Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Yeti käivitus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2332)
anderp
huviline



Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4

Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.16 19:24 Tsiteeri
Yeti käivitus



Tere

Et siis esimene postitus minu poolt ja kohe probleem.
Teema järgmine, külmalt käivitades(mitte igakord) auto pläriseb u 30 seksundit, peale seda käib nagu kellavärk. Kui kohe süüde välja keerata ja proovida, st poole plärisemise pealt, siis käivitub nagu peab. Kui mootor soe, siis käivitub kenasti. Küünlad sai vahetatud, juhtmed üle kontrollitud ja samuti seisis tuttava remonditöökojas 3 päeva ja seal toimis kõik ilusti ja diagnost miskit ei näidanud.
Masin 2010 väljalase, 1, 4 90kw, tsi.
Oskab äkki keegi nõu anda?

Pariamt

Ander


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 06.08.16 20:40 Tsiteeri


Keti pinguti või kett, pakuks esialgu.
Googelda 1.4tsi timing chain noise ja vaata, kas leiad vastava.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anderp
huviline



Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4

Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.16 07:13 Tsiteeri


Pigem see plärin on selline nagu silinder ei avaneks kohe või nagu kehv kütus. Plärisev vahel õrnalt turtsub, sellest see kesialgne küünalde mõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 07.08.16 08:30 Tsiteeri


Kehva kütuse idee korral liigub mõte kütusefiltri poole, mis soovitatakse pigem originaal panna (juhul kui praegune seda ei ole).

Aga lisaks üks video:
https://www.youtube.com/watch?v=NZi58ojHfRA&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anderp
huviline



Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4

Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.16 10:11 Tsiteeri


Viimane video sobiks küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 07.08.16 11:46 Tsiteeri


Nonii. Aga nüüd esita videoga koos järelpäring esindusse või kasvõi mitmesse neist. Või mine kasvõi kohale ja mängi isiklikult ette mõnele pädevamale kohal olevale asjapulgale kui tagasisidega on kiirem. Ega mailidele alati vastatagi eriti kui teema võiks olla "ebameeldiv".

Samuti on selle üllitise põhjal juba võimalik netist täpsemalt ja rohkem lisa otsima hakata.

Ise kokku puutunud ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anderp
huviline



Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4

Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.16 07:13 Tsiteeri


Sain Skodast sellise vastuse:
Tegemist ei ole probleemiga vaid tootjatehase poolt sisse kodeeritud töötsükli osaga, mida muuta ei ole võimalik. Kui külmkäivitusel on jahutusvedeliku temperatuur vahemikus 18 kuni 33 kraadi ja auto on olnud pargitud vähemalt 6 tundi, siis toimub katalüsaatori kiirendatud soojendamise protsess. Selle käigus muudetakse mootori süütenurka ning pihustatakse rohkem kütust. See tagab kuumemad heitgaasid ning ühtlasi katalüsaatori kiirema soojenemise, mistõttu saavutab auto heitgaasi normidele vastavuse kiiremini. Selle protsessi käigus on ka mootori pöörded kõrgemad ning see protsess ei kesta rohkem kui umbes 45 sekundit. Antud töötsükli ajal võib mootor töötada ebaühtlaselt ning teha rohkem häält, kui tavapäraselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.08.16 08:32 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on nende vastus õige, nii need autod tõesti teevad :)
Aga kas antud auto puhul jääb see puterdamine ja plärin normaalsuse piiresse või mitte, peab ikkagi koha peal kuulama. Videos esitatud Scirocco plärin tundu küll kole, aga päris lõpusekunditel ta vajutas korra gaasi ja siis plärises korraks samamoodi, st ilmselt tekkis summutis mingi resonants juhuslikult täpselt sellistes oludes, nagu külmkäivitusel on.
Minu auto ei plärise, küll aga on tõesti külmalt käivitades tunda, et mootor käiks justkui raskemalt või liiga hilise süütega, jõudu on tal ka vähem ning siis käib mingi üsna selgelt kuuldav klõps ja stabiliseerub. Kuna sellega ei kaasne erilist puterdamist ega muid ebameeldivusi, on ilmselt kõik nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.0% - SQL: 32.0%]