Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: ESC erinevad maha võtmise võimalused (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2088)
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 09.11.16 22:12 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66....Natuke häirib,et külglibisemise vastast "abilist" välja ei saa lülitada,oleks "sihipärast" kasutust veel rohkem.
Täna sai käidud Tallinnast Otepääle ja tagasi ,sõites rohkem ...


Saab ja kuidas veel. Nii Golf/passat kui skoda mudelitel ;)


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 10.11.16 01:00 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Jah, kui VCDS käepärast siis pole probleemi: http://youtu.be/7lUtH012kec


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 10.11.16 09:11 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Jah, kui VCDS käepärast siis pole probleemi: http://youtu.be/7lUtH012kec



Oled testinud ka, et on siis täiesti maas? Ma olen ikka korduvalt suutnud auto nii kinni puua, et gaas põhjas, aga masin sisuliselt seisab.
Golf R on see võimalus standardis olemas, aga noh pole neid R kuskilt võtta, millega testida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.11.16 09:57 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66....Natuke häirib,et külglibisemise vastast "abilist" välja ei saa lülitada,oleks "sihipärast" kasutust veel rohkem.
Täna sai käidud Tallinnast Otepääle ja tagasi ,sõites rohkem ...


Saab ja kuidas veel. Nii Golf/passat kui skoda mudelitel ;)


Ma pidasin silmas,et nupust välja lülitada ei saa.Kõik muud lahendused ei ole lahendused,sest seda ei saa ju kohe teha vaid ...
Või siis saab,kui nii ütled?Äkki õpetead meile ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.11.16 10:07 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: taneltag
Olles sõitnud nii 135 kw diisel octavia Scout'iga, kui 206 kw isikliku autoga (Leon cupra), siis julgen väita, et 206 kw bensukas on igast asendist dünaamilisem, kui 135 kw diisel ning lõppkiirusest ja kiiresti sõitmise fun'ist rääkimata. Aga talvel muidugi 4x4 autol omad eelised, selle vastu ei saa ;)


Ma pidasin silmas,et 135kw diislil ka jagub dünaamikat,mitte et nad võrdsed oleks.
Samas ega tajutav vahe nüüd nii suur ei tundu,kui numbritest arvata võiks,sest väändemoment on 135kw-ga 380Nm ja 206kw-ga 350Nm.Algab see mõlemal mootoril 1700-1750 pöörde juurest.Bensukaga saad lihtsalt suurematel pööretel jõudu enam ära kasutada,kui diislil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 10.11.16 10:48 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66....Natuke häirib,et külglibisemise vastast "abilist" välja ei saa lülitada,oleks "sihipärast" kasutust veel rohkem.
Täna sai käidud Tallinnast Otepääle ja tagasi ,sõites rohkem ...


Saab ja kuidas veel. Nii Golf/passat kui skoda mudelitel ;)


Ma pidasin silmas,et nupust välja lülitada ei saa.Kõik muud lahendused ei ole lahendused,sest seda ei saa ju kohe teha vaid ...
Või siis saab,kui nii ütled?Äkki õpetead meile ka?


Saab tekitada menüüsse vastavad valikud:

ESC ON/ASR Off/ESC OFF
ESC ON/ESC SPORT / ESC OFF

Kui huvi, siis kontakt lehe allosas. ;)


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 10.11.16 13:06 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Aga see lahendus on ikkagi raadios ,jumal teab mis seal parasjagu ees on kui tuleb isu talda anda.Ikka nupust oleks vaja ,kellel see aega seal raadios tuhnida kui kiireks läheb.Need autod millel elementaarraadiod pel neil see nupp olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 10.11.16 13:23 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Jah, kui VCDS käepärast siis pole probleemi: http://youtu.be/7lUtH012kec



Oled testinud ka, et on siis täiesti maas? Ma olen ikka korduvalt suutnud auto nii kinni puua, et gaas põhjas, aga masin sisuliselt seisab.
Golf R on see võimalus standardis olemas, aga noh pole neid R kuskilt võtta, millega testida.


Pole enda auto peal veel testinud aga ei näe põhjust kahelda miks ei peaks olema muidu kaotaks ringiprogemine ju mõtte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 10.11.16 13:26 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66....Natuke häirib,et külglibisemise vastast "abilist" välja ei saa lülitada,oleks "sihipärast" kasutust veel rohkem.
Täna sai käidud Tallinnast Otepääle ja tagasi ,sõites rohkem ...


Saab ja kuidas veel. Nii Golf/passat kui skoda mudelitel ;)


Ma pidasin silmas,et nupust välja lülitada ei saa.Kõik muud lahendused ei ole lahendused,sest seda ei saa ju kohe teha vaid ...
Või siis saab,kui nii ütled?Äkki õpetead meile ka?


