Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda octavia 2016 udutuled (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3202)
tonurumma
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.17
Postitusi: 2

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia elegance plus 18 132 kw

postitati 05.05.17 07:34 Tsiteeri
Skoda octavia 2016 udutuled



Tere.Selline küsimus kas udutuledele led pirne ka olemas ja kus müüakse.Ehk siis soov et udutuled oleks ka valge valgusega mitte tavalise kollaka värvusega nagu originaalis,tavatuled on bi xenonid.Ja kui keegi teab siis võiks veel infot saada kuidas saab udutulede pirnidele ligi soov ise ära vaheteda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 05.05.17 20:24 Tsiteeri


Kindlasti on,aga adekvaatset valgust andvad LED lambid on siiani ikkagi eraldi oleva toiteplokiga või on lambi taga selline jurakas,et ei mahu tule sisse ära.
Minu mäletamist mööda oli vist H8 või H9,seda saad esindusest ka tel teel küsida.

Siin näiteks valik erinevaid.Nende LEDidega on ka kindel,et hakkab viga näitama.Iga pööre rooliga ja auto ütleb,et parem või vasak udutuli ei tööta.
https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=200216129&initiative_id=AS_20170505111600&SearchText=h8+led

Mina paneks mingi sinakama tooniga Osrami või Philipsi halogeeni.
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/TecDocProduct/265/2233/11947/2103/4189799/s15264212/12v_h8_35w_pgj191


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.17 07:38 Tsiteeri


Mis mõte on valge/sinaka valgusega udutulel? Udus ei näita selline mitte midagi, ülevaatuselt ka läbi ei saa. Lähituledega koos udukaid kasutada ei tohi, nii et nende ühesugune toon ei anna isegi poosetamisel midagi juurde...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 08.05.17 09:26 Tsiteeri


Kas manööverdamisel süttiv "kurvituli" selle autol ei kasuta udutule pirni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxe
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia Monte-Carlo TSI

postitati 08.05.17 15:45 Tsiteeri


Valged udutuled on lubatud, aga ega neist suur kasu ei ole halva nähtavuse korral jah. Ülevaatusel, oleneb inimesest kes kontrollib muidugi, aga hakkavad põrkama siis kui on sinakas varjund tuledel. Üldiselt kui pirn jääb sinna kuni max 5000k siis peaks ok olema. Kurvituledeks käib küll, aga kehva nähtavusega olukarras ei täida oma funktsiooni enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.05.17 19:52 Tsiteeri


Ma pidasin silmas eelkõige legaalseid Osrami või Philipsi jne halogeen lampe,mitte mingit suva sinist vuflit.
Minu teada kasutavad kõik Skodad kurvi tulena udutuld ja sellega seoses ka igal roolikeeralmisel veakood mingi LED asjaga või kui neid kalleimaid Osrameid jne,mis põlevad valgemalt kasutad,siis need põlevad sellege seoses kordades kiiremini läbi.Kui kurvitule funktsiooni pole,siis pole see asi oluline.
Udutulesid võib koos lähituledega kasutada halva nähtavuse korral,aga ainult pimedus ei ole halb nähtavus.Udutulesid võib ka kasutada lähitulede asemel pemdal ajal.;uidugi mõtet seda teha ei leia,sest teele näitavad nad suht olematut valgust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 07:26 Tsiteeri


Kõik skodad siiski ei kasuta kurvitulena udutuld. Superb II-l näiteks asetsevad nad ühes lambis küll, aga kurvi- ja udutule jaoks on eraldi pirnid. Lihtsalt ääremärkus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Ma pidasin silmas eelkõige legaalseid Osrami või Philipsi jne halogeen lampe,mitte mingit suva sinist vuflit.


Vastasin esialgsele küsimusele, vabandust, kui see segaseks jäi. Sooviti ju LED-i selleks, et oleks sama värvi, kui ksenoonlähituli.


Tsitaat:
Algselt postitas: Plinger
Superb II-l näiteks asetsevad nad ühes lambis küll, aga kurvi- ja udutule jaoks on eraldi pirnid.


