Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Rehvid-head ja vead. (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 12703)
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 13.10.17 17:00 Tsiteeri


Minul olid need Hankookid kahetonnise 4x4 Insignia all ja väga rahul. Liigse müra üle kurta ei saa, eks naastud ongi mürarikkamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 16.10.17 06:34 Tsiteeri


Kummad siis, RS või RS+?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 16.10.17 10:00 Tsiteeri


Kaks talve ,kui neid viimaseid talveks nimetada on Hankook RS all olnud ,umbes 20000 km ja puudu on kaks naastu pidamist on olnud igasugustes oludes piisavalt.Mürataseme kohalt sõna ei võta kuna rehvi profiil on55 mis juba mõikab ja autoks on BMW kus eriti aru eisaa kas all on talve või suverehv.Üldiselt üllatasid nad positiivselt ,hinna ja kvaliteedi suhe on hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 16.10.17 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MeelisK
rstdi - Hankooki naastud on päris kobedad. Kaks talve sõidetud nelikveolise Octaviaga ja midagi halba öelda ei saa. Müra osas ka päris head, mitte eriti lärmakad. Tegelikult peaks seda mustrit olema kahte varianti RS ja RS+. Viimasel peaks naaste rohkem olema.


Tänud ma siis proovin ära ja vaatan, mis varianti müüakse seal täpsemalt.
Testis olid vist 170tk neid seal rehvi kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 24.10.17 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: MeelisK
rstdi - Hankooki naastud on päris kobedad. Kaks talve sõidetud nelikveolise Octaviaga ja midagi halba öelda ei saa. Müra osas ka päris head, mitte eriti lärmakad. Tegelikult peaks seda mustrit olema kahte varianti RS ja RS+. Viimasel peaks naaste rohkem olema.


Tänud ma siis proovin ära ja vaatan, mis varianti müüakse seal täpsemalt.
Testis olid vist 170tk neid seal rehvi kohta.


Ma panin siis eile Hankookid halla ja ma peaks ütlema, et üllatavalt vaiksed. Vaatame kuidas talve üle elavad ning siis saab kogemusi jagada. Kuid selle raha eest julgeks soovitada küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 394

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 27.10.17 11:31 Tsiteeri


Niipalju omast kogemusest, et praegu kasutusel olevad Dunlop IceTouch naastrehvid on talvistes tingimustes head küll aga niipea, kui asfalt on paljas, "mölisevad" ikka üpris omajagu. Ju kolmnurga-laadse kujuga naelad on siis peasüüdlased. Kui kerge kiht lund/jääd on aga tee peal, siis on juba üsna talutavalt ok.
Kuna olid saada suht soodsa hinnaga, siis eks see sai argumendiks enne eelmist talve, miks sai ostetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 28.10.17 07:45 Tsiteeri


Fabia all on Bridgestone WS80 lamell vaiksem kui suvekas :D ja pidamine on super, just eriti paksus lõrtsis.
Tütre autol on all Hankooki nael ja see on lumisel teel selgelt kehvema pidamisega ja palju lärmakam.Tütrel raksem ja suurem Hundai i40,mis peaks lumes eelise andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MeelisK
huviline



Registreerunud 19.07.13
Postitusi: 98

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2,0 masuudipress 2023

postitati 28.10.17 09:24 Tsiteeri


WS 80 tundub olevat korralik põhjamaa lamell, seega peaks hea lumes kulgeja olema. Enda masinale läks teist talve alla Sava Eskimo ICE, mis viimases Tehnikamaailma testis oli teisel kohal. Goodyeari lamell oli kolmas, ei tea kas emafirma tõstab nüüd kvaliteeti või laseb Saval "uut" segu kasutada. (GY peaks Sava omanik olema).:D
Eelmise talve kokkuvõttes oli lamell õige valik, vaikne ja mugav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 28.10.17 10:12 Tsiteeri


Lamell ongi vaiksem kui suverehv, pehmem rehv on ikka vaiksem. Kevadise rehvivahetuse järel läheb mul ikka ca 2 nädalat, enne kui kõrv uue müratasemega harjub. dB erinevusele aitab muidugi omaltpoolt kaasa ka suverehvi suurem laius ja +2" tulenevast mõõdust madalam profiil. Aga talveks GY Ultra Grip lamelli julgen soovitada küll, peab ja kõrv puhkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 30.10.17 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Lamell ongi vaiksem kui suverehv, pehmem rehv on ikka vaiksem. Kevadise rehvivahetuse järel läheb mul ikka ca 2 nädalat, enne kui kõrv uue müratasemega harjub. dB erinevusele aitab muidugi omaltpoolt kaasa ka suverehvi suurem laius ja +2" tulenevast mõõdust madalam profiil. Aga talveks GY Ultra Grip lamelli julgen soovitada küll, peab ja kõrv puhkab.


See võib nii olla,et suvekad on lärmakamad,aga on ka vaikse müratasemega suvekaid.Üldiselt uutel autodel on tehasest all olevad suvekad väga tihti lärmakad.
Minu mõlemal Škodal ja kahjuks ka Mersul on nii sattunud.Scoudil olid Michelin Primacy 3(talutav,kuid mitte vaikne),Fabial on mingid Bridgestoned ja Mersul on Contid.Contid on kõige jõhkramad müratekitajad,lausa 73db.Vaikne rehv peaks olema müratasemega mitte üle 68db ,sellistega on ka suvel igati ok sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 31.10.17 07:05 Tsiteeri


