Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Salong ei lähe soojaks (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3281)
SuperbPraha
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 15:13 Tsiteeri
Salong ei lähe soojaks



Tere, mure nimelt selline, et salongi ei puhu sooja. Külma mootoriga puhub ilusti sooja ja kui auto saavutab 90 kraadi ning pöörded maha lasta siis hakkab puhuma jahedat õhku. Kui siis taas ajada pöörded üles siis puhub taas sooja. Salongiradikast kostub sellist kahtlast sulinat/mulinat kui pöörded kõrgel. Termostaat ja paisupaagi kork said vahetatud kuid see ei andnud tulemust. Oskab keegi mingit lahendust pakkuda? Tegu siis 2.0 TD 103kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 15:28 Tsiteeri


Pakuks, et veepumba laba(d) on ära murdunud ja kui süsteem suurele ringile läheb, siis ei jaksa piisavalt vedeliku ringi ajada. Või on süsteemi õhk sisse pääsenud näiteks lekkiva salongiradika tõttu ja see takistab korraliku ringlust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SuperbPraha
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 15:59 Tsiteeri


Lekkiv salongradikas ei saa ilmselt probleem olla, kuna sellisel juhul peaks ka kaduma tosooli aga see on normis. Kas võib olla probleemiks mingi temperatuuri andur mis paneb villast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.01.17 20:49 Tsiteeri


Oli mul äsja sama häda ühe Volvoga,aga käitus täpselt samuti.Vigaseks osutus soojenduse kraan,mis ei lasknud madalatel pööretel vedelikku läbi ja ahi hakkas külma puhuma.Pärast vahetust selgus,et mingi kummitihend elas seal sees oma elu ja segas vedeliku voolu,kui surve väike.Ja täpselt samuti oli mootori soojendes kõik ok ja kui temp üleval,siis hakkas jaurama.Vahetasime ka veepumba,aga sellel tegelikult viga ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SuperbPraha
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 20:56 Tsiteeri


Kuramus, aga huvitav kas ja kus see kraan paikneb skodal. Võib olla pole neil üldse sellist vidinat. Peab uurima edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.01.17 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SuperbPraha
Kuramus, aga huvitav kas ja kus see kraan paikneb skodal. Võib olla pole neil üldse sellist vidinat. Peab uurima edasi.


Ei oska öelda,aga ilmselt kuskil ahju läheduses tavaliselt see asub ,enamusel autodest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.01.17 08:23 Tsiteeri


lahe, peaks oma trabantidele ka kraanid vahele panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 10.01.17 21:47 Tsiteeri


Soovitan julgelt CO2 tester paisupaagile peale visata.

Lõhnab kaane/kaanetihendi järgi.
Hommikuti surve sees paisupaagis?


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SuperbPraha
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 12.01.17 07:29 Tsiteeri


Hommikul on paagis rõhk olemas. Ku co2 tosooliga koos oleks peaks ta mul ilmselt keema ka minema aga temperatuur on 90. Kas võib olla kala ka kuskil elektroonikas? Diagnostika näitas mulle veaks kliima surveandurit, kas see võib mõjutada soojendust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 12.01.17 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SuperbPraha
Hommikul on paagis rõhk olemas. Ku co2 tosooliga koos oleks peaks ta mul ilmselt keema ka minema aga temperatuur on 90. Kas võib olla kala ka kuskil elektroonikas? Diagnostika näitas mulle veaks kliima surveandurit, kas see võib mõjutada soojendust?


Ma saan aru, et proovid viga leida ükskõik mujalt, peaasi, et poleks kaanetihend või mõni muu osa mootori juurest, kuid ära otsi tonti sealt, kus seda pole.

Minul on juba teine masin millel on kaanetihend ära ja täpselt samad sümptomid, mis esimesel. Pikalt ühtlaselt sõites on soe, mahakeeratas ja ebaühtlasem tee ning soe kohe kadunud. Hommikuti surve paagis ja töösooja mootoriga korki maha keerates hakkab elu pihta, st. kuuled kuidas voolikutes õhk mulisema hakkab. Esimesel nüüd peale kaane remonti eelnimetatud sümptomid kadusid ja sooja tuleb igast asendist.

Minul on töö juures CO2 tester olemas ja isegi täna sama veakirjeldusega autole diagnoosisin kaane või selle tihendi, kui vedelik kollaseks värvus.
https://s24.postimg.org/qxvac6oh1/co2.jpg


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]