Ei ole, vähemalt mitte vanemal, pre-FL mudelil. Sisemine pirn on udu- ja kurvitule jaoks, välimine päevatule jaoks. Uuematel paistab seal üks pirn olema piltide järgi, päevatuli neil ju LED-idega põhitule sisse viidud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Plinger
Superb II-l näiteks asetsevad nad ühes lambis küll, aga kurvi- ja udutule jaoks on eraldi pirnid.


Ei ole, vähemalt mitte vanemal, pre-FL mudelil. Sisemine pirn on udu- ja kurvitule jaoks, välimine päevatule jaoks. Uuematel paistab seal üks pirn olema piltide järgi, päevatuli neil ju LED-idega põhitule sisse viidud.


Minu viga, tõepoolest, päevatule funktsioon ununes. Mäletasin, et 2 pirni küll tules oli. Palun kergemat karistust :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.05.17 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Plinger
Tsitaat:
Algselt postitas: Plinger
Superb II-l näiteks asetsevad nad ühes lambis küll, aga kurvi- ja udutule jaoks on eraldi pirnid.


Ei ole, vähemalt mitte vanemal, pre-FL mudelil. Sisemine pirn on udu- ja kurvitule jaoks, välimine päevatule jaoks. Uuematel paistab seal üks pirn olema piltide järgi, päevatuli neil ju LED-idega põhitule sisse viidud.


Minu viga, tõepoolest, päevatule funktsioon ununes. Mäletasin, et 2 pirni küll tules oli. Palun kergemat karistust :P


Jutt käib 2016a Octaviast ja neil ikka vist ainult udutuli ja kurvi tuli ühes kopsikus ja ühe pirniga.
Võib ka olla,et kurvitule funktsiooni pole aktiveeritud,siis on ainult udutuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 09.05.17 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Ma pidasin silmas eelkõige legaalseid Osrami või Philipsi jne halogeen lampe,mitte mingit suva sinist vuflit.
Minu teada kasutavad kõik Skodad kurvi tulena udutuld ja sellega seoses ka igal roolikeeralmisel veakood mingi LED asjaga või kui neid kalleimaid Osrameid jne,mis põlevad valgemalt kasutad,siis need põlevad sellege seoses kordades kiiremini läbi.Kui kurvitule funktsiooni pole,siis pole see asi oluline.
Udutulesid võib koos lähituledega kasutada halva nähtavuse korral,aga ainult pimedus ei ole halb nähtavus.Udutulesid võib ka kasutada lähitulede asemel pemdal ajal.;uidugi mõtet seda teha ei leia,sest teele näitavad nad suht olematut valgust.


Ei teki LED udukate puhul veateadet kui auto õigesti konfitud on:

Fog light LED coding 
(1)-Leuchte12NL LB45-Lasttyp 12 (FOG left inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte13NL RB5-Lasttyp 13 (FOG right inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte8FL LB39-Lasttyp 8 (FOG left outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte9FL RB2-Lasttyp 9 (FOG right outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.05.17 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Ma pidasin silmas eelkõige legaalseid Osrami või Philipsi jne halogeen lampe,mitte mingit suva sinist vuflit.
Minu teada kasutavad kõik Skodad kurvi tulena udutuld ja sellega seoses ka igal roolikeeralmisel veakood mingi LED asjaga või kui neid kalleimaid Osrameid jne,mis põlevad valgemalt kasutad,siis need põlevad sellege seoses kordades kiiremini läbi.Kui kurvitule funktsiooni pole,siis pole see asi oluline.
Udutulesid võib koos lähituledega kasutada halva nähtavuse korral,aga ainult pimedus ei ole halb nähtavus.Udutulesid võib ka kasutada lähitulede asemel pemdal ajal.;uidugi mõtet seda teha ei leia,sest teele näitavad nad suht olematut valgust.


Ei teki LED udukate puhul veateadet kui auto õigesti konfitud on:

Fog light LED coding 
(1)-Leuchte12NL LB45-Lasttyp 12 (FOG left inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte13NL RB5-Lasttyp 13 (FOG right inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte8FL LB39-Lasttyp 8 (FOG left outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte9FL RB2-Lasttyp 9 (FOG right outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul


