AnttiA
huviline
Registreerunud 18.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.16 23:27
|
|
|
Skoda Octavia 2.0 tdi 2005 103kw tosool
Selline probleem, et kuidagi palju läheb vahepeal teist. Iga natukese aja tagant( st. siis iga 2000 km juures) peab lisama, sai siin vahepeal EGR
vahetatud ning kadu läks väiksemaks, kuid siiski kusagile teda kaob. Oskab ehk keegi targem aidata, kus võib olla murekoht?
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 26.01.16 23:37
|
|
|
Kui nähtavaid lekkeid pole, eks ta siis korstna kaudu sellel imelisel xxxx aasta octavial lahkub.
|
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 27.01.16 07:48
|
|
|
Suht sama jama
Vedelik kaob, nähtavaid lekkeid ei ole. Sai EGR cooler ära vahetatud. kadu on ikkagi.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.16 10:08
|
|
|
Nähtamatult (või raskemini märgatavalt) saab lekkida salongi, põlemiskambrisse, mootori- või automaatkasti õlisse.
Väga väikese kao puhul on võimalik, et lekke kohalt aurustub soojaga, siis loiku alla ei tule, aga lekke jäljed on hoolikal uurimisel detailidel
nähtavad.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 27.01.16 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Nähtamatult (või raskemini märgatavalt) saab lekkida salongi, põlemiskambrisse, mootori- või automaatkasti õlisse.
Väga väikese kao puhul on võimalik, et lekke kohalt aurustub soojaga, siis loiku alla ei tule, aga lekke jäljed on hoolikal uurimisel detailidel
nähtavad. |
salongi lekkimise puhul peaks siis põrand märjaks minema? õlisse lekkimise puhul peaks aru olema saada õlist. jääks justkui varjant et läheb
põlemiskambrisse
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 27.01.16 15:05
|
|
|
99% kuskilt vooliku või flantsi vahelt,kui silindrisse satuks ,oleks väike aur koguaeg taga,enamus juhtudel ikkagi läheb silindri surve veesärki.
Tavaliselt hakkab jahutusvedelik lekkima sooja mootoriga ,kui veesärgis ka väike surve ,ning väikese lekke korral see maha tõesti ei jõua ,seda enam
kui jahutusvedelik ka soe on.
|
|
|
AnttiA
huviline
Registreerunud 18.10.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.16 23:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
99% kuskilt vooliku või flantsi vahelt,kui silindrisse satuks ,oleks väike aur koguaeg taga,enamus juhtudel ikkagi läheb silindri surve veesärki.
Tavaliselt hakkab jahutusvedelik lekkima sooja mootoriga ,kui veesärgis ka väike surve ,ning väikese lekke korral see maha tõesti ei jõua ,seda enam
kui jahutusvedelik ka soe on. |
Seljuhul, kas asi on väga kriitiline ja vajaks kohest remonti või pole põhjust paanitseda?
Autol muidugi kergelt suitseb tagant, enne EGR cooleri vahetust oli küll rohkem, kuid arvatavasti hetkel on tegemist ühe pihustiga( sai diagnostiga
üle vaadatud).
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 28.01.16 06:29
|
|
|
Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 28.01.16 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u |
Ei nõustuks selle väitega. Lasin rahulikult 30k km maha enne kui plokikaane tihendi vahetasin, ei mingit auru vms. Isegi Saksa Bahni läbis
probleemideta.
Õ•rn leke põlemiskambrist jahutussärki läbi plokikaane tihendi. Lihtsalt ilma hoiatusteta ega midagi. Eile just nägin töökojas ühte 1.9 85kw masinat
veel, millal täpselt samad sümptomid ja lihtsalt kaane tihend läks.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 28.01.16 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u |
Ei nõustuks selle väitega. Lasin rahulikult 30k km maha enne kui plokikaane tihendi vahetasin, ei mingit auru vms. Isegi Saksa Bahni läbis
probleemideta.
Õ•rn leke põlemiskambrist jahutussärki läbi plokikaane tihendi. Lihtsalt ilma hoiatusteta ega midagi. Eile just nägin töökojas ühte 1.9 85kw masinat
veel, millal täpselt samad sümptomid ja lihtsalt kaane tihend läks. |
Siin on suur vahe kas jahutusvedelik immitseb silindrisse ,või siis silindrist surve veesärki.
Ja kui silindrisse immitseks näiteks ööjooksul ,või nädala jooksul seistes teatud kriitiline kogus jahutusvedelikku .siis käivitades kohe keps kõver
kah.
Suure tõenäosusega oli sinu autol kerge surve veesärgis juba ja sellega kaasneb nagunii jahutusvedeliku kadu juba näiteks sõidu ajal paisupaagi korgi
ülerõhu klapi kaudu .
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 31.01.16 14:24
|
|
|
Endal on hetkel analoogne probleem VW Golf VI-ga. Mõni aeg tagasi vahetati EGR ja nüüd olen pidanud ikka paar korda tosooli peale valama.
|
|
|
rasmuskarpa
huviline
Registreerunud 06.02.16
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 13:42
|
|
|
Sarnane jama mul Yetiga ka olnd.
Tundub, et üsna levind probleem.-
|
|
|
|