Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: superb 3u originaal xenonid (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2833)
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.17 10:26 Tsiteeri
superb 3u originaal xenonid



on kellegil pakkuda originaal ballaste Skoda Superb 3U-e. ( arvatavalt on ballastid eemaldatud ja luupidesse pandud halogeenid - kellegil tuleb sõrmed lühemaks teha). Igaks juhuks võiks keegi täpselt öelda kus need ballastid asuma peaks ( minu arusaamist mööda kusagil tule küljes ja peaks vist visuaalselt näha olema ilma laternat eemaldamata). Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.04.17 19:03 Tsiteeri


Ma panin ühele veokale hiina ballastid.Asi sai teostatud nii,et lõikasin ühel nö asendus kiti xenon lambil juhtme tagant ja lasin sinna otsa originaal D2S lambi pistiku.Elektrik arvas,et ei hakka toimima,aga hakkas ja toimib juba pikka ega igati hästi.
Teema oli seda teha selleks,et Volvo veokale sai seda ballalsti ainult OEM osana esindusest ja hind oli 780€+km.Vuhvel ballastid maksid 20€ pluss lamp,mile juhe käiku läks, 5€.
Ma olen neid asju mitukümmend tükki ostnud www.maroli.ee lehelt.Julgen soovitada,kõik vigased asjad on ilma probleemideta ära vahetatud.
Aga kui sul on halogeenid sinna pandud,siis äkki on ka tuled vahetatud?halogeen ei sobi D2S peasse isegi väga suure tahtmise korral :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.17 06:31 Tsiteeri


No ei peagi olema originaalid ( võimalusel ja hinna sobivusel lihtsalt eelistaksin neid). Pigem on tähtis, et ajuga koostöö toimiks ja saaks paigutada samuti nagu originaalid. Mul xenonitega pole kokkupuude olnud ja nüüdki pigem pealesunnitud tegevus. Nagu ma aru saan siis tegelikult saab Hinnast ka koopiaid milledel ei pea midagi ringi tegema ( isegi on töökindlus ja tarne aeg).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.17 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Aga kui sul on halogeenid sinna pandud,siis äkki on ka tuled vahetatud?halogeen ei sobi D2S peasse isegi väga suure tahtmise korral :D


Vat kellegi tahtmine on seega veelgi suurem olnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.04.17 11:01 Tsiteeri


Miks sa nii arvad? Kas siis kõik muu vajalik, näiteks automaatsed kõrguse regulaatorid on olemas ja toimivad? Kas pirn ei istu kuidagi pesas ja D2S sobib sinna asemele?
Luup ei ole mingi näitaja, halogeentulesid on ka luupidega väga paljudel, sh Superbil.
ebayst esimene ettejuhtuv näide:
http://www.ebay.com/itm/Skoda-Superb-3U-Halogenscheinwerfer-Scheinwerfer-Links-Hella-RHD-Rechtslenker/162451165297


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.17 13:32 Tsiteeri


füüsiliselt on olemas nii pesurid kui ka mootorid tule liigutamiseks - kumbki ei toimi. Miks ma arvan,et valed lambid ? - kuna on konkreetselt näha et pesa on xenoni oma aga sinna on asemele pandud halogeen ja kinnitused on traatidega kinni tõmmatud. Mis seal täpsemalt tehtud on siis seda ütleb varsti spetsialist - mina teen eeltööd kuna kavatsen siiski xenonid tagasi saada ja rahastan ju mina seda projekti.. Ehk siis - kuna praegu on selge,et tuli on õige aga vale pirn ( eks ka pistikuid näpitud) ja arvatavasti ka ballaste enam pole kuna visuaalselt ma neid ei näe. Mis seal veel lisaks viga võib olla....seda ma ei tea. Ma näiteks ei tea ka seda,et kas aju regullib kõrgused puhtalt taseme järgi lülitit vajutades või siiski on olemas ka mingi seos valgusti endaga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.04.17 15:02 Tsiteeri


No siis peab sul seal kogu elekter ka nagu pudru ja kapsad olema,kui need halogeenid OEM xenon tuledes sees.
Siin valik OEM asendus ballaste http://maroli.ee/tootekategooria/oemhid/
eks neid ole mujal ka saada,aga mina olen temaga asju ajanud ja siiani kõik toimib.
Aga on sul neid veel kuhugi panna ka ehk kas seal on veel ka kaabeldust alles,mis xenonile toite toob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.17 13:21 Tsiteeri


igaks üheks küsin,et äkki leidub tallinna mõni normaalse hinnaga asjalik autoelektrik kes siis vajadusel mul asjad üle vaatab ja korda teeb ( seda muidugi juhul kui mu enda remondime asja sellest ei saa...täna- homme selgub)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 12.04.17 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renzo
olla....seda ma ei tea. Ma näiteks ei tea ka seda,et kas aju regullib kõrgused puhtalt taseme järgi lülitit vajutades või siiski on olemas ka mingi seos valgusti endaga


Ma ei saa sellest lausesosast "taseme järgi lülitit vajutades" aru. Mootorid võivad ka halogeentulel olla, siis on salongis nupp, millest saad kõrguse valida. Xenoniga variandil salongis mingit lülitit ei ole, siis on automaatregulaatorid, mis arvestavad vedrustuse asendit (andurid sildade küljes) ning sellest lähtuvalt reguleerivad tuld üles või alla. Tulega on seos nii palju, et käivitumisel kerib korraks kõige alumisse asendisse, et see tuvastada ning hilisem regulatsioon toimub selle alumise asendi suhtes.