Lähed esindusse ja ütled,et tehke minu garantiilisele autole selline lahendus?
Või siis lähed kellegi juurde,kes sobrab sinu auto kompus ja siis ühel hetkel avastad,et garantii ei kehtigi enam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 10.05.17 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Ma pidasin silmas eelkõige legaalseid Osrami või Philipsi jne halogeen lampe,mitte mingit suva sinist vuflit.
Minu teada kasutavad kõik Skodad kurvi tulena udutuld ja sellega seoses ka igal roolikeeralmisel veakood mingi LED asjaga või kui neid kalleimaid Osrameid jne,mis põlevad valgemalt kasutad,siis need põlevad sellege seoses kordades kiiremini läbi.Kui kurvitule funktsiooni pole,siis pole see asi oluline.
Udutulesid võib koos lähituledega kasutada halva nähtavuse korral,aga ainult pimedus ei ole halb nähtavus.Udutulesid võib ka kasutada lähitulede asemel pemdal ajal.;uidugi mõtet seda teha ei leia,sest teele näitavad nad suht olematut valgust.


Ei teki LED udukate puhul veateadet kui auto õigesti konfitud on:

Fog light LED coding 
(1)-Leuchte12NL LB45-Lasttyp 12 (FOG left inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte13NL RB5-Lasttyp 13 (FOG right inner) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte8FL LB39-Lasttyp 8 (FOG left outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul
(1)-Leuchte9FL RB2-Lasttyp 9 (FOG right outer) from “10 - allgemeine Scheinwerfer” to  6 – LED Lichtmodul


Lähed esindusse ja ütled,et tehke minu garantiilisele autole selline lahendus?
Või siis lähed kellegi juurde,kes sobrab sinu auto kompus ja siis ühel hetkel avastad,et garantii ei kehtigi enam?


Ja lähedki esindusse, kui mujale minna ei taha ja teevadki sellise lahenduse, kui vaja ja soovi on ja ei ole sellel kompus sobramisel garantiiga midagi pistmist. Sa ei kujuta ettegi kui palju erinevaid konfiguratsioone on sinna võimalik panna ja ledid on täiesti legaalsed asjad, mis ei mõjuta garantiid kohe kuidagi.
Siis kui su autole uus soft peale kirjutatakse, peaks su loogika järgi ka garantii kaduma kuna sa ostsid ta ju teise softiga...
Nendes ajudes on juba paljud asjad "by default" olemas, ainult aktiveerimatta, ja nende aktiveerimine ei ole ei tarkvara muutmine. Kui sa mootorile mingi 3-da osapoole softiga poole võimsusest juurde kruvid ja kepsud kotti lased, siis võid garantiiga hüvasti jätta, aga legaalses softis võimaluste kasutamine ei tee seda mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.17 07:29 Tsiteeri


Oled nõus sellele jutule esinduse nimel allkirja ka andma?

Et kui ma ostan plank masina ja järgmine päev ise oma tarkuse järgi aktiveerin 10k€ eest lisasid või panen mingi ägedama mudeli softi, siis võin endiselt kõige tasuta remonti nõuda ja mingeid probleeme ei teki ka garantiiaja tagumises otsas?

Minu käest on võetud (vajadusel minu vastu kasutamiseks) allkirju, kui ma ei soovi lisatasu eest lisatöid teha. Samuti on küsitud, kas mingi varustus oli autoga ostes kaasas või hiljem paigaldatud, kuna sellest sõltuvalt olevat selle konkreetse tüki garantiitingiumsed erinevad. Kui juhtub kallis viga või mingi vaidlus tekib, küll nad siis oskavad täpselt üles otsida, mis asjad autol algusest peale olid ja mida ei peaks mitte tehase kulul remontima.

Ma olen selle VCDS-iga veidi põhjalikumalt tegelenud ja nähes, kui vigane see soft on, ei julgeks ma garantiilisele autole sellega üldse midagi kirjutada. Mitte sellepärast, et tehas ei oleks midagi ette näinud, vaid sellepärast, et ma ei saa kindel olla, kas arvuti kodeerib ära täpselt selle asja, mis ta väidab tegevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 10.05.17 10:44 Tsiteeri


siin ongi kahte tüüpi inimesi: kes kasutavad ning kes teoretiseerivad, et kurat kõik lõppeb ja skoda plahvatab ja viiakse veel minema ja kuidas ma seda müüma hakkan ning kui politsei tuleb, mis siis veel saab jne

