ChiefK
huviline
Registreerunud 25.08.15
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.15 18:49
|
|
|
Skoda Octavia RS 11-12 Ostuabi
Tere kõik see pere!
Olen mõnda aega mõlgutanud mõtteid Skoda omamisest nüüd siis aeg selline, et võiks plaani ellu viia. Soov oleks just RS versiooni omada. Siinkohal
olen ka mitte kasutajana jälginud foorumit ja erinevate kasutajate auto ülevaateid lugenud, muljed on head.
Siinkohal paluks abi Teilt, kes rohkem või vähem olete selle margi eluga kursis. Olen ringi vaadanud eesti turul aga üks isend mida sai ka vaatamas
käidud, kahjuks sai müüdud kiiremini kui jõudsin reageerida. Kindel soov oleks universaal versioon soetada.
Olen üha enam mõlgutanud mõtteid Mobile teenuse kasutamist ning vaadanud ringi nende portaalis. Siit ka esimene küsimus, kas keegi on tellinud ja kuda
muljed on ?
Hetkel silma jäänud 2 isendit, hinnaklass oleks minu jaoks ca max 13tuhat euri ehk siis ilmselt aasta variandid jäävad 11 ja 12 vahele mida lubaks
soetada. Mootorist ja käitumisest olen samuti lugenud ja end kurssi viinud ning kindlasti kindlasti kontrollin ka VIN-i aga siit siis teine
küsimus:
isend 1
isend 2
tunduvad sarnased masinad ju eks ole ? ühel tundub natuke teistmoodi navigatsioon/raadio olevat, kas keegi oskab sellest täpsemalt rääkida või vahet
pole ?
lisaks olen täheldanud, et tihti pannakse juurde selline vahva asi nagu varustuspakett (eri) ja nagu isend 2 puhul lausa (talv) - kas keegi oskab
nendest pakettide erinevustest rohkem rääkida ning äkki lisada mida veel uurida ning kas leidub nende 2 isendi vahel ka mingeid erinevusjooni mida
mina kui algaja ei näe.
Kui kellegil on aega ja viitsimust mulle natukenegi esmapilgu põhjal tagasisidet pakkuda, oleksin väga tänulik! Äitahh.
Ette tänades,
ChiefK
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 25.08.15 21:01
|
|
|
Ühel on suurema ekraaniga navi, ma ei navigeeru eriti hästi skoda terminites nende makide nime kohta, kuid VW maailmas on nende nimi rns510(suurem) ja
teine 310 või 315(kuju sama, sisu erinev)
Nii, 510 kaarte on lihtsam ja odavam uuendada. 310/15 kasutab uuenduseks SD-kaarte ja need disainiti olema ühekordseks, ehk makiga paaritatakse ja
töötabki selle makiga, 510 sööb kaarte DVD pealt.
Lisaks on võimalik 510 pealt vaadata DVD-sid ja üleüldse on 510 vingem.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.15 05:56
|
|
|
Varustuspakett on mingi standardne kombinatsioon pakutavatest lisadest... Võid mõne vana hinnakirja välja otsida ja uurida, mis seal sees oli.
Talvepakett meie oludes on mõistlik, seal peaks olema miskid lisasoojendused mootorile ja võibolla ka salongile. Ilma selleta ei lähe diiselauto
korralikumal talvel kunagi soojaks.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 26.08.15 06:50
|
|
|
Küsi VIN kood ja esindus aitab sind varustuse osas, siis 100% kindlus majas.
Kindlasti küsi esindusest infot hoolduste kohta, tihti on nii, et vähe sõitnud masinal on suurem hooldus tulemas.
RS'le sobib bensukas rohkem, aga see rohkem maitse asi. Kui sulle meeldib hea heli, siis Skodades seda tavaliselt ei ole ehk see kulu tasub sinna
juurde kohe lisada. Lisaks Eesti teedel tasub teha ära mürasummutus, OII ei ole kahjuks väga vaikne masin.
DSG õli peab olema kindlasti vahetatud!!! Kahemassiline hooratas võib olla ka teema, muidugi kui masin sõitnud pikk otsi ainult, siis see ei ole
muret.
Navi järgi ära masinat osta, kumbki nendest ei ole nüüd super hea, pigem muu varustus olulisem (talve asjad Eestis kliimas).
|
|
|
ChiefK
huviline
Registreerunud 25.08.15
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.15 09:09
|
|
|
Tere,
Tänud kõigile vastamast, nüüd olemas ka mõlema masina VIN ning uurin rohkemat margiesindusest. Tahtsin küsida kas keegi oskab öelda mis on suuremad
asjad mida peaks tegema Skoda puhul 150-200 vahemikus ?
