Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1,6 bens 55kw 1999a 1silinder ei tööta (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2039)
tollboy
huviline



Registreerunud 28.11.16
Postitusi: 2

Asukoht: Tallinn,Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 1999

postitati 28.11.16 09:49 Tsiteeri
Octavia 1,6 bens 55kw 1999a 1silinder ei tööta



Pöörduksin murega teie poole. Nimelt autol kadus üks silindritest (süütejagajast kolmas) tagant ära. Rumala peaga arvasin ,et ehk süüteküünal sai otsa. Läksin poodi ja ostsin uued. Panin peale ja miskit ei muutunud. Siis lolli peaga taas poodi ja kõik uued süütejuhtmed kuid taas mitte mingisugust tulemust.Kõikidest piibuotstest ja küünaldest ilus säde nagu olema peab. Nädalavahetusel kiskusin pihustid pealt maha ning käivitamisel tuli kõigist pihustitest korralikult kütust.
Nüüd mõistus otsas ja meel päris nukker, kuna igapäevaselt on vaja Tallinnas tööl käia ning vahemaa 80km.:( Äkki saab keegi nõu või jõuga aidata ?
58581601


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 28.11.16 14:28 Tsiteeri


Kas nüüd just rumala peaga need detailid vahetatud sai, on iseküsimus. Vähemalt hunnik küsimusi sai vastused ja ega uued küünlad/juhtmed kindlasti kahjuks ei tule... Kas üldse ei tööta või jätab vahele, või teeb mingit imelikku häält? Suitseb? Peksab sisselaskesse tagasi? Äkki mõni klapp irvakil? Klapivedrud kõik terved? Mingisugused sümptomid peaksid ikka olema. Diagnostika kuskil esinduses/töökojas asjalike meestega annaks ehk lahenduse. Praegu nagu huupi pakkuda ei oska...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tollboy
huviline



Registreerunud 28.11.16
Postitusi: 2

Asukoht: Tallinn,Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 1999

postitati 28.11.16 17:11 Tsiteeri


Algselt tundus ,et tühikäigul ei ole ühte silindrit töös. Nüüd teravama kõrvaga kuulates tundub ,et vahest teeb tööd vahest mitte. Küünalt täna maha kruttides avastasin ta tahmasena aga tööd tegeva. Kuna sellel mootoril juba tänapäevasem süsteem ja klapid otse hüdrotõukurite otsas. Autol kogu aeg olnud tõepoolest ka klapiklõbin, kuid selline kerge. Nüüd viimastel nädalatel on see klõbin natukene suuremaks läinud. Mootoril muidu jõud olemas (niipalju kui teda 55kw 310000km sõitnud masinal olla saab ) :cool:
Hetkel taas mõistus otsas ja tekib küsimus ,et kas hüdrotõukur võib olla kinni jäänud ? See seletaks klõbina ja ühe silindri mittetöötamise ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 28.11.16 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tollboy
Algselt tundus ,et tühikäigul ei ole ühte silindrit töös. Nüüd teravama kõrvaga kuulates tundub ,et vahest teeb tööd vahest mitte. Küünalt täna maha kruttides avastasin ta tahmasena aga tööd tegeva. Kuna sellel mootoril juba tänapäevasem süsteem ja klapid otse hüdrotõukurite otsas. Autol kogu aeg olnud tõepoolest ka klapiklõbin, kuid selline kerge. Nüüd viimastel nädalatel on see klõbin natukene suuremaks läinud. Mootoril muidu jõud olemas (niipalju kui teda 55kw 310000km sõitnud masinal olla saab ) :cool:
Hetkel taas mõistus otsas ja tekib küsimus ,et kas hüdrotõukur võib olla kinni jäänud ? See seletaks klõbina ja ühe silindri mittetöötamise ?


sisselaskeklapi vea tõttu detoneeruks ülespoole ja seda on hästi kuulda. kui väljalaskeklapp lahti, siis jookseb kõik sumpsi, mida kahtlustaks.

mõõda surveastmed ära ning vastus olemas. kui rõhk kõvasti väiksem, siis polegi midagi rohkem teha ja nagunii pead kaane maha võtma ja uurima, milles viga. 300k+ sõitnud autol oleks nagunii mõtet tõukurid vahetada ja sääre tihendid ka kui juba lahti koukima hakkad.

arutlen kõva häälega ja teoorias toimib :D
teine võimalu on, et võta kordamööda 1 ja 2 küünlalt juhe maha ja proovi käivitada. saad kõige paremini aru töötavast või mittetöötavast silidnrist nii tühikäigul kui ka mõningase pöördega. kahe silindriga on mootor ikka korralik kohviveski ja kui võtab kolmanda taha, saad sellest kohe aru...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]