ärge kujutage ette, et siin mingi asja aktiveerimine lõpetab garantii. kui sul on garantiiline auto ja mootor lendab, siis kuidas on seotud ledide aktiveerimine mingi füüsilise asja purunemisega? lasin endal aktiveerida puldist ja salongist tagaluugi sulgemise ning väga uhke lisavarustus. kasulik lausa. mingi aeg hakkas luuk jukerdama- viisin remonti ja tehti korda nagu kord ja kohus. mis sellel vahet on kuidas me asju avame kui luuk on mõeldud töötama ja ühel hetkel enam ei tööta? muidugi on garantiicase ja tehakse korda.

kui allkirja nõuda ja panna inimene vastutama, siis kohkutakse muidugi ära ja ükski täie mõistusega inimene ei võta vastutust. isegi kui selle tõenäosus on üks miljonist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66

Kasutaja on eemal

Auto: Cupra st300 4drive

postitati 10.05.17 11:40 Tsiteeri


Teine näide siin. Pole midagi muudetud ja ikka ei taheta midagi teha. Tagaluuk jäi vahepeal üles tulles ja alla minnes poole peal seisma ja midagi ragistas. Mõnikord läheb kinni ja teeb piiksu justkui jääks midagi vahele. "Üleliigset määret" tuleb juba kaks ja pool aastat välja, vist varsti polegi enam midagi tulla, siis rahu majas,:D
Mingi 4-5 korda näitamas käinud ja iga kord tehakse puhtaks ja öeldakse vaatame mis teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 10.05.17 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Oled nõus sellele jutule esinduse nimel allkirja ka andma?

Et kui ma ostan plank masina ja järgmine päev ise oma tarkuse järgi aktiveerin 10k€ eest lisasid või panen mingi ägedama mudeli softi, siis võin endiselt kõige tasuta remonti nõuda ja mingeid probleeme ei teki ka garantiiaja tagumises otsas?

Minu käest on võetud (vajadusel minu vastu kasutamiseks) allkirju, kui ma ei soovi lisatasu eest lisatöid teha. Samuti on küsitud, kas mingi varustus oli autoga ostes kaasas või hiljem paigaldatud, kuna sellest sõltuvalt olevat selle konkreetse tüki garantiitingiumsed erinevad. Kui juhtub kallis viga või mingi vaidlus tekib, küll nad siis oskavad täpselt üles otsida, mis asjad autol algusest peale olid ja mida ei peaks mitte tehase kulul remontima.

Ma olen selle VCDS-iga veidi põhjalikumalt tegelenud ja nähes, kui vigane see soft on, ei julgeks ma garantiilisele autole sellega üldse midagi kirjutada. Mitte sellepärast, et tehas ei oleks midagi ette näinud, vaid sellepärast, et ma ei saa kindel olla, kas arvuti kodeerib ära täpselt selle asja, mis ta väidab tegevat.


plangule masinale ei õnnestu eriti palju ka juurde panna... need ajud on pisut teised, see ei olnudki point. Sa said valesti aru, ma pidasin silmas just seda et lähedki esindusse ja lased neil seda teha mitte ei tee ise.:)
Ja väita et ei tee, ei tasu, teevad ikka, võin oma kogemustest kinnitada.:D Ja mitte ühes vaid mitmes esinduses käidud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 10.05.17 21:07 Tsiteeri


