Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Arvamused Octavia II RS TDI kohta (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3645)
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.01.07 08:36 Tsiteeri
Arvamused Octavia II RS TDI kohta



Tere

Mida arvate RS mudelist? Mis on üldse Octavia plussid/miinused?
Plaan on teemas mainitud mudel osta.

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 05.01.07 09:07 Tsiteeri


Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.01.07 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.


Tänud vastuse eest. Huvitabki eelkõige see vastupidavuse poole. TDI tahan võtta kuna sõidan palju ja hoolduses mulle ei meeldi käia (mittekorralistel siis).
Midagi leidsin ka siit: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=66#pid2818 - TDI kiideti :), kiire käiguvahetus (eriti alguse 2 käiku) on võimsa TDi miinus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 05.01.07 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Octavia plussid on see, et ta on auto nagu üks auto olema peab. Ei ole kuskilt kinni hakata, et midagi esile tõsta. Kui siis aiult nii palju, et bensuluugi konstruktsioon on jube keeruliselt tehtud ja nõuab seega hoolt, muidu võid bensujaamas hätta jääda.

Muidugi RS-i puhul on võimalik esile tõsta mootor.

Auto endal üle 2 aasta vana ja ikka nagu uus. Ei mingit probleemi. Noh vara kah veel natuke.


Tänud vastuse eest. Huvitabki eelkõige see vastupidavuse poole. TDI tahan võtta kuna sõidan palju ja hoolduses mulle ei meeldi käia (mittekorralistel siis).
Midagi leidsin ka siit: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=66#pid2818 - TDI kiideti :), kiire käiguvahetus (eriti alguse 2 käiku) on võimsa TDi miinus

Käiguvahetusega on tegelt nii, et pisut siduri libistamise harjutamist ning saab selle 1. käigu kasutamise vast äragi jätta. Teoreetiliselt :)

Ma siin ise olen vahel punnitanud teist käiku libistades vaikselt ntx Järvevana teel "ummikus" nälkjatempos liikuda. Kui tervislik see sidurile on, vot seda ei tea, pigem mitte kõikseparem, kuid sõitmahakkamine on teostatav. Pisut rohkem gaasi ärasõitmisel anda ning natsa rahulikumalt sidurit üles ning saab normaalselt minema küll. Ainus, mis siis peab meeles püsima on see, et roolis olles ära ei unustaks, et 1. asemel 2. käik sees on, sest harjumuspärase kohaltminekuprotseduuri korral virutab mootori ilmselt pauguga seisma. Seda diiselmootoriga "paugutamist" saavad kogeda vististi kõik need, kes pole harjunud VAG-grupi 1,9 TDI ja 2,0 TDI-dega (kombinatsioonis manuaalkastiga) sõitma. Diiselmootoreid laiemalt ma ei tunne ning ei tea, kas ka teistel mudelitel seesugust mootori käitumismalli esineb.

TDI RS-i mootoril on ilmselt väge hirmsasti ning sellega pole 2. käiguga sujuv sõitmahakkamine ilmselt probleem. A ma pole proovind, ei tea lubada.

Octavia II-st laiemalt rääkides võin tõesti wigry sõnu kinnitada, et massin kestab kenasti (mul küll pisut peale poole aasta võrra uuem, kui wigry oma, kes meie foorumlastest kõige esimesena omale OII sai). 42 tuhat muretut kilomeetrit on seljataga ning tuleviku osas on kõhutunne sama hea, kui senise pooleteiseaastase kasutamise järgselt.

Sul veab, et praegusel hetkel on sul valikuvõimalusi rohkem ning sa saad kaaluda lisaks tavalisele RS-ile (bensukale) ka diiselmootoriga lugu. Meil need viimatimainitud võimalused puudusid oma auto ostmise aegu :cool:

Ahjaa - ma võibolla törtsu tume, a tahtsin täpsustada seda, mida mõtlesid selle "mittekorralistes hooldustes" käimise all? Mulle teadaolevalt käivad pea eranditult kõik OII omanikud vähemalt kuni garantiiaja lõpuni vaid korraliselt autot ette näitamas, vahet siss pole, kas disla- või bensutarbija autol aiste vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.01.07 13:10 Tsiteeri


Mittekorralised - pidasin silmas seda, et kas tahab laguneda ehk peal korraliste hoolduse tuleb hoolduses palju käia :)

Tsitaat:

Käiguvahetusega on tegelt nii, et pisut siduri libistamise harjutamist ning saab selle 1. käigu kasutamise vast äragi jätta.

RS puhul ma arvan, et see on välistatud 100%. Kuna mul hetkel on võimsam diisel (peaks nagu olema 132kw), siis sidurile nii suur võimsus ei meeldi (väljendus hiljuti siduri vahetamises).
Aga heameel on kuulda, et peab kenasti vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 05.01.07 13:31 Tsiteeri


octavia 2 suurim mittekorraline jupp, mis vahetada tuleb on kulunud sidur.
võimsa tdi-ga siduri libistamine on pisut kulukas tegevus - ei soovita :)

minu oct2 tdi2.0 on 1 aasta ja 1 kuu vana 44 000 odomeetril.
surnud on siiani:
puldi patarei, parempoolse küljepeegli soojendus, 1 korra raadio (seda viga siing kirjeldatud), õlikorgi tihend, sigaretisüütaja juhe lahti tulnud, pagassi plastiku kinnitus kronsteine 2, vasaku küljepeegli suunatuli valgus vett täis.
hetkel jukerdab vasak kaugtuli, kord põleb, kord mitte.

selle papi eest, mis maksan on ikka mõnus tramm see oct2.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 05.01.07 22:13 Tsiteeri


51000 ees 1 aasta ja 7 kuud
ainus erakorraline asi oli peegli suunatule LED.
imeliselt armas "traktor".
ainus millest puudust vahel tunnen, on automaatkast. ning +4cm kõrgust (olen suur metsas käija).

libistamise kohta ytlen aga, et 10km/h saab sõita 1. käiguga nii et yhtegi pedaali ei vajuta (piduril jalg valmis muidugi).
320 NM siiski ja 800 p/min pole mingi mure


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.3% - SQL: 41.7%]