Ning kas keegi oskab kohe peast öelda mis on see umbkaudne hind võiks tulla mootoririhma vahetusele ? Isend 1 puhul tundub, et suurem hooldus just
tehtud + rihm vahetatud, ilmselt sellest tulenevalt ka tsip kõrgem hind kuigi masin vanem.
aga eks VINi alusel järelpäring peaks näitama rohkemat + varustus
Ise mõtlesin webasto peale keerata igaljuhul eraldi. Diisli vs Bensiin puhul ise eelistaks pigem bensiini aga kuna häid bensiini valikuid vähe siis
nagu ma aru saanud siis pole ka skoda diislitel häda midagi ja peaksid olema igati tipp-topp. Keegi võib selle muidugi ümber lükata ja sel juhul
oleksin huvitatud, et miks nii just.
Veelkord suured tänud, iga vastus on abiks edasisel teekonnal!
Parimat.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 26.08.15 11:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ChiefK
Tere,
Tänud kõigile vastamast, nüüd olemas ka mõlema masina VIN ning uurin rohkemat margiesindusest. Tahtsin küsida kas keegi oskab öelda mis on suuremad
asjad mida peaks tegema Skoda puhul 150-200 vahemikus ?
Ning kas keegi oskab kohe peast öelda mis on see umbkaudne hind võiks tulla mootoririhma vahetusele ? Isend 1 puhul tundub, et suurem hooldus just
tehtud + rihm vahetatud, ilmselt sellest tulenevalt ka tsip kõrgem hind kuigi masin vanem.
aga eks VINi alusel järelpäring peaks näitama rohkemat + varustus
Ise mõtlesin webasto peale keerata igaljuhul eraldi. Diisli vs Bensiin puhul ise eelistaks pigem bensiini aga kuna häid bensiini valikuid vähe siis
nagu ma aru saanud siis pole ka skoda diislitel häda midagi ja peaksid olema igati tipp-topp. Keegi võib selle muidugi ümber lükata ja sel juhul
oleksin huvitatud, et miks nii just.
Veelkord suured tänud, iga vastus on abiks edasisel teekonnal!
Parimat. |
Mul on 2011a RS bensukas, aga selle läbisõit on täna alles 118tuh. Suuremad hooldused siiani on olnud DSG õlivahetused. Vahetati garantiikorras (ca
115tuh pealt) bensupump + selle aju. Kui on korras masin, siis vast ei ole hullu seal midagi.
DSG on vast see koht, mida kindlasti jälgida. 6ne kast õnneks täitsa OK, kui hooldatud.
O2 vist tehases seda webastot ei pandud, alles O3 saab seda tellida. Webastot soovitaks kindlasti ka ise.
Diisli kasuks räägib kindlasti madal kütusekulu, see 6L keskmine kindlasti reaalne. Bensukal ca 8-9,5 vahel see keskmine, sõltub kus sõita. Talvel
diisel kindlasti nii kiiresti soojaks ei lähe nagu bensukas.
Bensukal on kahjukse see suurem õlikulu, mida rohkem vajutada seda rohkem ta kipub seda ka sööma. Lisaks on probleeme carbon buildup teemaga -
esinduse sõnul suur teema ei ole olnud, aga uuri siiski.
Kui nüüd võrrelda 135kw diisel vs 147kw bensukas, siis bensukaga on kuidagi mõnusam sõita, kuigi see 135kw diisel peaks olema paberil kiirem. Bensukas
on erksam ja diisel selline uimane.
Kuid maitseasi ning sõltub, mida turul pakutakse.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 27.08.15 06:06
|
|
|
See "talvepakett" oli Eestis kõikidel RSidel peal standarina, mujal Euroopas on see lisavarustusena. Sinna hulka kuulub nt klaasipesudüüside
soojendus, salongi elektriradiaator (äkki ainult diislil?) + midagi oli veel, mis hetkel meelde ei tule.
Ise oman 2012 RS diislit, DSG kastiga. Ülalpool mainitud keskmine kütusekulu 6 on vägagi reaalne, paagitäiega 1000km sõita on üsna tavaline. Selle
suve roadtripp Tallinn-Nordkapp-Stockholm tuli keskmiseks ümmargune 5.0, 3 inimest autos + maailmasuurune pagasilaadung
Tavaolukorras (lühikesed otsad Stockholmis) näitab kompuuter keskmiseks 5.6 .. 5.7
Bensukatega olen sõitnud aga mitte omanud, seega ei julge seda kellele ema, kellele tütar teemat eriti arendada Tagasihoidlik isiklik arvamus on, et linnas on diisel peajagu üle, maanteel
pole mingit vahet ja ringrajal kiiresti sõitmiseks on bensukas parem.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
ChiefK
huviline
Registreerunud 25.08.15
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.15 12:06
|
|
|
Tänud kõigile kes võtsid aega vastamiseks, aitas piisavalt, et lõplik valik teha.
Äitah!
|
|
|
|