Octavia III on llihtsa ajuga seal saab vist jah linnukestega asja muuta.Sellepärast on ka võimalik et saab esinduses midagi muuta.Vaatades eeskirjutaja autode loetelu siis seal kõik peale viimase on suhteliselt vanad autod ja nende puhul on linnukeste panemine veel asjakohane.Tehas teeb ka endast oleneva et see linnukeste tegemine raskemaks teha.Enda Fabial lasin vahetada tulede lüliti et hakkaks tööle nn tunnelituled ja esimese hooga tuli miljon viga,mitte tuled ei hakanud põlema.Selleks et asi hakkaks toimima tuli sobivale autole juhe sappa lükata ja selle asja kodeering maha kirjutada ja minu autole see sisse toksida pärast.Asi hakkas tööle aga... valgusanduril on kolm tundlikkuse astet ja mul oli see kõige tundlikm,selle muutmise kohta me ei leidnud ei tehase arvutis ei vcds kaabliga.Koos selle valgusanduriga aktiveerus ka vihmasensor,mis tegi iga tilga peale kolm tsüklit.Selle murega esinduse elektrikut enam tüütama ei läinud ,proovis üks kaablikutt kelle igapäeva autod on Supeb II ja Passat B7 ja kolmveerand tunni tulemus oli see et ta suutis kolme korra asemel nad kuus korda käima panna.Kuna tal sellise autoga kokkupuude puudus siis ta alguses ka arvas et mis siis teha on see ju easy money.Lõppes asi sellega et ta tunnistas et selle kaabliga vähemalt veel midagi asjalikku ta korda saata ei suuda ja see aeg mille ta kulutas on tema kooliraha.Tehas ikkagi üritab teha et igaüks ikka ei saaks nende linnukestega hakkama vaid ostaks asjad nende käest.Niiet kui on olemas elektrik kes viitsib nende kodeeringute otsimisega tegeleda siis on kõik võimalik aga niisama ilma rahata need asjad seina peal ei ripu.Uuel Superbil puudub ka võimalus deaktiveerida päevasõidu tuled raadio menüüst,selleks peab esindus nõutama selle kodeeringu tehasest ja põhjendama miks seda vaja on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rain
siin ongi kahte tüüpi inimesi: kes kasutavad ning kes teoretiseerivad,


Ma pakun kolmanda tüübi veel - need, kes on võib-olla midagi kasutanud või kuskilt lugenud ja siis julgustavad teisi kõike järgi proovima. Aga nendega on see häda, et võimalikud kahjud (isegi kui tekkimise tõenäosus on 1:100000) jäävad proovija kanda ja sellest oleks ju viisakas inimest informeerida. Oma autosid progege palju tahate, vastutusvõimelised teenused, kes vajadusel võtavad äpardumise riski enda kanda, on ka väga teretulnud nähtused.

Tsitaat:
Algselt postitas: rain
ärge kujutage ette, et siin mingi asja aktiveerimine lõpetab garantii. kui sul on garantiiline auto ja mootor lendab, siis kuidas on seotud ledide aktiveerimine mingi


Ega siis mootori laiali lendamine pole ainuke asi, millega garantiisse minna. Kui pärast tulede vahetamist näiteks kojamehed jamavad ja esinduses pakutakse prooviks 500€ eest uus aju osta, siis on ju sama nutune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 11.05.17 11:08 Tsiteeri


Just nimelt on tänapäeva autos väga imelikke seoseid,mille peale nagu tavaline loogilislt mõtlev inimene ei tule.Milline võiks olla seos tulede lülitli ja käigukangi asendi anduril,pealtnäha seos nagu puuduks.Aga see on ainult pealtnäha,peale teise tulede lüliti ja 10cm juhtme mis autol oli puudu asja füüsiliseks toimimiseks,ühendamistja õigesse kohta linnukese tegemist kadus ära käigukangi P asend,kessy läks lolliks ja miskid jamad olid veel ja asi ei hakanud ka toimima.Tuli linnuke maha võtta ja kopeerida teise auto pealt kodeering mis on miskine pikk numbrite joru, see minu autol ära muutaja alles siis hakkas asi tööle.Ja huvitav on asja juures see koos selle kodeeringu muutumisega tekkis raadio menüüsse vihmasensori seadistus aga ei tulnud valgusanduri seadistust mida me ei leidnud ka hiljem ei odise ei vcds-iga otsides.Tollel hetkel kui ma asjaga tegelesin oli mul priipääs mõlema programmi juurda aga tänasel päeval ma enam sellist avantüüri ette ei võtaks,valiks mõne vanema auto või ostan auto mulle meeldivate asjadega mida ma ka lähiajal tegema hakkan.Ma olen kohanud ka mahapõlenud keskelektriplokki mis oli autol mida oli led pirnidega tuunitud ja peremeest päästsid vältimatudest väljaminekutest ainult väga head suhted otsustajatega ja käsk kogu tuuning ära koristada.Lõpuks iga mees teab mida ta oma asjade ja rahaga teeb see ei ole mitte kellegi teise asi,ainult kui midagi juhtub pole mõted silmad vees ja nina tatis ringi joosta vaid tuleb mehe moodi oma arved kinni taguda,nii lihtne see ongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.1% - SQL: 23.9%]