Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 2.0 tdi 2005 103kw tosool (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3375)
AnttiA
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 26.01.16 23:27 Tsiteeri
Skoda Octavia 2.0 tdi 2005 103kw tosool



Selline probleem, et kuidagi palju läheb vahepeal teist. Iga natukese aja tagant( st. siis iga 2000 km juures) peab lisama, sai siin vahepeal EGR vahetatud ning kadu läks väiksemaks, kuid siiski kusagile teda kaob. Oskab ehk keegi targem aidata, kus võib olla murekoht?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 26.01.16 23:37 Tsiteeri


Kui nähtavaid lekkeid pole, eks ta siis korstna kaudu sellel imelisel xxxx aasta octavial lahkub.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 27.01.16 07:48 Tsiteeri


Suht sama jama
Vedelik kaob, nähtavaid lekkeid ei ole. Sai EGR cooler ära vahetatud. kadu on ikkagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 27.01.16 10:08 Tsiteeri


Nähtamatult (või raskemini märgatavalt) saab lekkida salongi, põlemiskambrisse, mootori- või automaatkasti õlisse.
Väga väikese kao puhul on võimalik, et lekke kohalt aurustub soojaga, siis loiku alla ei tule, aga lekke jäljed on hoolikal uurimisel detailidel nähtavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 27.01.16 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Nähtamatult (või raskemini märgatavalt) saab lekkida salongi, põlemiskambrisse, mootori- või automaatkasti õlisse.
Väga väikese kao puhul on võimalik, et lekke kohalt aurustub soojaga, siis loiku alla ei tule, aga lekke jäljed on hoolikal uurimisel detailidel nähtavad.


salongi lekkimise puhul peaks siis põrand märjaks minema? õlisse lekkimise puhul peaks aru olema saada õlist. jääks justkui varjant et läheb põlemiskambrisse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 27.01.16 15:05 Tsiteeri


99% kuskilt vooliku või flantsi vahelt,kui silindrisse satuks ,oleks väike aur koguaeg taga,enamus juhtudel ikkagi läheb silindri surve veesärki.
Tavaliselt hakkab jahutusvedelik lekkima sooja mootoriga ,kui veesärgis ka väike surve ,ning väikese lekke korral see maha tõesti ei jõua ,seda enam kui jahutusvedelik ka soe on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AnttiA
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 27.01.16 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
99% kuskilt vooliku või flantsi vahelt,kui silindrisse satuks ,oleks väike aur koguaeg taga,enamus juhtudel ikkagi läheb silindri surve veesärki.
Tavaliselt hakkab jahutusvedelik lekkima sooja mootoriga ,kui veesärgis ka väike surve ,ning väikese lekke korral see maha tõesti ei jõua ,seda enam kui jahutusvedelik ka soe on.


Seljuhul, kas asi on väga kriitiline ja vajaks kohest remonti või pole põhjust paanitseda?
Autol muidugi kergelt suitseb tagant, enne EGR cooleri vahetust oli küll rohkem, kuid arvatavasti hetkel on tegemist ühe pihustiga( sai diagnostiga üle vaadatud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 28.01.16 06:29 Tsiteeri


Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 28.01.16 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u

Ei nõustuks selle väitega. Lasin rahulikult 30k km maha enne kui plokikaane tihendi vahetasin, ei mingit auru vms. Isegi Saksa Bahni läbis probleemideta.

Õ•rn leke põlemiskambrist jahutussärki läbi plokikaane tihendi. Lihtsalt ilma hoiatusteta ega midagi. Eile just nägin töökojas ühte 1.9 85kw masinat veel, millal täpselt samad sümptomid ja lihtsalt kaane tihend läks.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 28.01.16 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui jahutusvedelik satub silindrisse ,siis on ikka valge aur koguaeg taga ,ka sooja mootoriga.u

Ei nõustuks selle väitega. Lasin rahulikult 30k km maha enne kui plokikaane tihendi vahetasin, ei mingit auru vms. Isegi Saksa Bahni läbis probleemideta.

Õ•rn leke põlemiskambrist jahutussärki läbi plokikaane tihendi. Lihtsalt ilma hoiatusteta ega midagi. Eile just nägin töökojas ühte 1.9 85kw masinat veel, millal täpselt samad sümptomid ja lihtsalt kaane tihend läks.


Siin on suur vahe kas jahutusvedelik immitseb silindrisse ,või siis silindrist surve veesärki.
Ja kui silindrisse immitseks näiteks ööjooksul ,või nädala jooksul seistes teatud kriitiline kogus jahutusvedelikku .siis käivitades kohe keps kõver kah.
Suure tõenäosusega oli sinu autol kerge surve veesärgis juba ja sellega kaasneb nagunii jahutusvedeliku kadu juba näiteks sõidu ajal paisupaagi korgi ülerõhu klapi kaudu .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 31.01.16 14:24 Tsiteeri


Endal on hetkel analoogne probleem VW Golf VI-ga. Mõni aeg tagasi vahetati EGR ja nüüd olen pidanud ikka paar korda tosooli peale valama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rasmuskarpa
huviline



Registreerunud 06.02.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 06.02.16 13:42 Tsiteeri


Sarnane jama mul Yetiga ka olnd.
Tundub, et üsna levind probleem.-


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]