Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III ja külgtuul (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2275)
hellraiser
huviline



Registreerunud 25.01.13
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 13.06.17 14:09 Tsiteeri
Octavia III ja külgtuul



Kuidas Octavia III omanikud hindavad külgtuule mõju?
Ise olen pikalt sõitnud Octavia II-ga, mis oli tuule suhtes täiesti ükskõikne, kuid III kipub iga kõvema tuuleiili peale reageerima.
Kas ongi nii või oleks vaja millelegi veermikus tähelepanu juhtida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MeelisK
huviline



Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 98

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023

postitati 13.06.17 16:45 Tsiteeri


Pigem oli O II külgtuule suhtes tundlik ja see on nii enda kui ka mitme tuttava tähelepanek antud mudeli suhtes. O III tundub vähem tuiavat kuid pole ka päris vaba hädast. Samas antud probleem võib sõltuda ka vedrustuse jäikuses ja rehvivalikust / profiilist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 13.06.17 17:52 Tsiteeri


Kunagi jäi silma, et Octavia 3 erinevatel varustusastmetel (või oli see mootoritega seotud või mõlemad) on erinev veermik, et lahjematel odavamat tüüpi ja vastupidi. Samuti võis see ka varem nii olla. Ju on põhjus osaliselt siis selleski, miks sama nime kandvad autod samas situatsioonis erinevalt käituvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MeelisK
huviline



Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 98

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023

postitati 13.06.17 20:37 Tsiteeri


O II oli taga sõltumatu vedrustusega ja seda kõik mudelid. Uuel O III-l on lahjema mootoriga nn väändetalaga vedrustus. Minu 1,2 81kw mudelil on selline ja krt tavasõidul pole vist mingit erilist vahet. Remondi korral pukse ainult peotäis vahetada (kui see peaks kedagi huvitama). Aga eks meil Eestis on ikka väga kõvasid sõidumehi kes alla 200kw mootoriga üldse sõita ei suuda ja vedrustuse peenhäälestuse nüanssides oleks ka F1-s liigselt kvalifitseeritud tööjõud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hellraiser
huviline



Registreerunud 25.01.13
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 19.06.17 13:33 Tsiteeri


Enda Octavia II oli küll ses suhtes nagu "tank", et tuul teda ei kõigutanud. Lisaks külgtuulele on minu O III väga tundlik ka pikiroobaste suhtes, tihti "otsib teed" (rehvid ei ole laiad - 205/55/16).
Peab ilmselt laskma igaks-juhuks veermiku üle kontrollida. Oskate soovitada mõistlikku kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fufanu
huviline



Registreerunud 20.11.15
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 20.06.17 08:37 Tsiteeri


Endal kogemus 2013 O3 luukpära ja 2016 scoutiga millega praegu sõidan.

Luukpära puhul tuulise ilmaga sõites oli selline tunne, et kohe olen kraavis sest meeletult mõjutas autot ja auto tõsiselt ujus. Õnneks tuvastati viga milleks oli roolilatt. Vahetati garantii korras ja olukord paranes, kuid nii eelmise luukpära kui ka praeguse scoutiga ei saa kuidagi väita et külgtuul ei mõjuta - mõjutab ikka küll. Puudub küll kogemus eelmise O2ga aga oma eelmistel autodel audi100 91a ja avensis 2008a puhul selline meeletu tundlikkus tuule ja külgtuule suhtes puudusid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]