Mihkel.L
huviline
Registreerunud 10.04.14
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS TSI , 2011
|
postitati 17.04.18 10:23
|
|
|
Mis mudel/tootja see on?
Näeb päris soliidne välja, ei pane tähelegi, et tegemist pole originaaliga.
Jookseb normaalse kiirusega? St ei lag'i jne.
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 17.04.18 10:30
|
|
|
Täpset mudelit ei oska öelda, aga tellisin selle autonavi.ee´st. Külmaga on ta alguses natuke aeglane aga muidu on ta suht kiire. Sellel isegi
tagurdus kaamera tugi olemas.
|
|
|
Mihkel.L
huviline
Registreerunud 10.04.14
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS TSI , 2011
|
postitati 19.04.18 09:09
|
|
|
Tänud.
Kuidas raadio toimib väljaspool linna?
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 19.04.18 12:07
|
|
|
Raadio toimib samamoodi nagu enne. Pole arusaanud et levi halvem oleks
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 20.08.18 18:36
|
|
|
Vaatasin, et number 41 kaitse väljavõetud, raamatus kirjas, et number 41 on tagaklaasipuhasti. Lükkasin siis kangi rõõmsalt edasi, et nüüd kojamees ei
tööta aga ikka töötab. Kas tagaklaasipuhasti all on midagi muud mõeldud või see on mingi muu numbri all?
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 21.08.18 04:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A.Haasma
Vaatasin, et number 41 kaitse väljavõetud, raamatus kirjas, et number 41 on tagaklaasipuhasti. Lükkasin siis kangi rõõmsalt edasi, et nüüd kojamees ei
tööta aga ikka töötab. Kas tagaklaasipuhasti all on midagi muud mõeldud või see on mingi muu numbri all? |
Erinevatel aastakäikudel (ja ka mootoritüüpidel) võib olla kaitsmete asukoht erinev. Kust sa täpselt vaatasid, et number 41 tagaklaasipuhasti on?
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 21.08.18 16:44
|
|
|
Seda ma vaatasin ikka Owner´s manualist, mis kaasa tuli.
|
|
|
kristjant
huviline
Registreerunud 11.10.17
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.18 22:01
|
|
|
Märgatud eile Kadaka tee / Tammsaare tee ristmikul
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1,6 MPI
|
postitati 06.12.18 08:27
|
|
|
Pirnid loksuvad pesas. Tavaliselt VAG numbrituled ei pea vastu meie kliimas.
90 000km hoolduses hammasrihma ei vahetatud?
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 06.12.18 12:01
|
|
|
90 000km pealt hammasrihma vahetatud pole, ei tea kas neil mingi oma hooldusraamat mille järgi vaatavad?
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1,6 MPI
|
postitati 06.12.18 13:27
|
|
|
Alates 2011a võeti seisukoht 120 000km, et näidata olematuid hoolduskulusid.
Tegelikult on see mootor vanakooli värk ja varasemalt oli 90 000km või 4a.
Peale esmast vahetust saad 60 000km.
Ise lasin 96 000 pealt ära vahetada.
Koos kõigi vidinatega läks ~800€ Tartu Skodas.
|
|
|
MeelisK
huviline
Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 99
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023
|
postitati 26.02.19 05:53
|
|
|
On mitmel korral olnud selline asi, et pirnil niit katki ja annab/ei anna ühendust. Võtad pirni pesast välja, annad talle kerge nipsu ja niit kukub
ära. Seega paneks uue pini ja vahetuse ajal vaataks pirnipesa üle. Esimestel udukatel kus päevasõidu tuli sees hakkas neil pirnipesa kalama. Aitas
pirni vahetus, klemmide puhastus ja pingutus. Klemmide kontaktpinnad said kaetud spets määrdega mis ei lase tekkida sädelust. Peale seda rohkem
probleeme ei mäleta.
Skodal ei ole piduritule/pargi pirn mitte 21/5 vaid 21/4 W. Iseenesest pole võimalik valet pirni panna, kuid usu inimesse, saab ikka😁 ja
on pandud.
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 26.02.19 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MeelisK
On mitmel korral olnud selline asi, et pirnil niit katki ja annab/ei anna ühendust. Võtad pirni pesast välja, annad talle kerge nipsu ja niit kukub
ära. Seega paneks uue pini ja vahetuse ajal vaataks pirnipesa üle. Esimestel udukatel kus päevasõidu tuli sees hakkas neil pirnipesa kalama. Aitas
pirni vahetus, klemmide puhastus ja pingutus. Klemmide kontaktpinnad said kaetud spets määrdega mis ei lase tekkida sädelust. Peale seda rohkem
probleeme ei mäleta.
Skodal ei ole piduritule/pargi pirn mitte 21/5 vaid 21/4 W. Iseenesest pole võimalik valet pirni panna, kuid usu inimesse, saab ikka😁 ja
on pandud. |
Aga seekord ei saanud pirni viga olla, kuna terve kolmas pidurituli oli põhimõtteliselt pime. Vaevalt, et kõik korraga.
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 22.03.19 19:46
|
|
|
Täna sai 120000km hooldus ära tehtud. Läbisõit hetkel 112700km. Üldiselt kõik korras. Soovitati tagasillal midagi ära vahetada-ootame hinna pakkumist
ja peegliküljest üks suunatule pirn ära kustunud.
|
|
|
A.Haasma
huviline
Registreerunud 01.09.16
Postitusi: 12
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi 1.6MPI 2011
|
postitati 22.03.19 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
Alates 2011a võeti seisukoht 120 000km, et näidata olematuid hoolduskulusid.
Tegelikult on see mootor vanakooli värk ja varasemalt oli 90 000km või 4a.
Peale esmast vahetust saad 60 000km.
Ise lasin 96 000 pealt ära vahetada.
Koos kõigi vidinatega läks ~800€ Tartu Skodas. |
Küsisin rihma kohta- Õ–eldi et 180 000km või 5 aastat. Ütles veel, et uuematel skodalel pidi olema 200 000km peal rihma vaatamine silmaga. Otseselt ei
öeldud veel, et peab vahetama. Eks lükkub vahetus suve peale. Ennem vaja tagusilda natuke korda teha.
|
|
|