Lehekülgi: 1 2 |
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 05.10.17 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Kasti puhul on huvitav see, et pärast adaptsioonide nullimist toimetab paar päeva normaalselt ja siis "õpib" taas lollitama. |
Ma sõidan üldiselt suht rahulikult ning selliseid eelpookirjeldatud anomaaliaid väga ei esine. Samas mingit analoogiat võib küll tunnetada...
Lasin omal ka esimese hoolduse käigus adaptsioonid nullida - ning mõned päevad oli tõepoolest väga pehme see sõit ja käiguvahetus. Nüüd jällegi minul
ta kipub aeglaselt kiirendades käike justkui keeergelt-kergelt vibreerides vahetama. Justkui nagu jõudu oleks vähe ja sõidaks liiga madala käiguga
(mida esineb manuaalkastiga auto sõites).
Ei tea, Laagri esindusest küsisin et kas kast on tehtud paremaks võrreldes varasemate mudelitega - aga väga soravat vastust ei saanud. Minu küsimise
peale ütles ka et mehhatroonika plokke nad on ikka garantiiga vahetanud küll.
Küttekulu aga on mul üpris sarnane tehase andmetele ning muid kriginaid-kraginaid pole ka eriliselt täheldanud.
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 05.10.17 13:43
|
|
|
Tsitaat: |
Nüüd jällegi minul ta kipub aeglaselt kiirendades käike justkui keeergelt-kergelt vibreerides vahetama. Justkui nagu jõudu oleks vähe ja sõidaks liiga
madala käiguga (mida esineb manuaalkastiga auto sõites) |
Mul sama teema, auto algusest peale. Mingitel hetkedel teeb täpselt sama asja - justkui libistaks sidurit. Mootor 1.4 TSI. Seega sellest vist lahti ei
saagi...
Foori tagant ilma jõnksuta mineku vastu aitab väga sujuv sõit või siis S/S välja lülitada.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 05.10.17 20:27
|
|
|
Siduri libisemist esineb minulgi teatud hetkedel. Kütusekulu praegu linnas alla 7L/100km naljalt ei saa, sedagi ECO reÅžiimis ja väga ühtlase sõiduga.
Ilmselt on see seotud esisillaga mis on paigast ja ootab uusi pukse.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 06.10.17 16:36
|
|
|
Oli küll väiksem vend aga peale 8000 km läbimist hakkas teiselt kolmandale vahetades ka libistama.Peale tarkvara vahetust probleem kadus.Kiirendamisel
vibratsioonid ei ole normaalne nähtus,tuleks garantiisse virisema minna,lõhnab siduri vahetuse järgi.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 08.10.17 08:44
|
|
|
Mis S/S puutub siis oli ka minu Scout täpselt sama käitumisega ja ma lülitasin selle S/S kogu aeg välja.See pauk kohalt minnes tekib sellest,et auto
ei hoia mootori väljasuretades käiku sees ja sidur on lahutatud.Kui rahulikult minema hakkad on asi normaalne,aga kui veidigi agressiivsemalt stardid
käib see kolakas.Samas Fabial pole see asi ka bensu mootoriga oluliselt parem.
Mersul on S/S väga mugav,sest käik on sees ja strateri rakendudes,hakkab auto kohe liikuma ning kõik toimub väga sujuvalt.See lahendus välistab need
rapsimised.Mersul on muidugi ka teine starter S/S jaoks.
Gaasipedaali reageerimise häda on vist pea igal tänapäeva diislil.Ehk esimene ots on justkui tühi?See oli nii mul 2007 Volvol ja on ka 2017
Mersul.Sellega harjub ära ja väike edasi tagasi liigutamine(lased sutsu tagasi ja siis uuesti) aitab kiiremini pöördesse minna.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 16.10.17 18:17
|
|
|
Nonii, puksid said garantiikorras vahetatud. Esmamulje positiivne, klobinaid sildadest enam kuulda pole - auto on vaikne nii nagu olema peab. Taaskord
tänusõnad Laagri teenindusele ja loodetavasti rohkem väljaspool korralisi hoolduseid külastama ei pea.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 21.10.17 15:09
|
|
|
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 29.11.17 10:19
|
|
|
Tekkis mõte paigaldada autole Webasto Thermo Top Evo 4, kas kellelgi on nimetatud soojendiga kogemust? Jutt on, et kuni 2L mootoritega autole - müüjad
samas väidavad, et jääb jänni... Autot saunaks kütta ei taha, eesmärk lihtsalt soojema mootori ja salongiga sõitu alustada ning akende
kraapismisvajadust vähendada. Teine küsimus on kuidas ta akule mõjub kui hommikused/õhtused sõidud on 15km/per ots (40 minutit ummikutega)?
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 29.11.17 11:23
|
|
|
Kui võtad liiga lahja, siis aja ning kütusekulu ilmselt on lõpuks sama või isegi kehvem, kui kohe veidike kangem mudel võtta. Siinkohal tundub
mõistlik pigem üle- kui alaforsseerimine. Kui ikka mitmed müüjad ja/või praktikud kinnitavad et jääb lahjaks, siis vast tasuks ikka teiste vigadest
õppida
Mul oli omal (aga kahjuks pead ei anna, kas t4 või t5) 114kw bensiin honda crv-l. Üldjuhul mingi vaikimisiprogramm on neil 20min soojendust (puldist
1x nupuvajutusega). Üldjuhul mulle sellest alati ka piisas, kui oli tegemist -10C ja rohkem, siis lasin ca 30-40min sooja.
Selline 20 min tegelt juba sulatas aknad ja tegi salongi ka kergelt soojaks, nii et peale 5-7min sõitmist oli auto täiesti norm.temperatuuridel.
Ütlevad et nii kaua kui ajaliselt webastot kasutad siis vähemalt sama kaua peaks autoga sõitma.
Kui sul on võimalus kodus auto pistikusse visata, siis võiks soovitada ka autole automaatset akulaadijat, see aitab tagada et akuga ei tekiks
üllatusi.
Aga eelsoojendussüsteemid on ikka üleprahi asjad!
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 29.11.17 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rraivo
Kui võtad liiga lahja, siis aja ning kütusekulu ilmselt on lõpuks sama või isegi kehvem, kui kohe veidike kangem mudel võtta. Siinkohal tundub
mõistlik pigem üle- kui alaforsseerimine. Kui ikka mitmed müüjad ja/või praktikud kinnitavad et jääb lahjaks, siis vast tasuks ikka teiste vigadest
õppida
Mul oli omal (aga kahjuks pead ei anna, kas t4 või t5) 114kw bensiin honda crv-l. Üldjuhul mingi vaikimisiprogramm on neil 20min soojendust (puldist
1x nupuvajutusega). Üldjuhul mulle sellest alati ka piisas, kui oli tegemist -10C ja rohkem, siis lasin ca 30-40min sooja.
Selline 20 min tegelt juba sulatas aknad ja tegi salongi ka kergelt soojaks, nii et peale 5-7min sõitmist oli auto täiesti norm.temperatuuridel.
Ütlevad et nii kaua kui ajaliselt webastot kasutad siis vähemalt sama kaua peaks autoga sõitma.
Kui sul on võimalus kodus auto pistikusse visata, siis võiks soovitada ka autole automaatset akulaadijat, see aitab tagada et akuga ei tekiks
üllatusi.
Aga eelsoojendussüsteemid on ikka üleprahi asjad! |
Seda, et müüjad kinnitavad ma ei kahtlegi, saab ju rohkem raha küsida
Reaalseid numbreid vaadates on Evo 5 ainult 20% võimekam ja seda täisvõimsusel. Kütust kulutab samas 26% rohkem. Pigem uuringi kas siinsetel on
kellelgi endal kogemust.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 02.12.17 09:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Tekkis mõte paigaldada autole Webasto Thermo Top Evo 4, kas kellelgi on nimetatud soojendiga kogemust? Jutt on, et kuni 2L mootoritega autole - müüjad
samas väidavad, et jääb jänni... Autot saunaks kütta ei taha, eesmärk lihtsalt soojema mootori ja salongiga sõitu alustada ning akende
kraapismisvajadust vähendada. Teine küsimus on kuidas ta akule mõjub kui hommikused/õhtused sõidud on 15km/per ots (40 minutit ummikutega)?
|
Palju see kõik maksma läheb? Ma oleks saanud need seadmed nö KGK hulgi hinnaga osta,aga ka siis ei tekkinud huvi.Või siis huvi läks ära olesk täpsem
öelda.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 11.12.17 11:28
|
|
|
Talvel ilmub sulaga kõntsakihi alt nii mõndagi huvitavat - murult koerte väljaheited ja stangelt...
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 15.12.17 08:15
|
|
|
Auto on liikunud uutele jahimaadele, teema võib kinni panna/kustutada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |