Lehekülgi: 1 2 |
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 17.02.16 11:36
|
|
|
50% ei maksnud ükski riik Tesla hinnast kinni, toetuse ülempiir oli ā¬18 000.
Loomulikult tuleb kogukulu jälgida ja Leafi omanikuna võin kinnitada, et juba esimesest päevast oli kogukulu väiksem kui analoogse suuruse ja
varustusega Focusel, Golfil vms kompaktautol, kuna riigi toetus tõi Leafi hinna sisepõlemiskonkurentidega võrdseks.
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 17.02.16 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Paljudel elektri autodel on nii ,et sa pole ise üldse aku omanik ,vaid rendid seda.
Üldkokkuvõttes maksad autoliisingut +aku renti ,mis kokku pole sugugi vähe .
See et vahepeal eestis palju elektri autosid osteti on ju selles kinni ,et riik maksis 50% kinni.
Sama lugu ka teslaga ,kui said 100 tonnise auto niiöelda riigi abiga 50%odavamalt ,siis loomulikult tuleb seda üld kokkuvõttes odavam pidada ,kui
näiteks A5/S5-te.
Nägin ka ise telekas seda ,kui see tesla omanik rääkis .
Tesla eelis tuli ainult tänu sellele ,et ta sai selle 50% odavamalt. ,ehk siis selle audi hinnaga . |
Samas mina ütleks selle peale, et naljakas on rääkida säästmisest, kui omatakse autot, mis maksab ca 100tuh euro kanti. Mind isiklikult küll ei
huvitaks palju selle auto ülalpidamine maksab, sest 100tuh eurot on ikka väga suur summa. Tesla võib olla hea auto, aga mina eelistaks ikka RS6.
Ma lihtsalt tahan öelda seda, et auto ei ole see asi, millega väga säästaks. Auto on puhtalt kulu, kui sa sellega just teenust ei osuta. Kulu saab
olla suurem või väiksem, kuid see on alati kulu (räägime igapäeva autodest). Tesla on hea näide sellest, mida on võimalik hea turundusega saavutada
ning panna ostjat uskuma, et ta nüüd hoiab kõvasti kokku, kuigi auto maksab rohkem kui mõni analoogne bensukas/diisel. Puhas äri.
Muud elektriautod vajavad mingiaeg akude vahetust, Nissanil oli see vist ca 6tuh eurot. Seega, kust see sääst ikkagi tuleb? Ei ole seda säästu kuskil,
on lihtsalt väikesed tulud.
Gaasiseade on samamoodi kellegi hea äri ning loomulikult annab see säästu, tõstab võimsust jne - kõike seda inimesed soovivad kuulda ning seda neile
ka müüakse.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 17.02.16 21:32
|
|
|
Kui nüüd soov säästa ,siis saab ka 11 tuhhiga sama kiire auto kui uus rs6 ,vot see minu silmis sääst
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 18.02.16 07:37
|
|
|
See toetus ammu läbi praeguseks
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.16 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Muud elektriautod vajavad mingiaeg akude vahetust, Nissanil oli see vist ca 6tuh eurot. |
Kas mõni bensu- või diiselmootor ei vaja hooldust või remonti? VAG omi peab 3-4 aasta takka üldse välja vahetama (kui õnnestub garantii lõpuni klienti
lollitada, et kolisev ja suitsev mootor ongi normaalne), kokkuvõttes läheb ikka kallimaks.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 18.02.16 23:31
|
|
|
Tsitaat: | Kas mõni bensu- või diiselmootor ei vaja hooldust või remonti? VAG omi peab 3-4 aasta takka üldse välja vahetama (kui õnnestub
garantii lõpuni klienti lollitada, et kolisev ja suitsev mootor ongi normaalne), kokkuvõttes läheb ikka kallimaks. |
See kui VAG-il paar ebaõnnestunud mootorit on ,ei saa veel öelda et VAG grupp häid autosid ja mootorrattaid toodaks .
Ka Bentley, Bugatti, Lamborghini,Porsche,Dugati jne on VAG -i toodang
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 19.02.16 10:18
|
|
|
Praegu paigaldatavad VAG-i mootorid pole vist veel kellelgi 3-4 aastat peal olnud,et saaks järeldusi teha.Eks aegajalt ole kõigil tootjatel kehvasid
mootoreid sisse visanud.
Enda 2,0 disla on tänaseks sõitnud 25+tuhat ja eile vaatasin huvi pärast õli varrast.Oli 1/2 peal.Ehk siis igati ok.Vaevalt,et 5 tuhandega ülejäänud
pool ära kaob.Ei olnud täitsa täie peal ka ,kui hooldusest tuli.
Tõmme on nagu just viimasel ajal paremaks läinud.Ma olen oma autoga ikka väga rahul siiani.
|
|
|
jorx420
huviline
Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda superb 3.6 4x4
|
postitati 19.02.16 17:53
|
|
|
No Eesti nö " esimene tesla omanik " on nüüdseks omanik päris mitmel teslal.
Nii rendib neid , samas sõidavad kui rendis ei ole nood taksot.
Seega kui huvitub kedagi rentida teslat ,võtke ühendust saan natuke soodsamalt teile seda soovitada soodukoodide näol .
Siit saad rentida muidu Teslasi !
|
|
|
AndreiB
huviline
Registreerunud 21.01.16
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.16 12:07
|
|
|
Uurisin gaasiseade kohta praegu valin kahe vahel - Gaznet vs LevAutogaas. Pigem valin teist, kuna suhtumine on hea ja teenindus on sõbralik. Uurin
veel natukene, siis teen lõppotsuse ära
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |