Lehekülgi: 1 2 |
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 17.02.16 18:08
|
|
|
Ise olen ka valikuga väga rahul, iga nurga pealt kust vaatan meeldib aina rohkem ja rohkem
Soojenemisega pole õnneks probleemi olnud, ning lisasoojendust pole paigaltatud antud autole, ning ei näe põhjust miks bensukale seda peaks lisama,
kui tegemist just 1.4 liitrise mootoriga pole.
2.0 tdi 140kw puhul on küll selline tunne et võiks see olla, aga väga häirima pole ka hakkanud, kõige tähtsam et istmesoojendus ilusti töötab, kuna
nahk on talvel ikka häirivalt külm...
|
|
|
hulgus
huviline
Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50
Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL
|
postitati 17.02.16 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Soojenemisega pole õnneks probleemi olnud, ning lisasoojendust pole paigaltatud antud autole, ning ei näe põhjust miks bensukale seda peaks lisama,
kui tegemist just 1.4 liitrise mootoriga pole.
2.0 tdi 140kw puhul on küll selline tunne et võiks see olla, aga väga häirima pole ka hakkanud, kõige tähtsam et istmesoojendus ilusti töötab, kuna
nahk on talvel ikka häirivalt külm... |
No olin minagi üllatunud kui mul see hiljaaegu soetatud 2011a 1,8 TSI (118kW) nii paganama aeglaselt soojeneb-tiksub 20 min. hoovi peal ära ja temp.-i
seier ei liigugi. Nüüd olen kasutanud vähe teistsugust taktikat-panen tööle ja lülitan salongisoojenduse välja ja siis on 10-15 min. pärast temp. 60
ning siis alles lülitan salongisoojenduse sisse. Ma siiamaani elasin ka teadmisega, et see aeglane soojenemine rohkem diislite teema on aga, võta
näpust-kaasaegsed bensukad pidid sama häda käes vaevlema Sellepärast
küsisingi Mis puudutab istmesoojendust siis jh, nahksisuga on see
kohustuslik-muidu istud nagu külma betooni peal
|
|
|
SkodaRS
huviline
Registreerunud 15.11.15
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.16 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hulgus
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Soojenemisega pole õnneks probleemi olnud, ning lisasoojendust pole paigaltatud antud autole, ning ei näe põhjust miks bensukale seda peaks lisama,
kui tegemist just 1.4 liitrise mootoriga pole.
2.0 tdi 140kw puhul on küll selline tunne et võiks see olla, aga väga häirima pole ka hakkanud, kõige tähtsam et istmesoojendus ilusti töötab, kuna
nahk on talvel ikka häirivalt külm... |
No olin minagi üllatunud kui mul see hiljaaegu soetatud 2011a 1,8 TSI (118kW) nii paganama aeglaselt soojeneb-tiksub 20 min. hoovi peal ära ja temp.-i
seier ei liigugi. Nüüd olen kasutanud vähe teistsugust taktikat-panen tööle ja lülitan salongisoojenduse välja ja siis on 10-15 min. pärast temp. 60
ning siis alles lülitan salongisoojenduse sisse. Ma siiamaani elasin ka teadmisega, et see aeglane soojenemine rohkem diislite teema on aga, võta
näpust-kaasaegsed bensukad pidid sama häda käes vaevlema Sellepärast
küsisingi Mis puudutab istmesoojendust siis jh, nahksisuga on see
kohustuslik-muidu istud nagu külma betooni peal |
Sul pole väga kaasaegne bensukas enam ju Mul Octavia 3 RS ja läheb 5km
peal juba 90 kraadini ja kui kohal käib 10 minsa siis juba 60-70 temp. Aga ärme reosta teemat sest superb on ikka äge masin
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 09.02.15
Postitusi: 29
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.16 19:58
|
|
|
Vaatasin ka pilte ja ikka mega kena on see uus superb.
Nii kui oli võimalus tegin ka sellega proovisõitu. Mugav ja mõnus. Müraisolatsiooni võiks natukene rohkem olla ja see kere nõuab suurt alates 19"
velge et väga hea välja näeks.
Linnas juba päris palju neid uusi Superbe liikvel.
Edu ja muretut kulgemist
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 17.02.16 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hulgus
Assamait, ikka täitsa maasikas!!! Minu meelest üks kõige õnnestunum muutus uue Skoda puhul on tagatuled! Esituled pole nii väga-tunduvad kuidagi
poolikud. |
No täitsa maitse asi. Mulle jälle uue Superi tagatuled meeldivad kõige vähem selle auto juures. Passat Highline tunduvalt ägedam ja ma peaks isegi
Octavia tagumisi LED-e ilusamaks pimedas.
Aga veljed on Superbil õnnestunud kõigis suurustes ja ka 17" näeb väga kena välja. Passati veljevalik päris nii kena pole.
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 18.02.16 10:49
|
|
|
Suveks sai natukene edevamad jalavarjud võetud:
http://www.skoda-ringsted.dk/Brugte-biler/Vis/?id=350-158502798
Kuna Eesti teed on talvel nii nagu nad juhtuvad olema siis ei näinud mõttet suuremaid kui 17 tolliseid velgi alla kruvida...siiani olen väga rahul,
comfort resiimil sõites teeb isegi 5-seeria bmw-le silmad ette.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 18.02.16 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Suveks sai natukene edevamad jalavarjud võetud:
http://www.skoda-ringsted.dk/Brugte-biler/Vis/?id=350-158502798
Kuna Eesti teed on talvel nii nagu nad juhtuvad olema siis ei näinud mõttet suuremaid kui 17 tolliseid velgi alla kruvida...siiani olen väga rahul,
comfort resiimil sõites teeb isegi 5-seeria bmw-le silmad ette. |
Mis mõttes ta bmw-le silmad ette teeb ?
Kas need on kah sellised veljed ,mis auto teisel küljel "tagurpidi" jooksevad ?
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 18.02.16 11:37
|
|
|
Kuna sai vahepealt taas Bmw omanik oldud ennem kui uue Superbi kätte sain, siis võrdlusena on hea välja tuua sõidumugavus mis uuel Superbil on
kindlasti võrdne 5 seeria bmw-ga, minu arvates isegi vb natukene parem (oleneb taas inimesest, kellele ema kellele tütar)...aga istmed ja ruumikus mis
uuel superbil eesistujal on kindlasti head argumendid...eks suurt rolli mängib selles ka comfort vedrustus mis teeb tõesti sõidu mugavaks ja
nautitavaks.
Supernova veljed on tõesti mõlemalt poolt erineva suunaga
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 18.02.16 20:13
|
|
|
Superbi võrdlus 5.seeriaga on tõesti nii, et kes mida hindab. Ja oleneb ka mis aasta ja põlvkonna BMW-ga võrdled. BMW pole kunagi olnud mugav kulgeja,
vaid selgelt sportliku suunitlusega auto Juhile.
Aga velg on kena.
Ahjaa, küsimus ka. Kuidas Superbil DSG toimetab, ka start-stop süsteemiga koostöös? Octavial rapsib vahest, mootori seiskumine ja käivitus selgelt
tunda ning küllalt tihti lajatab kohalt jõnksatusega. Passat seevastu sujuv ja diskreetne, seiskumisest saa arugi ja ka provotseerides ei jõnksuta.
Mõlemad 1.4 TSI, Skoda ainult 10hj lahjem. Kas tõesti tarkvarad nii erinevad...
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 18.02.16 20:21
|
|
|
Ise ma ei kasuta start/stop süsteemi, olen juba harjunud selle igakordselt välja lülitama kui auto käima panen.
Paar korda alguses jäi peale ja siis toimetas küll ilusti, ning käikutega pole jõnksutamist esile tulnud, antud käigukastiga jäin juba eelmise
põlvkonna Superbiga rahule, seepärast ka antud autole sai sama käigukast valitud...
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 19.02.16 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Ahjaa, küsimus ka. Kuidas Superbil DSG toimetab, ka start-stop süsteemiga koostöös? Octavial rapsib vahest, mootori seiskumine ja käivitus selgelt
tunda ning küllalt tihti lajatab kohalt jõnksatusega. Passat seevastu sujuv ja diskreetne, seiskumisest saa arugi ja ka provotseerides ei jõnksuta.
Mõlemad 1.4 TSI, Skoda ainult 10hj lahjem. Kas tõesti tarkvarad nii erinevad... |
Seda jõnksutamist tekitab hetk, kui starter alles käivitab aga jalg juba surub gaasi. See üleminek tulebki siis järsk. Tasub see pool sekundit oodata
kuni auto vedama on hakanud ja alles siis gaasi vajutada. Siis pole ka veidraid jõnkse sees.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 19.02.16 13:03
|
|
|
Võimalik, Passatil on suudetud see välja juurida ja jõnksu pole veel kunagi saavutanud ei 1.8TSI ega 1.4TSI mootoriga.
