Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kütuses õhk (Škoda Octavia 2003, 1.9TD 66kW) (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2731)
Tommike
huviline



Registreerunud 14.07.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 08:51 Tsiteeri
Kütuses õhk (Škoda Octavia 2003, 1.9TD 66kW)



Tere!

Probleem järgmine:
Kütuses on õhk vahel, kui kütust peale söödab siis on näha kuidas väikesed õhumullid jooksevad peale. Tegemist Škoda Octavia 1.9TD mootoriga. Muidu poleks probleemi, aga öö jooksul kütus vajub tagasi ja hommikul külmalt käima läheb circa 10-15 sekundit starterit nöökides. Kütuse lekkeid kuskil ei tähelda, mootoriruumis on kõik kuiv ja ilus. Visuaalselt ei ole kuskil lekkeid näha. On kellelgi ideid, kus võiks olla probleem?



Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 27.09.16 09:28 Tsiteeri


Pakun välja geniaalse idee - mine oma autoga ametlikku remonditöökkotta (see ei pea alati esindus olema)!
Nii saad oma mure palju rutem lahendatud.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 27.09.16 19:06 Tsiteeri


ma võin näidata kahte sama mootoriga soodat, millel mõlemal küttetorus mullid jooksevad. ja on jooksnud juba reipalt üle miljoni versta. käivitamist pole veel seganud.
see viga on sul ikka kuskil mujal. näiteks starteris. või kus iganes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tommike
huviline



Registreerunud 14.07.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 13.10.16 14:21 Tsiteeri


Olen asjaga siiani jännis. Vahetasin kütusefiltri, paigaldasin tagasivoolu klapi, panin filtrile uue tagasivooluklapi. Endiselt annan hommikul ca 30 sekundit starterit. Soojalt läheb käima ilusti. Üks õhtu parkisin auto kallakul nina kaldes allapoole ning hommikul läks tunduvalt paremini käima, piinasin sel korral starterit vaid ca 5 sekundit. Ideid mida teha? Suunamised töökotta palun jätta omale, pole vaja kasutut spämmi. Töökojas määritakse teab mis tühine asi kaela ja maksa end lolliks. Tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 13.10.16 15:27 Tsiteeri


No sa ise oled juba ilmselt oma raha nö tühja raisanud,äkki oleks selle raha eest kuskil diagnostika ära tehtud.
Ma pakun ,et pihustid või eelsüüte küünlad hakkavad ära lõppema,aga see on nö loterii arvamus,sest sel juhul on samad-sarnased sümptomid.Vabalt võib ka statrer olla.
Siit sa kohe kindlasti sellele veale diagnoosi ei saa.Sest sellise vea diagnoosimine distantsilt pole lihtsalt võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 13.10.16 17:57 Tsiteeri


Kui kaugemalt pihta hakata,siis olles ise sama probleemi ees ei tulnud pähegi neid õhumulle lugema hakata.Aga ma hakkasin lugema foorumit,oli küll teine automark aga ehitus neil ühesugune.Vot nende teooriate järgi oleks pidanud kõik mis jääb paagipumba ja pihustite vahele ära testima ja vahetama,kaasaarvatud kõikvõimalikud andurid mis sinna juurde kuuluvad,soovitusi oli ka tagasivoolu klapi osas.Minu õnneks tuli viga enne välja kui ma selle hullusega kaasa oleks läinud.Üks hetk starter lihtsalt enam ei kruttinud,kusjuures kuni viimase momendini ei jäänud muljet et tal midagi on viga ,keris nagu segane.Kuna mul on elektri asjade remondi kohalt kurvad kogemused siis ostsin uue starteri.Kõik foorumis loetletud probleemid kadusid iseenesest ja kusjuures starteri probleemi ei lahanud seal keegi.Aga sinu auto puhul keeraksin ma kõik küünlad välja ja laseks soojaks et näha kas nad töötavad ühtemoodi ja korralikult ja starteri võtaks lahti vähegi kahtlased asjad vahetaks välja.Kusjuures kõikidel diislitel mis ma olen omanud on need õhumullid olnud aga ühelgi pole käivitusraskusi olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tommike
huviline



Registreerunud 14.07.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 15.10.16 13:21 Tsiteeri


Sai küünlad maha keeratud ja toimivad ilusti kõik 4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tommike
huviline



Registreerunud 14.07.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 17.10.16 13:58 Tsiteeri


Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 17.10.16 17:40 Tsiteeri


Jah muidugi on hõõgküünaldel eraldi relee. Mootorijuhtplokk kontrollib tööd. Olenevalt jahutusvedeliku temperatuurist.
Miks sa hirmsasti remonditöökoda kardad? Normaalsetes kohtades töötavad spetsialistid kes on juba sarnast probleemi lahanud ja parandamiseks kulub vähe aega.
Sedasi leiutades tekitad olemasolevale veale veel mõne juurde ja peale seda on juba remont kallim, sest ühe häda asemel on juba mitu.

Õhu mullid kütuse torus ei tähenda veel midagi, pärispaljudel on, enamasti lahkub õhk uuesti tagasivoolu kaudu. Oleneb muidugi kui palju õhku on, jälle netiteel raske hinnata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.10.16 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tommike
Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke.


Armatuuris olev lambike annab märku sellest, millal on sobiv aeg käivitada. Lamp ei käi küünaldega sünkroonis, küünlad jäävad sisse veel mõneks ajaks pärast lambi kustumist. Kui jääd seda ootama ning jälgid näiteks armatuuri ja salongi tulede heledust ning kuulatad klõpsu, siis ilmselt märkad küünalde tegeliku väljalülimise aja.

Sedasi on ka lihtne lisainfot hankida - kas pikem ootamine enne käivitamist aitab midagi? Aga kui mitu korda järjest küünlaid anda ja iga kord ikka oodata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 18.10.16 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tommike
Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?

Külmale mootorile on vaja arvuti järgi panna ja vaadata, kas reaalne väils temp. ja külma mootori temp. langevad kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 18.10.16 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tsitaat:
Algselt postitas: Tommike
Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?

Külmale mootorile on vaja arvuti järgi panna ja vaadata, kas reaalne väils temp. ja külma mootori temp. langevad kokku.


On minulgi olnud juhus,kus andur töötas,aga valetas ja sellest küünlad ei läinud piisavalt pikalt taha.Ega seda muud moodi kui arvutiga ei saagi kontrollida ja viga leida.90-ndate keskpaigast alates on autodele juba nii palju igasugu mudru igal aastal juurde tulnud,et neid asju ilma spetsiaalselt selleks tööks vajalike abivahenditeta ei õnnestugi defekteerida.
Kodu garaazis saab asju teha,aga selleks tuleb omale vastavad tööriistad ja arvutiprogrammid hankida,see ei ole enam sama asi kui kunagi paari sõbraga žigulli remontida.
Ma küll ei tea konkreetse auto temp anduri hinda,aga arvan,et see ei maksa suurt midagi,aga selleks on vaja minna töökotta,kus see kindlalt ka defekteeritakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 19.10.16 07:39 Tsiteeri


Mootori temperatuuri saab lugeda kõige lihtsama standardse OBD lugejaga, esimeseks hinnanguks sellest piisab. Temp anduri väike viga on tõesti nii tavaline, et selle võib peaaegu kuluosaks lugeda :P Aga see ei muuda asjaolu, et armatuuris lambi kustumise järel küünlad võivad ikka veel tööle jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 19.10.16 11:20 Tsiteeri


mul oli audi temperatuurianduriga pm sama jama aga sisteema sama.
saad selle veast teada nii kui võtad tembi andurilt pistiku lahti ja käivitad. kui auto andurist signaali peale ei saa, siis kasutab nö safe setinguid, mis tähendab, et annab peale külma mootori seaded käivitamiseks. kui siis läheb ilusti käima või paremini, siis viga anduris ning vaheta ära. väga lihtne töö ja ei pea selleks olema ei vastavat arvutipluginat või spetsiaalseid tööriistu. uus andur maksab poes miskine paarkümmend euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.2% - SQL: 38.8%]