Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia TDI mootorituli süttib, jõud kaob - milles viga võiks olla? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 6507)
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 29.05.15 17:18 Tsiteeri
Octavia TDI mootorituli süttib, jõud kaob - milles viga võiks olla?



Nii, jutt siis selline, et täna peale tööd läksin autosse, panin käima, lasin tal töödata umb 10min, peale seda kui oli mootor 10min töödanud, istusin autosse ja lõi põlema mootori tule koos tekstiga emissions workshop. Autol jõud kadunud, kiirendus aeglane. Oleks vaja kedagi, kes saaks mootori veakoodi välja uurida. Abiandjale jään võlgu sixpacki (5. Kuupäeval saab vaev tasutud) Tallinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 30.05.15 07:41 Tsiteeri


Ma sõidan täna Tallinnast läbi, kuid mul pole aimugi kus sa asud ja kuidas kontakti saab. Kasulik oleks mainida pealkirjas millist abi vajad ja kuidas ühendust saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jari
huviline



Registreerunud 13.05.14
Postitusi: 23

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2013 Superb, 2016 Superb

postitati 30.05.15 11:09 Tsiteeri
Error!



Põhimõtteliselt minul pole raske seda veakoodi Sulle lugeda sealt- anna ainult teada kus ja millal.. Mul juhe enamus ajast olemas autopeal ja koguaeg liikvel- võib üle vaadata kui soovi..

Terv. J


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 30.05.15 18:09 Tsiteeri


Sain täna veakoodi teada, ära kustutamine ei toiminud. Veakoodiks on p0237.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 01.06.15 06:03 Tsiteeri


Koodi kustutatakse siis, kui viga on ära parandatud. Google ütleb, et selle numbri taga peitub turborõhu anduri probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 01.06.15 11:24 Tsiteeri


Selle vea lahendab EGR klapi puhastus, eeldan, et sul tegu diisliga. See on paari tunni küsimus teadjal töömehel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 01.06.15 18:41 Tsiteeri


Tegu on tõepoolest diisliga. Neljapäevast läheb auto remonti. Vahetatakse tagumised rattalaagrid/amordid, lähevad alla rs-i vedrud, lasen ka hoolduse teha, kuna 2000km pärast on nii kui nii hooldus. Saab kõik ühekorraga kaelast ära. Kui mingi anduri jama või probleem egr klapis siis ehk ei ole kõige hullem. Ise kartsin alguses turbo õhtale minekut, kuigi vatti ta koha peal tiksudes ei saanud.

E: Ahjaa unustasin mainida, et püsikas ka ei tööta- on see kuidagi ehk mootori avariirešiimis olekuga seotud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 02.06.15 07:25 Tsiteeri


Sümptomid paistavad sarnased nendega, mis olid minu eelmisel liikuril. Minu viga oli see, et harrastasin ökosõitu ja soovitati torud puhtaks köhida, see aitas päris mitmeks kuuks kuid siis pidi seda protseduuri kordama, korralik abi aga loomulikult korralikus puhastuses. Kusjuures see mootorituli kustus peale pikemat paarutamist mingi aeg ise. Autot müües soovitasin aga uuel omanikul EGR klapi puhastuse kiiremas korras ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 02.06.15 18:56 Tsiteeri


Ma hakkasin ökosõitu alles eelmine nädal harrastama peale kahte järjestikulist trahvi :( Ise olin loll, aga noh peab tunnistama, et aeg-ajalt on ka mõnus venida :)

Neljapäev auto remonti, loodan, et väga kulukas kala ei ole. Septembrist saati on autosse maetud pea 1000 euri, millagi võiks masin ka korda saada, et saaks muretult lõpuks liigelda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 06:44 Tsiteeri


Ökosõit ja trahv ei ole tegelikult ju eriti seotud. Sa võid vabalt iga nurga peal lapats põhjas kohalt startida ja kiirendada lubatu piires. Vahepeal käid maanteel sõitmas, võid isegi 5km 3. või 4. käiguga lasta, et pöörded pikemat aega üle 3000 oleks. Samas väike ökosõit kohe küll midagi ära ei riku, see ikka pikemaajalisem protsess, nii paar hooldusvälpa. Kõige kiiremini mõjub halvasti ainult väga lühikeste otste sõitmine, kui mootor kunagi korralikult soojaks ega pöördeid ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 05.06.15 18:37 Tsiteeri


Probleem teada, tegemist oli turborõhuanduriga vnoh siiani on, täna tehti autole hooldus, esmasp läheb andur vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 06.06.15 03:33 Tsiteeri


Tihtilugu võib viga olla vaid andurini minevas voolikus/torus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.06.15 16:56 Tsiteeri


hmm, aeg ilmselt liigub kiirelt. vanasti oli rõhuanduri sabas vaid juhe. tänapäe siis ilmselt riistad keerulisemaks läind, kui juba torud ja vollad kuskile läevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 06.06.15 21:20 Tsiteeri


