid ja kõigil pidi suuremal või väiksemal määral mootor tõmblema. No mitte ei suuda seda uskuda.
Kui siin foorumis ka kellelgi Octavia III 1,6 diisel siis oleks huvitav teada, kas ka Teie autol hommikuti mootor tõmbleb.
Kindlasti lähen ja proovin õnne ka Möller Autos.
Oskab keegi veel mõnda kohta Tallinnas soovitada kus võidaks antud veale jälile saada. Ärge Kuusakoskit pakkuge:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 13.10.17 07:54 Tsiteeri


Kas 77kW mootor? Mu Rapidil ei tõmble küll miskit. Softi juttu ei ole ka põhjust uskuda. Ise sõitsin umbes 1,5a. originaal softiga ja nüüd varsti olen teist samapalju teise softiga sõitnud ja ei olnud enne ega peale seda mingit anomaaliat mootori töös. Sul ikka miski andur või regulaator jebib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
matu-mees
huviline



Registreerunud 12.02.18
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 12.02.18 08:49 Tsiteeri
sama mure



Mul on VW Touran 2007, 1.9 TDI ja 77 kW, läbisõit 167 000 km (see on õige, sest olen ainus omanik), ning on täpselt sama mure! Külmalt tõmbleb ja jätab vahele (suvaliselt, mitte süstemaatiliselt). Omal on mul diagnostika ja veateatest andis 4 silindri probleem. Sanuti näitavad andmed, et 4 silinder käitub teistega võrreldes erinevalt. Olen vahetanud kütusefiltri, kontrollinud ja seadnud nukkvõlli asendit, pihustite nookureid ja pihustite pistikuid, aga siiani pole midagi aidanud. Nukkvõlli andul oli algul -2,5 KW, aga peaks olema 0,5 KW. Keerasingi siis selliseks nagu vaja, aga siis läks asi natuke kehvemaks ja kasvas ka kütusekulu (natuke). Siis keerasin tagasi -2,0 KW peale ja see on praegu kõige optimaalsem.
Lisaks sai Diislimeister OÜ-s kontrollitud 4 silindri pihusti ja see vahetatud 3 silindri omaga, aga vastus oli, et pihusti on korras ja vahetus kinnitas seda samuti. Pean veel vaatama, et kuidas eelsüüteküünlad käituvad. Mootori küljes kontrollisin seda, aga siis olid kõik ilusti korras. Nüüd püüan need lahti keerata ja kontrollida visuaalselt, ehk panen voolu järele ja vaatan, kas kõik töötavad ühtlaselt ja nii nagu vaja.
Võib olla on süsteemis õhku ja selleks ma panen ajutiselt läbipaistvad voolikud peale ja tagasilaske süsteemi, et näha kas on õhu mulle või mitte.
Oleks hea kui keegi oskab samuti seda teemat kaasa rääkida ja soovitusi anda.
Minu mure on loetav siin (ehk aitab):
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=168058&last_page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 12.02.18 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: matu-mees
Mul on VW Touran 2007, 1.9 TDI ja 77 kW, läbisõit 167 000 km (see on õige, sest olen ainus omanik), ning on täpselt sama mure! Külmalt tõmbleb ja jätab vahele (suvaliselt, mitte süstemaatiliselt). Omal on mul diagnostika ja veateatest andis 4 silindri probleem. Sanuti näitavad andmed, et 4 silinder käitub teistega võrreldes erinevalt. Olen vahetanud kütusefiltri, kontrollinud ja seadnud nukkvõlli asendit, pihustite nookureid ja pihustite pistikuid, aga siiani pole midagi aidanud. Nukkvõlli andul oli algul -2,5 KW, aga peaks olema 0,5 KW. Keerasingi siis selliseks nagu vaja, aga siis läks asi natuke kehvemaks ja kasvas ka kütusekulu (natuke). Siis keerasin tagasi -2,0 KW peale ja see on praegu kõige optimaalsem.
Lisaks sai Diislimeister OÜ-s kontrollitud 4 silindri pihusti ja see vahetatud 3 silindri omaga, aga vastus oli, et pihusti on korras ja vahetus kinnitas seda samuti. Pean veel vaatama, et kuidas eelsüüteküünlad käituvad. Mootori küljes kontrollisin seda, aga siis olid kõik ilusti korras. Nüüd püüan need lahti keerata ja kontrollida visuaalselt, ehk panen voolu järele ja vaatan, kas kõik töötavad ühtlaselt ja nii nagu vaja.
Võib olla on süsteemis õhku ja selleks ma panen ajutiselt läbipaistvad voolikud peale ja tagasilaske süsteemi, et näha kas on õhu mulle või mitte.
Oleks hea kui keegi oskab samuti seda teemat kaasa rääkida ja soovitusi anda.
Minu mure on loetav siin (ehk aitab):
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=168058&last_page=1

Pihusteid ja pistikuid kontrollisid aga survetest ei loe ma mingit infot välja.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
matu-mees
huviline



Registreerunud 12.02.18
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 12.02.18 21:14 Tsiteeri


Firmas Diislimeister OÜ kontrolliti neljas pihustiga, mis oli korras. Siis vahetati kolmas ja neljas omavahel. Surved olevat samuti kontrollitud ja näidata oli jäänud kõigil ühtlaselt 30 peale/kanti. Nukkvõlli olevat korras olnud.
Sellised tööd tehti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]