Talverehvi puhul sõltub müratase ka rehvi vanusest, suvekate puhul mitte nii väga. Oma eelmised talvekad andsin ära just sellepärast, et olid täiesti jäigad, kuigi mustrit veel 7mm ja naeladki kõik alles. Aga tunne oli, nagu sõidaks hammasrataste peal. Asemele sain soodsalt väga vähe kasutatud lamellid, mis eelmine talv olid üsna ok, aga nüüd jauravad selgelt rohkem, kui madala müratasemega odavad suvekad, eriti kurvides. Arvata on, et selline asi ei mõju ka pidamisele hästi ja sellistest tulemustest, mis uute rehvide testid ajakirjades näitavad, võib paari aasta möödudes vaid und näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 31.10.17 09:25 Tsiteeri


Eks see müra tuleneb paljudest teguritest - segu pehmus/jäikus, rehvi profiili kõrgus, rehvi laius, muster ehk lamellide kuju jne. Kuid segu jäikus peaks päris olulist rolli mängima, jäik asi ei veere pehmelt. Aga eks on lärmakamaid ja vaiksemaid. Ise olen valides üritanud leida kompromissi pidamise ja lärmakuse vahel ning püüdnud piirduda ka Urmase mainitud 68dB piiriga, siis on tõesti nauditav vaikus.
Accordil olid mul all ühe tootja rehvid, nii suvel kui talvel. Tootjaks GY ja suvel Efficientgrip Perfomance ning talvel Ultra Grip Ice 2 lamellid. Samas mõõdus nii laiuselt kui profiililt ja tehaseandmed lubavad mõlemale 67dB või siis suvekale 68dB. Tea kas nüüd oligi suvekal 1dB rohkem, aga kõrvaga oli vahe siiski olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 31.10.17 09:45 Tsiteeri


Need db on tegelikult ainult pool tõde. Oluline on see millist heli need rehvid tekitavad. Näiteks ulguv heli (mida tekitavad paljud laia mustrivahega naastrehvid) võib olla oluliselt häirivam kui sama helivaljuduse juures ühtlane rehvist tulev müdin.
Väga suurt rolli mängib ka rehvi vanus. Just tegin katse ühe auto peal. Rehvi tootja ja mudel ja kõik andmed on samad. Esisilda läksid 2012 aastal toodetud uued kasutamata müüja laos seisnud rehvid, tagasilda 2016 aastal toodetud uued kasutamata rehvid. Sõites on kuulda väga tugevat müra esisillast, samas tagasilda ei ole peaaegu üldse kuulda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 31.10.17 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Talverehvi puhul sõltub müratase ka rehvi vanusest, suvekate puhul mitte nii väga. Oma eelmised talvekad andsin ära just sellepärast, et olid täiesti jäigad, kuigi mustrit veel 7mm ja naeladki kõik alles. Aga tunne oli, nagu sõidaks hammasrataste peal. Asemele sain soodsalt väga vähe kasutatud lamellid, mis eelmine talv olid üsna ok, aga nüüd jauravad selgelt rohkem, kui madala müratasemega odavad suvekad, eriti kurvides. Arvata on, et selline asi ei mõju ka pidamisele hästi ja sellistest tulemustest, mis uute rehvide testid ajakirjades näitavad, võib paari aasta möödudes vaid und näha.


Ma olen viimased 10a ainult lamelle kasutanud ja kõik lamellid muutuvad kulumispiirile lähenedes lärmakamaks,kui uuena.See ei olene isegi vanusest,sest sõidan üldiselt kahe talvega need ära ja kui kevadel-suve algul veel nö viimast võtan,siis uluvad nad päris ebameeldivalt.Muidugi pole neil pidamist soojaga üldse ja kipuvad vilistama,nagu vanades ameerika filmides.
Kunagi ammu olen ka selle naelte vanaks jäämise üle elanud,kui 5-ndat talve Gislaved NordFrost 2 rehve alla pannes olid kõik naelad sees ja mustrit 8mm,kuid puudus pidamine ja olid kõvad sõita ning ulgusid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 31.10.17 14:47 Tsiteeri


Eks mida rohkem karkassi poole jõuad, seda kõvemaks see segu läheb. Muidu oleks need lamellid seal suht lödid.
Tegin just aega parajaks oodates klienditeeninduse järjekorras ja näppu sattus oktoobri TM, kus värske talverehvide test. Seal siis mõõdetud ka dB, pole muidugi aimu mis kiirusel ja teekattel seda tehti, vaatasin ainult tulemusi. Vaikseim lamell 63,3dB ja vaikseim nael 69,9dB. Olid vist vastavalt GY ja Gislaved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EETAKAL
klubiliige



Registreerunud 13.03.19
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 02.04.19 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: p6der
Olen siiani sõitnud vaheldumisi Good Yeari ja Bridgestone naastudega. Nüüd viimased poolteist talve olen sõitnud soodsama brändi Hankook'ga ja mina keskmise sõitjana ei sa öelda midagi halba selle rehvi kohta.


Tütre Hunday i40 all on ka Hankooki naelad ja tunduvad täitsa head.Tuttav pani oma kaubikule hankooki C lamellid alla ja need on tema jutu järgi liiga libedad isegi märjal asfaldil.Võimalik,et C rehv ei pea tühjalt sõites piisavalt,sest ta veab kaupa nii 20-30 kg korraga.


Mul jällegi Hankookiga halvem kogemus, sest müratase oli tunduvalt suurem ja koheselt märgatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
den123
huviline



Registreerunud 28.11.18
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 21.06.20 16:07 Tsiteeri


Maybe tyres were old (tyre manufacturer date, here you can find example: https://rehvid123.ee/ee/kasulik-informatsioon/rehvide-kohta/rehvide-tootmiskuupaev/).

Hankook tyres are very good (like Premium segment) and now they are installed on some new Bmw and Mercedes by default.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.0% - SQL: 47.0%]