Vaevalt, sellel autol on rõhuandur otse sisselaskesse mineva toru peal, voolikut pole.
Kuid keerulisemaks on läinud küll, juhtme asemel on nüüd 4 juhet, rõhuanduriga koos on kasisselaske temperatuuri andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 09.06.15 20:23 Tsiteeri


Probleem lahendatud, minu poolest võib teema lukku panna. Tegemist oli rõhuanduriga, mis oli õhtale jalutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.15 05:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Ökosõit ja trahv ei ole tegelikult ju eriti seotud. Sa võid vabalt iga nurga peal lapats põhjas kohalt startida ja kiirendada lubatu piires. Vahepeal käid maanteel sõitmas, võid isegi 5km 3. või 4. käiguga lasta, et pöörded pikemat aega üle 3000 oleks. Samas väike ökosõit kohe küll midagi ära ei riku, see ikka pikemaajalisem protsess, nii paar hooldusvälpa. Kõige kiiremini mõjub halvasti ainult väga lühikeste otste sõitmine, kui mootor kunagi korralikult soojaks ega pöördeid ei saa.


Muideks see ei toimi, kui dpf läbipõletamist tahab ja ökosõidul kipub just see umbe jääma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.15 07:39 Tsiteeri


DPF puhtakspõletamiseks on vaja, et mootor oleks piisavalt pika aja jooksul soe ja järjest töötamas. Enamasti soovitatakse selleks maanteesõitu. Selle väitega ma ei nõustu, et DPF ökosõidul umbe jääb. Maanteesõit on kõige ökom, mis üldse võimalik, DPF probleemid tekivad kiiremini just ainult linnas liiklevatel autodel, mis sõidavad ainult lühikesi otsi, külma mootori ja sellest tulenevalt rikkama kütteseguga. Ma arvan, et paarutamine selle juures väga palju ei aita, võibolla isegi vastupidi - tahma tuleb rohkem, aga põletamist ei käivitata ikka.
Seda võin aga küll täiesti kindlalt väita, et ökosõit ja trahv pole seotud. Kummi saab kõige paremini põlema koha peal ketsi ringi lastes, mis ei ole ühestki otsast keelatud tegevus ja linnas trahvi saamiseks lihtsaim meetod on lasta mööda pikka tühja sirget 75 km/h, mootor kõrgeima käiguga napilt üle tühikäigu podisemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 05.09.15 09:48 Tsiteeri


Säästlikult sõites, eriti maanteesõidul, nt kuuenda käiguga ja 90-100 km/h vahel ei alustagi mootor dpfi läbipõletamist ja eriti veel, kui kasutad püsikiirusehoidjat. Paarutamine jah ka ei aita, kuna protsess toimub 1500-2500 pöörde juures. Manualis ju selgelt mis kirjas, mis teha tuleb, kui vastav tuluke põlema hakkab.
Muideks see kärsakas on päris tugev, mis põletamisel eraldub, kuid arusaadav, kui väljalaskes tõuseb temperatuur 700 kraadini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 08:46 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema, kuna mure teemaalgatajaga sarnane. Paar nädalat tagasi lõi põlema mootoritule ja jõud kadus. Peale seisma jätmist ja uuesti käivitamist toimis kõik jälle. Kaabliga vaadates näitas veakoodiks P0403 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction. Vaatasin üle ka DPFi, see oli normi piires ja viimane põletus oli toimunud 400km tagasi. Nüüd paar nädalat hiljem lõi uuesti sama veakoodi ja sümptomid samad. Kas peaks proovima EGRi puhastust või on mõistlikum lasta see koos DPFiga üldse välja progeda? Kes seda Lõuna-Eestis või Tartus teha võiks? Autoks 2010 Superb 2.0 Tdi 125kw.
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 23.11.16 07:44 Tsiteeri


Mina alustaks ikka uurimisest, et mis tal viga on. Kui viga esineb harva, siis võiks ju oletada, et lootusetult tuksis pole, vaid alles piiri peal. EGR viga ei ole DPF-iga seotud.
Jõud kaob selle pärast, et mootor pannakse avariirežiimi ning see on umbes sama üldine, nagu arstile öelda, et "paha on olla". Nagu näha, on ka veakood teema algataja omast erinev, seega ei maksa oodata, et lahendus tingimata sama peaks olema.

Välja progemine üksi ei aita midagi, siis tuleb DPF ka füüsiliselt eemaldada ning EGR tihedalt sulgeda, see kõik on töö ja maksab raha ning tulemuseks on tossav auto, millega paari aasta pärast enam isegi üv läbi ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 23.11.16 10:36 Tsiteeri


Eile võtsin EGRi maha ja puhastasin ära. Näis, kas oli abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]