Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Haldexi teemadel (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 6324)
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 14.01.16 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Mina sõidan oma 4WD diisliga linnas praeguste ilmadega suht palju S režiimil.Või tegelikult vahetan seda üsna pidevalt.D asendis on vedu vahel nii nõrk,et 4WD võib juhitavuse kaotada.
Ja 4 WD-ga sõima õppimise järel saad alles aru erinevusi 2WD ja 4WD vahel.Kohalt parem ära minek ei ole veel oluline vahe selles asjas.
Minul esimesed liigutused peale käivitamist välja lülitada Start-stop ja veojõu kontroll.Tänaseks juba nö lihasmällu salvestunud.Sport modet kasutan harva,kui on väga palju lund,siis see toimib veidi paremini või siis õigem oleks öelda mugavamalt.


Ilmselt toimib ta S mode'is mugavamalt, kuna pöörded kõrgemal. 6 käigulise DSG ja diisli kombinatsioon oli Drive mode'is naljakas (olen ka ise proovind seda masinat). Ta hoiab pöördeid liiga madalal ning see diisel hakkab kätte ära surema nii madalatel pööretel nagu kast hoida tahab (kerge selline "jõuetuse" vibratsioon on samuti läbi kere tunda). Seda on välja toodud ka erinevates ajakirjades, et DSG käigukasti ja selle 2.0 diisli kombinatsioon pole kõige paremini välja kukkunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.01.16 14:16 Tsiteeri


No tavakasutuses on see 2.0tdi +dsg kombinatsioon täitsa ok ,libedal/lumel driftimiseks muidugi mitte ,samas driftimiseks ei tahaks mina ka haldexit.
Minul peab olema päris nelivedu ,ning mootor mis jaksaks ka asfaldil ratast ringi tõmmata ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 15.01.16 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taneltag
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Mina sõidan oma 4WD diisliga linnas praeguste ilmadega suht palju S režiimil.Või tegelikult vahetan seda üsna pidevalt.D asendis on vedu vahel nii nõrk,et 4WD võib juhitavuse kaotada.
Ja 4 WD-ga sõima õppimise järel saad alles aru erinevusi 2WD ja 4WD vahel.Kohalt parem ära minek ei ole veel oluline vahe selles asjas.
Minul esimesed liigutused peale käivitamist välja lülitada Start-stop ja veojõu kontroll.Tänaseks juba nö lihasmällu salvestunud.Sport modet kasutan harva,kui on väga palju lund,siis see toimib veidi paremini või siis õigem oleks öelda mugavamalt.


Ilmselt toimib ta S mode'is mugavamalt, kuna pöörded kõrgemal. 6 käigulise DSG ja diisli kombinatsioon oli Drive mode'is naljakas (olen ka ise proovind seda masinat). Ta hoiab pöördeid liiga madalal ning see diisel hakkab kätte ära surema nii madalatel pööretel nagu kast hoida tahab (kerge selline "jõuetuse" vibratsioon on samuti läbi kere tunda). Seda on välja toodud ka erinevates ajakirjades, et DSG käigukasti ja selle 2.0 diisli kombinatsioon pole kõige paremini välja kukkunud.


Siin kaks eri "sport modet" millest jutt.Käigukastis,hoiab pöörded üleval ja veojõu kontrollil on see olemas,seda saab ka D reziimil kasutada.Saab sisse lülitada hoides veojõu kontrolli nuppu pikemalt all või saab ka ekraanilt seda vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 15.01.16 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle.


Natuke rohkem, kui aasta tagasi kirjutasid nii:
postitati 10.10.14 13:47
Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast).
Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi võetakse vist vastu juba :)
Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina.



Nüüd kogemus mõlemaga olemas ja vaadates selle teema postitusi, siis ikkagi see 4x4 diisel ei ole eriti RS konkurent?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 15.01.16 22:28 Tsiteeri


RS nüüdsest ju ka 4x4 versioonis saadaval..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 16.01.16 09:00 Tsiteeri


RS puhul 4x4 versioon ainult diisli näol ning kiirendus 0-100 pole 7,1 vaid 7,6. Ilmselt bensukale ei topita nelikut, kuna oleks liiga suur konkurents grupisiseselt.

Lõpetaks ehk selle teemavälise vaidluse ka ära ning edaspidi keskenduks haldexi veoskeemile, mitte ei lahkaks kumb mootor ikkagi on parem. See kes eelistab ühte teisele, ka omab vastava konfiguratsiooniga autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nrvous
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG

postitati 16.01.16 13:11 Tsiteeri


Olen enam kui kindel, et varem või hiljem tuleb ka RS 4x4 bensukas, mingeid kõlakaid on juba kuulda olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 18.01.16 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: enzo
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Ma ei ole diislite vihkaja, aga diislil on täna ainuke eelis, et kütust kulub vähem. Kõiges muus on turbobensukas üle.