Lisaks sellele on xenonid ja halogeenid erineva võimsusega, mistõttu lihtsalt neid omavahel vahetades kipub armatuuris põlema jääma see indikaator, mis näitab pirni läbipõlemis (kui tal selline on). Ning halogeeni aju külge xenonite ühendamine mõnel on hästi läinud, aga teisel mitte nii väga, kuna xenon tarbib käivitumisel korraks väga palju voolu ja sellega võib miskit läbi lasta hoolimata sellest, et pärastine pidev vool on tal väiksem, kui halogeenil.

Äkki on hoopis nii, et tuled puruks sõidetud ja siis on algselt halogeenidega autole vägistatud xenoni lambi korpused ja elektrit pole üldse näpitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.17 10:51 Tsiteeri


nii - veelkord kordan. Autol on siiski originaalis lähituled Xenonid kuna pole kõrguse regulaatorit salongis jne. Ka praegu on xenoni luubid kuhu on halogeen ise sisse topitud ( eks ole pistikud ringi tehtud ning arvatavasti pole ka ballaste enam alles - ringitegemise põhjust ei tea aga võiski olla seotud ballastidega nt.). Antud olukord on ka selline,et kõrguse regullimine ei toimi - loogika ütleb,et kui otsest seost lampidega ei ole siis mittetöötamise põhjust praegu ei tea. Tulepesurid ka ei toimi aga see võib olla lihtsalt pumba viga vms. Nagu ma aru saan siis ongi 2 võimalust - kas taastada originaal või siis minna halogeenide teed mis siis tähendab luubi vahetust ( kui see reaalselt võimalik on) ning lisaks vaja kõrguse automaatika siiski korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.04.17 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renzo
nii - veelkord kordan. Autol on siiski originaalis lähituled Xenonid kuna pole kõrguse regulaatorit salongis jne. Ka praegu on xenoni luubid kuhu on halogeen ise sisse topitud ( eks ole pistikud ringi tehtud ning arvatavasti pole ka ballaste enam alles - ringitegemise põhjust ei tea aga võiski olla seotud ballastidega nt.). Antud olukord on ka selline,et kõrguse regullimine ei toimi - loogika ütleb,et kui otsest seost lampidega ei ole siis mittetöötamise põhjust praegu ei tea. Tulepesurid ka ei toimi aga see võib olla lihtsalt pumba viga vms. Nagu ma aru saan siis ongi 2 võimalust - kas taastada originaal või siis minna halogeenide teed mis siis tähendab luubi vahetust ( kui see reaalselt võimalik on) ning lisaks vaja kõrguse automaatika siiski korda saada.


Pistikud ei saa olla xenon-halogeen ümber tehtud vaid peavad olema uued juhtmed veetud,sest xenonil on kõrgepinge kaabel ballasti ja pirni vahel.Siis peab sul olema ära retsitud ballasti toite pistik,et saada kätte 12v ,mis halogeenile veetud on.
Mis sul tule markeeringus kirjas on,kas seal ka ikka xenon on?Ma ikka ei kujuta ette kuidas H7 saab mahtuda xenoni peasse ja veel ka näidata valgust?????Seal peab sel juhul vist plekikääridega midagi pirnil enne ära lõikama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.17 13:47 Tsiteeri


No loogiline ta ju ongi,et toide võetud ikka kaablist mis algselt ballastidesse pidi minema ( ehk siis sinna uus pistik). Ja oluline pole üldse tule markeering antud juhul vaid luup ise millel on xenoni pesa ja seal sees pasib halogeen. Tegelikult pole üldse oluline,et miks ja kuidas vaid mind siiski huvitas rohkem asjatundjate arvamus,et mida teha. Eelkoige huvitas mind see,et kas tulede kõrguse automaatne seadistamise mittetoimimine võib olla seotud sellega,et ballastid puuduvad ja otse lambid või see ei tohiks mingit rolli mängida ( olemas ju ka luupidega halogeenid sellele autole).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.04.17 20:17 Tsiteeri


Kes seda teab, mille mitte toimimisest see tulede retsimine alguse saanud,aga nüüd on sul valikutes aunult kogu süsteemi taastamine ,mis täiesti mittetoimimise korral on ilmselt kallis.Sõita samamoodi edasi või osta uued halogeenidele mõeldud tuled.
Kas sul on selline tuli?Siis siin näha kus ballast peaks asuma

http://666kb.com/i/bslo4znb4r0poxgtv.jpg

http://666kb.com/i/bslo5tpc1ktwgy5bn.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.04.17 20:28 Tsiteeri


Muidugi xenon on ainult lähituli,aga kaugtuli peabki seal halogeen olema.Oled ikka mõlemat kontrollinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.17 08:46 Tsiteeri


Niih- nüüdseks xenonid sees, ballastid paigas ja juhtmestik korrastatud - toimib :). Nüüd veel vaja vahetada1 andur ( selle tõttu ei toimugi regullimine arvatavalt) ja pump ning ongi asi korras ;-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.04.17 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: renzo
Ja oluline pole üldse tule markeering antud juhul vaid luup ise millel on xenoni pesa


Tule markeering on oluline, kuna isetehtud jama pimestab vastutulijaid ja on seetõttu liiklusohtlik. Pirni pesad on ka selleks erinevad tehtud, et ei saaks sellist "pole oluline" käkerdust teha. Aga eks see tehakse üv punktis või pimedamal ajal ka sinivalges autos selgeks, kas on kõik korras või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.17 22:15 Tsiteeri


tule markeering pole oluline - oluline on,et tuledega poleks manipuleeritud ja vastaksid tehniliselt markeeringule....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 27.04.17 10:06 Tsiteeri


Tule markeering on oluline - auto küljes tohivad olla ainult sellised tuled, mida tehas on ette näinud ja kogu ülejäänud auto sellega vastavaks ehitanud (nt automaatse kõrguseregulaatori ja pesurid külge pannud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.4% - SQL: 32.6%]