Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: FABIA roolivõimendi probleem! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 8492)
smallstang
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Postitusi: 52

Asukoht: Tallinn-Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: FOX Mustang & Octavia II 1.9 TDI & Superb 4x4 2.0 TDI

postitati 06.11.06 21:08 Tsiteeri
FABIA roolivõimendi probleem!



Faabial „elektrohüdrauliline” roolivõimendi lõpetas oma töö. Laupäeval sai 160km maha uhatud ja kõik toimis nii nagu peab. Järgmisel päeval oli rool kangemast kangem, tunne nagu vana kooli rekka mehel, kohapeal väga vaevaliselt jõuad pöörata:o

Kas keegi sarnase probleemi üle elanud ja mis lahenduseks oli?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 06.11.06 23:09 Tsiteeri


Läbi udu meenub et kunagi ammu kui Fabiat omasin oli ka selline juhtum. Teeninduses vahetati vist mingi andur ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 07.11.06 07:37 Tsiteeri


rooli lati asendi andur äkki. Muidugi võib probleem olla ka pumba enda elektris, Samas roolilati asendi andur peaks armatuuri vea teate (kollane rooli kujutis hüüu märgiga.) viskama?


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
trancefan
huviline



Registreerunud 11.11.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 19:47 Tsiteeri


Tere.Teema küll vana aga probleem sama.Skoda fabia 2001a. selline probleem et täiesti lambist sõidu ajal hakkavad kõik tuled vilkuma,tõmbaks nagu hetkekd pinge maha ja samas seal kus roolivõimendi all vasakus nurgas,midagi samaaegselt vilkumisele undab.Käisin teeninduses skodas,vahetati roolilati asendi andur ära sain kaks päeva sõita ja jälle sama jama.Armatuuris hakkab vahest ka põlema oranz hüüumärgiga roolikijutis.Kas viga siis roolivõimendis endas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 27.11.07 05:26 Tsiteeri


antud kollane tuluke näitab, et roolivõim ei tööta! vea peab kindlaks tegema diagnost. Paremal juhul satus masinale "praak" andur ja piisab uuesti anduri vahetusest. Halvem variant see, kui vaja veel pump ise kah välja vahetada.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
trancefan
huviline



Registreerunud 11.11.07
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 30.11.07 05:40 Tsiteeri


Sai siis diagnostis ära käidud,lausa kaks korda.Üldiselt on vist nii et kui diagnosti ajal viga ei ole siis seda ka ei näe ja nii esimene kord läksiki,ainult et nulliti kõik vead ära ja öeldi,et kui midagi on tulge kohe tagasi ja vaatame uuesti.Eile käisin siis teist korda ja ei näidanud üldse midagi kõik oli nagu korras.Et ei teagi nüüd mis teha?Sai ka skodas käidud,peale andurivahetust ja seal öeldi ka nii,et kui nemad kontrollisid oli kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 30.11.07 07:27 Tsiteeri


eks see karm teema ongi, et uuematel autodel teaostab ECU koheselt peale süüte sisse keeramist diagnosti ja teeb ta seda ka sõiduajal. Salvestab kõik mootori tööd ja veel mõnede süsteemide vead mällu. Teisi samal ajal mitte. Ja siis ongi käärid. Sõiduajal lööb tule põlema - lähed teenindusse - kui seal auto käivitatakse siis ECU enam viga andurites ei tuvasta ja tuli põlema ei lähe ja veamälu kah tühi. Mida pole seda pole - masin korras. Kunde läheb minema ja on varsti marus tagasi, sest viga on ju alles!
Soovitan varuda aega, kannatust ja rahuliku meelt. Minna teenindusse ja rahulikult rääkida oma lugu ära, kui seda veel ei teata. Palu et nad teeksid ise pika proovisõidu koos diagnostika seadmega. Võimalusel sõida ise kaasa, sest eriti hea on see, kui viga ilmneb mingil teatud kindlal ajahetkel. Kui aga tööde vastuvõtjad ei saa/ei taha/ei oska, siis paluda viisakalt võimalust rääkida töökoja juhatajaga. Ma arvan et mingi lahenduse saad kindlasti.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
M8lder
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.09
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 24.02.09 16:23 Tsiteeri


minul oli samasugune probleem...järsku suvalisel hetkel roolivõim enam ei töötanud...eeldasin et on seotud külma ilma ja auto pesemisega aga tuli välja et roolivõimu pump lasi läbi vms... tuli ära vahetada...maksma läks 9k


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YLL89
huviline



Registreerunud 27.09.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 03.03.09 15:29 Tsiteeri


suretasin masina välja panin käima ja enam ei töödanud, uurisin et, sellised võimendid ei talu linna sõitu pikkapeale küpsetab ennast läbi, olen enda autol vahetanud ja paaril tuttava masinal ka sama teinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
msn
huviline



Registreerunud 22.10.07
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 06.06.09 11:07 Tsiteeri


Sama teema.
Aasta jooksul teist korda viskas kollase rooli tulukese põlema. Eelmine kord sai asi korda lati asendianduri vahetusega. Seekord pole veel teenindusse pöördunud, aga kas tõesti võiks sama viga korduda? Kuidagi tihti. Sõites rool raskem ei tundugi, aga manööverdades on küll raskemaks läinud.
Kas selliselt mõnda aega sõitu jätkates võiks midagi veel tuksi keerata või võiks see reaalset ohtu endas kujutada? Tegemist ju tähtsa elemendiga auto juures.

Teiseks,

Kas sellele elektrilise võimendusega süsteemile õli ka sisse käib?
Kapoti all igatahes tavapärast korgiga potsikut ei paista olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 07.06.09 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Teiseks,

Kas sellele elektrilise võimendusega süsteemile õli ka sisse käib?
Kapoti all igatahes tavapärast korgiga potsikut ei paista olevat.


Õli käib küll sinna sisse ja kindlasti ROHELINE (LHM). Ise ka otsisin potsikut ligi 5 minutit. Roolivõimu voolikuid taga ajades lõpuks leidsin. :D Nimelt asub potsik aku all. Ja selleks, et sinna ligi pääseda,võtsin aku koos korpusega maha. Aega võttis õli lisamine umbes pool tundi ja ma tegin seda veel talvel miinuskraadidega õues. Hiljem olin skoda inseneride peale suht tige, kui toas näppe soojendasin. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]