Natuke rohkem, kui aasta tagasi kirjutasid nii:
postitati 10.10.14 13:47
Tunnen kaasa neile, kes RS ostnud endale (esiveo pärast).
Väljas pole veel (veel hinda pole väljas), aga tellida saab Octavia III 135KW 4x4 DSG, mis sama kiire sisuliselt nagu bensukas RS (7.1sek). Tellimusi võetakse vist vastu juba :)
Tsehhi lehelt võib täpsemalt uurida, mujalt ma seda infot ei leinud (nii uus asi). Seega, kes mõtles RS peale, siis nüüd on täiesti arvestatav valik tulemas. Isegi praegu seda kaalun. Tuleb siis nii luukpära kui ka combina.



Nüüd kogemus mõlemaga olemas ja vaadates selle teema postitusi, siis ikkagi see 4x4 diisel ei ole eriti RS konkurent?

RS ei ole täna minujaoks enam valik, kuna ma olen RS mudelitega sõitnud 7a kokku järjest (ca 230tuh km) ning soov oli vahetada see 4x4 vastu, mis vähemalt paberil oleks sama kiire. Naisele samas väga meeldib RS (O2) ning RS ei plaani veel müüa.
Kui küsida kas ma kahetsen, et uut RS (O3) ei ostnud? Siis vastus on EI KAHETSE, sest diisel saab andeks, kuna 4x4 on piisavalt lõbus ning väga hea pidamine igapäeva olukorras. Oleks ma ostnud esiveolise diisli, siis ma ei oleks olnud üldse rahul. Kuna see kütusekulu just linnas on vahe täna siiski ikkagi mitu liitrit, siis pean leppima diisliga.

Kuid Halexi kokkuvõtteks enda poolt:
* igapäevaselt väga hea, toimib väga loogiliselt.
* seal kus esivedu on kinni, ei saa veel midagi aru
* saab "driftiga", kuid pole päris see ehk ESC siiski sekkub seal, kus poleks vaja - samas jälle turvalisem ka. Kuid külgees saab sõita küll, aga see piir on väga õhuke, kus elektroonika tahab appi rutata.
* kohepealt saab igapäevaselt vajadusel startida täisgaasiga ei pea seal midagi "mängima" vms
* Pidurdab ja jääb seisma samamoodi nagu ESIVEDU :D ehk kiirendab nagu suvel, aga seisma jääb talvel nagu autod libedaga ikka.
* puudub see esiveolise "ujumine", kui libedal startida. Rahulikult lumes stardides nagu suvel, midagi ei anna märku, et libe on kui just rohkem gaasi ei vajuta.

Ma olen kunagi natukene proovimasinaga ka Haldex 4 versiooniga sõitnud, mina väga vahet ei tee, kui palju see Haldex 4 vs Haldex5 nüüd parem/kehvem on. Kellelgi siin kogemusi rohkem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 18.01.16 21:55 Tsiteeri


Elektroonika poole pealt haldex 5 kindlasti täiuslikum/kiirem ,aga mehaanilise poole pealt paar kilo metalli kokku hoitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 22.01.16 19:51 Tsiteeri


Haldex 3 versioonil kipub ju saba rohkem vedama, eriti kui esp maas on, kuidas 5 versiooniga on, meenutab rohkem tagavedu või korraliku nelivedu. (mulle tegelikult meeldib just see saba liputamine) :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 22.01.16 21:42 Tsiteeri


Kohapealt startides saab saba kohe ette keerata,kui tahad.Päris vanakooli mehaaniline 4 vedu oli nats teine(viimane kogemus EVO3).ESP-d päris välja lülitada ei saa ,aga "sport mode" on olemas ja see laseb ka veits külg ees liikuda.Võiks olla ka võimalus ESP täiesti välja lülitada.Muidugi peab, seda tehes, vedu taga olema ja kõik rattad võrdselt läbi libisema,sest nii kui aju aru saab,et rataste kiirus erinev,hakkab "aitama".
Ma kontori ees teen ikka kohe kannaka,sest nii on lihtsalt otsem värava poole suunduda.:D
Võrreldes haldex4-ga on ikka teine asi.Saab ikka kohe palju kiiremini libedal sõita.
Eriti fun on kruusal ja sellisel kergelt lumisel asfaldil,kus kõik rattad läbi libisema saad,aga kus ka asfalt annab veel veidi pidamist.
Niipalju sellest 135kw ikka ei piisa,et kuival asfaldil seda teha saaks.Kuigi ka asfaldil on päris nauditav, kiiretes kurvides liikuda.
Räägime siis ikka tänavaseades autost ja ka võrdlus(hea või väga hea)on nendega.Kui sellele autole lisada vähe paremad seadistatavad amordid ja modida veidi mootori käigukasti koostööd(minu jaoks nõrgim lüli selles autos),siis ilmselt saaks paljud, palju kallimad sportlikud 4 veolised lutti.Jutt ja kogemus siis 2,0TDI+DSG 135kw 4WD.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rasmuskarpa
huviline



Registreerunud 06.02.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 06.02.16 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Haldex 3 versioonil kipub ju saba rohkem vedama, eriti kui esp maas on, kuidas 5 versiooniga on, meenutab rohkem tagavedu või korraliku nelivedu. (mulle tegelikult meeldib just see saba liputamine) :P


kellele ei meeldiks:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]