VCDS kaudu käibki ju sellesama nupu tööpõhimõtete muutmine, videos ju puust ja punaseks tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 10.11.16 13:30 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
Aga see lahendus on ikkagi raadios ,jumal teab mis seal parasjagu ees on kui tuleb isu talda anda.Ikka nupust oleks vaja ,kellel see aega seal raadios tuhnida kui kiireks läheb.Need autod millel elementaarraadiod pel neil see nupp olemas.


Raadioga pole siin mingit pistmist, peale/maha käib ikka nupu kaudu, lihtsalt kui tehase poolt on seadistatud, et nuppu 3s all hoides läheb ECS sport režiimi siis saab seda nii muuta, et võetakse täielikult maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 10.11.16 16:31 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
Aga see lahendus on ikkagi raadios ,jumal teab mis seal parasjagu ees on kui tuleb isu talda anda.Ikka nupust oleks vaja ,kellel see aega seal raadios tuhnida kui kiireks läheb.Need autod millel elementaarraadiod pel neil see nupp olemas.


Raadioga pole siin mingit pistmist, peale/maha käib ikka nupu kaudu, lihtsalt kui tehase poolt on seadistatud, et nuppu 3s all hoides läheb ECS sport režiimi siis saab seda nii muuta, et võetakse täielikult maha.


osadel poistel pole seda nuppu salongis (minul näiteks), mida vajutada või all hoida. ja teenindus isegi ei anna võimalust seda paigaldada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 10.11.16 16:58 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: rain
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
Aga see lahendus on ikkagi raadios ,jumal teab mis seal parasjagu ees on kui tuleb isu talda anda.Ikka nupust oleks vaja ,kellel see aega seal raadios tuhnida kui kiireks läheb.Need autod millel elementaarraadiod pel neil see nupp olemas.


Raadioga pole siin mingit pistmist, peale/maha käib ikka nupu kaudu, lihtsalt kui tehase poolt on seadistatud, et nuppu 3s all hoides läheb ECS sport režiimi siis saab seda nii muuta, et võetakse täielikult maha.


osadel poistel pole seda nuppu salongis (minul näiteks), mida vajutada või all hoida. ja teenindus isegi ei anna võimalust seda paigaldada...


Jutt puudutaski neid mudeleid millel on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 10.11.16 17:55 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Küll võib pikalt jahuda ühe asja üle. :)

On nupp - Vajuta nuppu võta ESC maha.
Pole nuppu - Võta menüüst ESC maha.

Pole nuppu, paigalda nupp ja vea juhe. - Kui saab.
St. et nuppude paneelil on ruumi. Ehk siis on hetkekonfiguratsiooni nuppude+ESC nupuvalik olemas.


Kas nüüd on kõigil selge? :)


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.11.16 21:10 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Minu autol on nuppude paneelil küll 2 vaba kohta,kuid sinna ei saa midagi lisada,sest pole olemas eraldi lüliteid vaid on võimalus terve rivi uus panna.Ehk ühe lüliti lisamiseks pead ostma terve uue lülitite paneeli,kus siis on need kaks lisalülitit või ka olenevalt autost rohkem.
Uurisin seda asja,kui lisa kaugtulesid paigaldasin.Mingit suvalist lülitit sinna ise pookida ei tahaks ja panin tulede jaoks mujale silma alt peidetuna ,sest seda nii kui nii kasutad väga harva..
Uus rivi oli üsna kopsaka hinnaga,ikka mitmest sajast käis jutt.See siis esinduses nii,aga kuna auto veel garantiiline,siis kedagi suvalist ei soovi sinna kallale lasta.
Minu autol on olemas ASRoff nupp käigukangi juures ja menüüst saab valida ka ESC sport,aga see on tunde järgi sama,kui vajutada lihtsalt ASR off.
Mina saan enda autoga väikesel kiirusel libedal kannakat(ilma kässarita) teha ja natuke veel hullata ,aga seda saab ainult kohapealt täiega startides.Kui aga natukenegi olen otse liikunud,siis ESC rakendub ja enam külge ette ei saa,isegi siis kui põhjagaasiga lasta.Mingid rattad on elektoonika poolt ikka eri kiirusega liikuvad ja ilmselt plokib ära.
ESC ja ASR võiks koos täitsa maha saada,oleks toredust rohkem,aga esindus seda ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 10.11.16 22:30 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Seepärast ka kirjutasin, et kui vastav nupuvalik olemas.
Esindus ei teegi paljusid asju, ei peagi tegema. Tundub ka, et katkiseid kaitsmeid ei vaheta välja, kuid see on teine teema.

Reaalselt on see võimalik ja nupp konsoolis teeb täpselt sama töö, mis valik raadios.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 10.11.16 22:50 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



EL on otsustanud ,et 2.0 mootor on hallile massile liiga võimas ning seda tuleb piirata ,et skoda omanikud end sodiks ei sõidaks .
Oleme ausad ,skoda ei ole ju auto millega kiirendust,või talve nautida.(kuigi ta kõige kehvem siiski pole)
Skoda sihtgrupp on ikkagi "vaesele linnakehvikule" ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 11.11.16 07:18 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Minu autol on nuppude paneelil küll 2 vaba kohta,kuid sinna ei saa midagi lisada,sest pole olemas eraldi lüliteid vaid on võimalus terve rivi uus panna.Ehk ühe lüliti lisamiseks pead ostma terve uue lülitite paneeli,kus siis on need kaks lisalülitit või ka olenevalt autost rohkem.
Uurisin seda asja,kui lisa kaugtulesid paigaldasin.Mingit suvalist lülitit sinna ise pookida ei tahaks ja panin tulede jaoks mujale silma alt peidetuna ,sest seda nii kui nii kasutad väga harva..
Uus rivi oli üsna kopsaka hinnaga,ikka mitmest sajast käis jutt.See siis esinduses nii,aga kuna auto veel garantiiline,siis kedagi suvalist ei soovi sinna kallale lasta.
Minu autol on olemas ASRoff nupp käigukangi juures ja menüüst saab valida ka ESC sport,aga see on tunde järgi sama,kui vajutada lihtsalt ASR off.
Mina saan enda autoga väikesel kiirusel libedal kannakat(ilma kässarita) teha ja natuke veel hullata ,aga seda saab ainult kohapealt täiega startides.Kui aga natukenegi olen otse liikunud,siis ESC rakendub ja enam külge ette ei saa,isegi siis kui põhjagaasiga lasta.Mingid rattad on elektoonika poolt ikka eri kiirusega liikuvad ja ilmselt plokib ära.
ESC ja ASR võiks koos täitsa maha saada,oleks toredust rohkem,aga esindus seda ei tee.


Ee, proovi "ASRoff" nuppu nüüd >3s all hoida, vaata mis ESC sulle selle peale konsoolis ütleb.. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 11.11.16 10:00 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
EL on otsustanud ,et 2.0 mootor on hallile massile liiga võimas ning seda tuleb piirata ,et skoda omanikud end sodiks ei sõidaks .
Oleme ausad ,skoda ei ole ju auto millega kiirendust,või talve nautida.(kuigi ta kõige kehvem siiski pole)
Skoda sihtgrupp on ikkagi "vaesele linnakehvikule" ;)


Vaidlen kõva häälega vastu :cool:
Mina just naudin oma "vaese linnakehviku väikese kubatuuriga" autoga supermõnusat kiirendust ja talveolusid. :D
Soovitan kõigile valida rahuliku sõidu auto Škoda!


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 11.11.16 12:35 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Minu autol on nuppude paneelil küll 2 vaba kohta,kuid sinna ei saa midagi lisada,sest pole olemas eraldi lüliteid vaid on võimalus terve rivi uus panna.Ehk ühe lüliti lisamiseks pead ostma terve uue lülitite paneeli,kus siis on need kaks lisalülitit või ka olenevalt autost rohkem.
Uurisin seda asja,kui lisa kaugtulesid paigaldasin.Mingit suvalist lülitit sinna ise pookida ei tahaks ja panin tulede jaoks mujale silma alt peidetuna ,sest seda nii kui nii kasutad väga harva..
Uus rivi oli üsna kopsaka hinnaga,ikka mitmest sajast käis jutt.See siis esinduses nii,aga kuna auto veel garantiiline,siis kedagi suvalist ei soovi sinna kallale lasta.
Minu autol on olemas ASRoff nupp käigukangi juures ja menüüst saab valida ka ESC sport,aga see on tunde järgi sama,kui vajutada lihtsalt ASR off.
Mina saan enda autoga väikesel kiirusel libedal kannakat(ilma kässarita) teha ja natuke veel hullata ,aga seda saab ainult kohapealt täiega startides.Kui aga natukenegi olen otse liikunud,siis ESC rakendub ja enam külge ette ei saa,isegi siis kui põhjagaasiga lasta.Mingid rattad on elektoonika poolt ikka eri kiirusega liikuvad ja ilmselt plokib ära.
ESC ja ASR võiks koos täitsa maha saada,oleks toredust rohkem,aga esindus seda ei tee.


Ee, proovi "ASRoff" nuppu nüüd >3s all hoida, vaata mis ESC sulle selle peale konsoolis ütleb.. :)


Ütleb,et ESC sport mode ehk ei midagi uut.See on isegi kasutaja manualis kirjas.Selle nupu vajutus mul talvisel ajal peale käivitamist esimene liigutus ja siis Start/stop off ,sealt kõrvalt.Külglibisemise abilist sellel autol ja väidetavalt ka teistel ei saa täiesti maha võtta vähemalt esinduse heakskiidu saanud teel.RS-i kohta ei oska öelda,aga Fabial on täpselt samuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 11.11.16 13:38 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: nrvous
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Minu autol on nuppude paneelil küll 2 vaba kohta,kuid sinna ei saa midagi lisada,sest pole olemas eraldi lüliteid vaid on võimalus terve rivi uus panna.Ehk ühe lüliti lisamiseks pead ostma terve uue lülitite paneeli,kus siis on need kaks lisalülitit või ka olenevalt autost rohkem.
Uurisin seda asja,kui lisa kaugtulesid paigaldasin.Mingit suvalist lülitit sinna ise pookida ei tahaks ja panin tulede jaoks mujale silma alt peidetuna ,sest seda nii kui nii kasutad väga harva..
Uus rivi oli üsna kopsaka hinnaga,ikka mitmest sajast käis jutt.See siis esinduses nii,aga kuna auto veel garantiiline,siis kedagi suvalist ei soovi sinna kallale lasta.
Minu autol on olemas ASRoff nupp käigukangi juures ja menüüst saab valida ka ESC sport,aga see on tunde järgi sama,kui vajutada lihtsalt ASR off.
Mina saan enda autoga väikesel kiirusel libedal kannakat(ilma kässarita) teha ja natuke veel hullata ,aga seda saab ainult kohapealt täiega startides.Kui aga natukenegi olen otse liikunud,siis ESC rakendub ja enam külge ette ei saa,isegi siis kui põhjagaasiga lasta.Mingid rattad on elektoonika poolt ikka eri kiirusega liikuvad ja ilmselt plokib ära.
ESC ja ASR võiks koos täitsa maha saada,oleks toredust rohkem,aga esindus seda ei tee.


Ee, proovi "ASRoff" nuppu nüüd >3s all hoida, vaata mis ESC sulle selle peale konsoolis ütleb.. :)


Ütleb,et ESC sport mode ehk ei midagi uut.See on isegi kasutaja manualis kirjas.Selle nupu vajutus mul talvisel ajal peale käivitamist esimene liigutus ja siis Start/stop off ,sealt kõrvalt.Külglibisemise abilist sellel autol ja väidetavalt ka teistel ei saa täiesti maha võtta vähemalt esinduse heakskiidu saanud teel.RS-i kohta ei oska öelda,aga Fabial on täpselt samuti.


Milleni ma tahtsingi jõuda, ehk, et kui tahad, et ECS täielikult maha tuleks sama nuppu vajutades siis tee omal VCDS kaudu vajalikud muudatused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 11.11.16 15:49 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Risustame,siin teise mehe teemat,aga äkki tal ka sellest abi.
Kas sellest jääb jälg ,millega esindus saab garantii kehtivust tühistada?Ma arvan,et ilmselgelt jääb.
Volvol vähemalt ei saanud seda legaalselt teha ja kui kuskil mujal kui esinduses teha, siis öeldi et auto garantii ei kehti peale seda.Peale garantii lõppu ei olnud probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 11.11.16 18:12 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Jälg võib maha jääda wsc/importer koodide näol. Aga seda saab ka kloonida. Teine asi on kui reaalselt hakata näpuga jälge ajama.

Siin ei pea isegi flashima, st. et ei muutu ka flash counter.
Kui on hirm garantii ees, siis muidugi ära tee midagi, kuid inimesed sõidavad esinduse uksest minu juurde, et ehk keeraks selle S/S jäädavalt kinni ja ei mõjuta see grammigi garantiid.

Sa ei muuda ju ei auto elektrisüsteemi ega ülekannet.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 11.11.16 19:56 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Jälg võib maha jääda wsc/importer koodide näol. Aga seda saab ka kloonida. Teine asi on kui reaalselt hakata näpuga jälge ajama.

Siin ei pea isegi flashima, st. et ei muutu ka flash counter.
Kui on hirm garantii ees, siis muidugi ära tee midagi, kuid inimesed sõidavad esinduse uksest minu juurde, et ehk keeraks selle S/S jäädavalt kinni ja ei mõjuta see grammigi garantiid.

Sa ei muuda ju ei auto elektrisüsteemi ega ülekannet.


Ok,asi selge.Ilmselt ei ole minul mõtet,kui 5-st aastast garantiist veel 4 alles.Saab selle Sport modega ka hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 12.11.16 09:12 Tsiteeri
ESC erinevad maha võtmise võimalused



Kui td1 lipuke püsti ei ole (VCDS näppimine seda ei põhjusta) siis jääb su garantii kehtima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 80.8% - SQL: 19.2%]