maajek
huviline
Registreerunud 01.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.16 08:04
|
|
|
2009 Superbil kaob vool sõidu ajal
Probleem siis selline, et sõidu ajal kaob autol vool. makk jääb korra vait, kell läheb nulli, tuled muutuvad tuhmiks, armatuuris lööb lambid korra
põlema, mootor välja ei sure ning rool muutub raskeks.
arvutiga annab sellise vea
MAIN RELAY SIGNAL IMPROBABLE
|
|
|
Superb484
huviline
Registreerunud 15.09.14
Postitusi: 14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 07.09.16 10:43
|
|
|
Just tahtsin uut teemat teha. Minul mure samasugune. Autoks 2004 Superb.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 07.09.16 10:48
|
|
|
Sellisele veale ilmselt foorumi abil lahendust ei leia.Siin ikka vaja konkreetselt elektikku,kel on mõõteriistad ja ka teadmised antud autost.Nii
palju võin küll öelda,et kui viga just kontrollimise hetkel aktiivne pole,siis vea leidmine võib olla aeganõudev.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.16 11:55
|
|
|
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 07.09.16 12:06
|
|
|
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida .
|
|
|
miko
huviline
Registreerunud 03.09.16
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.16 13:20
|
|
|
vaadake laadimine üle
|
|
|
maajek
huviline
Registreerunud 01.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.16 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: frequency
Äkki on aku klemmid või massijuhe kergelt lahti? Esimese asjana kontrolliks need üle. |
massijuhtmed ja klemmid korralikult puhastatud ja üle käidud. seal viga pole.
|
|
|
maajek
huviline
Registreerunud 01.04.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.16 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida . |
kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei
restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord
käitub erimoodi
|
|
|
Superb484
huviline
Registreerunud 15.09.14
Postitusi: 14
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 09.09.16 07:25
|
|
|
Ei taha nüüd ära sõnada, kuid mina mudisin ja puhastasin klemmijuhtmeid ning puhastasin korralikult ära. Nüüd pole seda pulli enam kordunud.
|
|
|
dravestus
huviline
Registreerunud 11.05.17
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.17 14:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maajek
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Süüteluku põhja võiks ära kontrollida . |
kahtlen süütelukus. ja laadimises. ikkagi restardib tripi ja kella ära...see peaks tähendama et kogu voo kaob korraks. Kõige imelikum ongi see, et ei
restardi igakord..vahest ei lülita isegi makki välja vaid korra läheb rool ainult raskeks mis tähendab et roolivõimu tagant kaob vool ära....igakord
käitub erimoodi |
Kas oled saanud oma probleemile lahenduse?
Endal sarnane probleem: näidikutel kaob aegajalt vool, makk teeb restardi, rool aegajalt muutub raskeks. Enamasti kaasneb paar hoiatustuld mõneks
hetkeks näidikute plokis ja siis kõik jälle korras. Esindus soovitab näidikute ploki välja vahetada aga selle hinna juures ei torma seda tegema.
Üht seost olen näinud: käiguvahetusel või muidi kui pöörded langevad alla 1500, siis on tõenäosus palju suurem, et probleem esineb. Ilmselt mingi
pingekõikumise asi?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.17 07:53
|
|
|
Kui viga esineb rohkem madalatel pööretel, tasub ehk generaatorit ja pingeregulaatorit uurida. Sõidu ajal ei tohiks pinge nii palju kõikuda, et autos
anomaaliaid põhjustab. Teisalt, kui kõigub, siis peab see avalduma ka näiteks kõikide hõõglampide ereduse muutumises.
Näidiku- ja muid plokke diagnoositakse ja võimalusel remonditakse ka, aga ega seegi liiga lihtne ja odav töö ei ole.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 16.05.17 06:17
|
|
|
ei ole vaja genekaid ja pingeregulaatoreid näppida.
kui viga on korraks voolu katkemine, siis sellega tegelegegi.
ehk siis süüteluku põhi, mis on tüüpviga või katkestus kuskil mujal põhiahelates.
|
|
|