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 05.01.17 11:41
|
|
|
Tervist,
Vahepeal on pikk paus ja vaikus olnud kuid eile sai aasta täis ja selle ajaga on autol läbisõit 25 000km, auto ise on olnud sõidumuvaguse pooles 5+
kui lastehaigusi on olnud piisavalt et esindusi paaril korral külastada.
Ära on vahetatud selle aja jooksul;
Esiklaasi pesurid + pump
Ukse kroomliistud (suvel soojusega hakkasid vastu käima ja lahti tulema)
Tagasilla puksid (linnas sõites 40-50 km hakkas jubedalt kolisema, jäigemate puksidega vaikus majas)
Istmemälud (kadus imekombel ära ega lastnud enam salvestada)
Start-Stopp funksiooni väljalülitus nupp, (kiilus kinni)
Keskmine kütusekulu on jäänud 7.5-8.0 vahele (70% linnasõit)
Muus osas olen autoga igati rahul ja arvestades et esimeste autote puhul kaasnevate lapsehaigused on garantii korras kõik korda tehtud ja esindus on
igati ka vastu tulnud siis julgen soojalt soovitada ning kui peaks kellegil tekkima analoogsed probleemid siis loodan et sellest infost on abi
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89
Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016
|
postitati 05.01.17 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Tervist,
Vahepeal on pikk paus ja vaikus olnud kuid eile sai aasta täis ja selle ajaga on autol läbisõit 25 000km, auto ise on olnud sõidumuvaguse pooles 5+
kui lastehaigusi on olnud piisavalt et esindusi paaril korral külastada.
Ära on vahetatud selle aja jooksul;
Esiklaasi pesurid + pump
Ukse kroomliistud (suvel soojusega hakkasid vastu käima ja lahti tulema)
Tagasilla puksid (linnas sõites 40-50 km hakkas jubedalt kolisema, jäigemate puksidega vaikus majas)
Istmemälud (kadus imekombel ära ega lastnud enam salvestada)
Start-Stopp funksiooni väljalülitus nupp, (kiilus kinni)
Keskmine kütusekulu on jäänud 7.5-8.0 vahele (70% linnasõit)
Muus osas olen autoga igati rahul ja arvestades et esimeste autote puhul kaasnevate lapsehaigused on garantii korras kõik korda tehtud ja esindus on
igati ka vastu tulnud siis julgen soojalt soovitada ning kui peaks kellegil tekkima analoogsed probleemid siis loodan et sellest infost on abi |
Tere, Tekkis küsimus, et mis põhjusel teil pesuri pump välja vahetati? Kuna enda superbil on see pesuvee jama juba algusest peale ning korra vahetati
ka pesudüüsid ja probleem ikkagi alles. KLaasipesuvett tuleb kuidagi väga nigelalt, et ehk ongi asi hoopis pumbas?
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 05.01.17 15:57
|
|
|
Ma panen kõrvale võrdluse VW Passat Alltrack 2.0TSI baasil. Detsembris tiksus aasta täis, kilometraazi tuli 24tuh kopikatega ja selle aja jooksul 1
korraline hooldus, ei muud. Seega kallim hind on ennast nagu õigustanud
Ahjaa, teine külastus oli veel, aga see oli kitsejäänuste eemaldamine ja tekkinud vigastuste likvideerimine.
No kui hästi norida tahaks, siis võiks lasta juhiukse lingi üle vaadata. Võtmeta avamine/sulgemine ei taha vahest suusakindaga hästi toimida.
Skodast rääkides, siis naise Octavia on ka probleemivaba. Samas tal kolleegid probleemidega esindust külastanud küll ja pooltel on erinevad põhjused
olnud start/stop süsteemiga.
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 06.01.17 10:30
|
|
|
Algselt oli mul ka sama probleem, kõrvalistuja poolt ei tulnud vedelikku sõidu ajal piisavalt (kohapeal seiste töötas normaalselt), vahetati tüüsid
kuid probleem jäi, siis tehti autole tagasikutusmine ja selle raames vaadati pump üle ja vahetati mingi osa/mootor ja nüüd olnud probleemivaba
Kui rääkida Lastehaigustest siis mina juba ostsin auto teadmisega et esimeste autode seas tuleb kindlasti paaril korral midagi korigeerimas käia, ning
tuttavad kes on viimasel ajal uued Superbid kätte saanud on antud probleemid kadunud/kõrvaldatud. Antud juhul on lihtsalt kurb asi see et kõikki
uuendusi katsetatakse kliendi peal, aga eks see ka odavam variant nii tootjale kui tehasele.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |