Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: gaasiseade (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 6113)
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 17.02.16 11:36 Tsiteeri


50% ei maksnud ükski riik Tesla hinnast kinni, toetuse ülempiir oli ā‚¬18 000.
Loomulikult tuleb kogukulu jälgida ja Leafi omanikuna võin kinnitada, et juba esimesest päevast oli kogukulu väiksem kui analoogse suuruse ja varustusega Focusel, Golfil vms kompaktautol, kuna riigi toetus tõi Leafi hinna sisepõlemiskonkurentidega võrdseks.


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 17.02.16 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Paljudel elektri autodel on nii ,et sa pole ise üldse aku omanik ,vaid rendid seda.
Üldkokkuvõttes maksad autoliisingut +aku renti ,mis kokku pole sugugi vähe .
See et vahepeal eestis palju elektri autosid osteti on ju selles kinni ,et riik maksis 50% kinni.
Sama lugu ka teslaga ,kui said 100 tonnise auto niiöelda riigi abiga 50%odavamalt ,siis loomulikult tuleb seda üld kokkuvõttes odavam pidada ,kui näiteks A5/S5-te.
Nägin ka ise telekas seda ,kui see tesla omanik rääkis .
Tesla eelis tuli ainult tänu sellele ,et ta sai selle 50% odavamalt. ,ehk siis selle audi hinnaga .


Samas mina ütleks selle peale, et naljakas on rääkida säästmisest, kui omatakse autot, mis maksab ca 100tuh euro kanti. Mind isiklikult küll ei huvitaks palju selle auto ülalpidamine maksab, sest 100tuh eurot on ikka väga suur summa. Tesla võib olla hea auto, aga mina eelistaks ikka RS6.

Ma lihtsalt tahan öelda seda, et auto ei ole see asi, millega väga säästaks. Auto on puhtalt kulu, kui sa sellega just teenust ei osuta. Kulu saab olla suurem või väiksem, kuid see on alati kulu (räägime igapäeva autodest). Tesla on hea näide sellest, mida on võimalik hea turundusega saavutada ning panna ostjat uskuma, et ta nüüd hoiab kõvasti kokku, kuigi auto maksab rohkem kui mõni analoogne bensukas/diisel. Puhas äri.
Muud elektriautod vajavad mingiaeg akude vahetust, Nissanil oli see vist ca 6tuh eurot. Seega, kust see sääst ikkagi tuleb? Ei ole seda säästu kuskil, on lihtsalt väikesed tulud. :D

Gaasiseade on samamoodi kellegi hea äri ning loomulikult annab see säästu, tõstab võimsust jne - kõike seda inimesed soovivad kuulda ning seda neile ka müüakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 17.02.16 17:07 Tsiteeri


Tesla hinnad algasid ikka vist kuskil 60+ tuhande juurest Model S puhul,mitte 100 tuhhi juurest.Ehk siis nii mõnigi Audi on palju kallim(RS6 alates 111000.-),eriti veel kui 18000 toetust maha võtta.
Siin natuke sellest kirjutatud ka
http://tarbija24.postimees.ee/2683424/omanik-muljetab-mis-on-tesla-model-si-ainus-viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 17.02.16 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tesla hinnad algasid ikka vist kuskil 60+ tuhande juurest Model S puhul,mitte 100 tuhhi juurest.Ehk siis nii mõnigi Audi on palju kallim(RS6 alates 111000.-),eriti veel kui 18000 toetust maha võtta.
Siin natuke sellest kirjutatud ka
http://tarbija24.postimees.ee/2683424/omanik-muljetab-mis-on-tesla-model-si-ainus-viga


Kui nüüd soov säästa ,siis saab ka 11 tuhhiga sama kiire auto kui uus rs6 ,vot see minu silmis sääst ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 18.02.16 07:37 Tsiteeri


See toetus ammu läbi praeguseks :)

Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tesla hinnad algasid ikka vist kuskil 60+ tuhande juurest Model S puhul,mitte 100 tuhhi juurest.Ehk siis nii mõnigi Audi on palju kallim(RS6 alates 111000.-),eriti veel kui 18000 toetust maha võtta.
Siin natuke sellest kirjutatud ka
http://tarbija24.postimees.ee/2683424/omanik-muljetab-mis-on-tesla-model-si-ainus-viga



Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.02.16 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Muud elektriautod vajavad mingiaeg akude vahetust, Nissanil oli see vist ca 6tuh eurot.


Kas mõni bensu- või diiselmootor ei vaja hooldust või remonti? VAG omi peab 3-4 aasta takka üldse välja vahetama (kui õnnestub garantii lõpuni klienti lollitada, et kolisev ja suitsev mootor ongi normaalne), kokkuvõttes läheb ikka kallimaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 18.02.16 23:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Kas mõni bensu- või diiselmootor ei vaja hooldust või remonti? VAG omi peab 3-4 aasta takka üldse välja vahetama (kui õnnestub garantii lõpuni klienti lollitada, et kolisev ja suitsev mootor ongi normaalne), kokkuvõttes läheb ikka kallimaks.


See kui VAG-il paar ebaõnnestunud mootorit on ,ei saa veel öelda et VAG grupp häid autosid ja mootorrattaid toodaks .

Ka Bentley, Bugatti, Lamborghini,Porsche,Dugati jne on VAG -i toodang ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 19.02.16 10:18 Tsiteeri


Praegu paigaldatavad VAG-i mootorid pole vist veel kellelgi 3-4 aastat peal olnud,et saaks järeldusi teha.Eks aegajalt ole kõigil tootjatel kehvasid mootoreid sisse visanud.
Enda 2,0 disla on tänaseks sõitnud 25+tuhat ja eile vaatasin huvi pärast õli varrast.Oli 1/2 peal.Ehk siis igati ok.Vaevalt,et 5 tuhandega ülejäänud pool ära kaob.Ei olnud täitsa täie peal ka ,kui hooldusest tuli.
Tõmme on nagu just viimasel ajal paremaks läinud.Ma olen oma autoga ikka väga rahul siiani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda superb 3.6 4x4

postitati 19.02.16 17:53 Tsiteeri


No Eesti nö " esimene tesla omanik " on nüüdseks omanik päris mitmel teslal.
Nii rendib neid , samas sõidavad kui rendis ei ole nood taksot.
Seega kui huvitub kedagi rentida teslat ,võtke ühendust saan natuke soodsamalt teile seda soovitada soodukoodide näol .

Siit saad rentida muidu Teslasi !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndreiB
huviline



Registreerunud 21.01.16
Postitusi: 2

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.16 12:07 Tsiteeri


Uurisin gaasiseade kohta praegu valin kahe vahel - Gaznet vs LevAutogaas. Pigem valin teist, kuna suhtumine on hea ja teenindus on sõbralik. Uurin veel natukene, siis teen lõppotsuse ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]